20/03/2017
CONCELLO
DE PONTEVEDRA
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NA PRAZA DE SUBALTERNO OEP 2015 ANUNCIO
“RESOLUCIÓN DO
CONCELLEIRO DE GOBERNO RESPONSABLE DA ÁREA DE RÉXIME INTERIOR PERSOAL E
PATRIMONIO POLA QUE SE APROBA A RELACIÓN PROVISIONAL DE ASPIRANTES ADMITIDOS E
EXCLUÍDOS E A COMPOSICIÓN DO TRIBUNAL DO PROCESO SELECTIVO CONVOCADO PARA
CUBRIR TRES PRAZAS DE SUBALTERNO DE ADMINISTRACIÓN XERAL POLA QUENDA LIBRE
INCLUÍDAS NA OEP DO ANO 2010 E NA OEP DO ANO 2015
Publicadas no BOP
núm.144, do venres 29 de xullo de 2016, as bases xerais e específicas que
regulan a convocatoria de procesos selectivos para cubrir prazas vacantes no
Concello de Pontevedra incluídas na OEP 2010 e na OEP 2015, realizados os
trámites pertinentes para a formación dos Tribunais cualificadores e finalizado
o período establecido para a presentación de instancias (do 20/08/2016 ao 08/09/2016,
ambos inclusive), esta Concellería de Goberno, de conformidade coas bases
aprobadas e en exercicio das súas atribucións delegadas,
RESOLVE
Primeiro.—LISTA
PROVISIONAL DE ASPIRANTES ADMITIDOS E EXCLUÍDOS
Aprobar a lista
provisional de aspirantes admitidos e excluídos á proba de selección convocada
para a cobertura de tres prazas de subalterno de administración xeral pola
quenda libre do Concello de Pontevedra incluídas na OEP 2010 e na OEP 2015,
segundo se relacionan a continuación.
CONCELLO
DE VIGO
BASES ESPECÍFICAS DA CONVOCATORIA DE BOLSAS EOI 2017
BASES ESPECÍFICAS PARA O
DESENVOLVEMENTO DA CONVOCATORIA DAS BOLSAS “CONCELLO DE VIGO” PARA ESTANCIAS
LINGÜÍSTICAS NO ESTRANXEIRO PARA ALUMNADO DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE VIGO,
ANO 2017.
A Xunta de Goberno
Local, na sesión ordinaria do 23 de decembro de 2016, adoptou o seguinte
acordo:
Aprobar as Bases
reguladoras da Convocatoria de bolsas “Concello de Vigo” para Estancias
Linguísticas no estranxeiro de alumnado da Escola Oficial de Idiomas de Vigo
(EOIV) para o ano 2017. (Expte18421/332)
PRIMEIRA.—Obxecto e
finalidade
A presente convocatoria
ten como obxecto regular o procedemento para a selección e adxudicación de
bolsas, en réxime de concorrencia competitiva, entre o alumnado da EOI de Vigo
que curse os seus estudos no presente curso académico, en calquera dos niveis
Intermedio I e II, Avanzado I e II dos Departamentos dos idiomas inglés,
francés, alemán e italiano; nos niveis Avanzado I e II do Departamento do
idioma portugués; nos niveis Intermedio I, II e III e Avanzado I e II do
Departamento do idioma xaponés e nos niveis Intermedio I, II e III do
Departamento do idioma chinés; a fin de que participe nun programa educativo no
país do idioma correspondente.
A finalidade destas
bolsas é contribuír a mellorar a competencia e capacitación en linguas
estranxeiras fomentando a súa aprendizaxe e o contacto con outras culturas nun
ámbito internacional.
CONCELLO
DE BUEU
INCOACIÓN DO PROCEDEMENTO DE DISOLUCIÓN E EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO
LOCAL DENOMINADO "INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES", DEPENDENTE DO
CONCELLO DE BUEU
ANUNCIO RELATIVO Á
APROBACIÓN INICIAL DA PROPOSTA DE INCOACIÓN DO PROCEDEMENTO DE DISOLUCIÓN E
EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO LOCAL DENOMINADO INSTITUTO MUNICIPAL DE
DEPORTES (IMD) DEPENDENTE DO CONCELLO DE BUEU.
Expediente: Incoación do
procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local denominado
Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello de Bueu.
Trámite: Anuncio de aprobación inicial.
O Pleno do Concello, na
sesión ordinaria celebrada o día 06.03.2017, prestou aprobación inicial á
proposta da alcaldía, de 07.02.2017 (C.V: 4RCSX65C4SDGHNRZCHDM6WLKE) de
incoación do procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local
(OAL) denominado Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello
de Bueu,CIF Q3600412E, e domicilio social na Avenida do Instituto s/n, 36930,
de Bueu.
De conformidade co
indicado acordo plenario, sométese o expediente a exposición pública para que
por quen se considere interesado podan presentarse as alegacións ou suxestións
que se entendan oportunas nos termos e co cumprimento das formalidades
esixibles no art. 45 da L39/2015.
O acordo plenario de
aprobación inicial se entenderá elevado a definitivo no suposto de non
presentación de reclamacións e suxestións en prazo.
A estes efectos
publicarase anuncio de exposición pública no Boletín Oficial da Provincia e, de
xeito complementario no Taboleiro de anuncios do Concello electrónico do
concello (accesible dende a sede electrónica do mesmo
https://bueu.sedelectrónica.gal ). O prazo para o exame do expediente e
presentación de alegacións é de 30 días hábiles, contados a partir do seguinte
ao da publicación do presente anuncio no Boletín Oficial da Provincia.
Asemade, de forma
complementaria e a efectos informativos publicarase o devandito anuncio na
páxina web do concello ( www.concellodebueu.org).
CONCELLO
DE CANGAS
APROBACIÓN INICIAL ORZAMENTO 2017
O Pleno Municipal
aprobou inicialmente, en sesión ordinaria de data do 10/03/2017, o Orzamento
Xeral do Concello de Cangas, as bases de execución e o cadro de persoal para o
exercicio económico 2017, polo que en cumprimento do establecido no artigo 169
do texto refundido da Lei reguladora das facendas Locais, aprobado polo Real
decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, e no artigo 20 do Real decreto
500/1990, do 20 de abril, exponse ó público o expediente e a documentación
preceptivva polo prazo de quince días hábiles, contados a partir do seguinte ó
da publicación do presente anuncio, para a presentación das alegacións ou
reclamación que se consideren oportunas.
De non presentarse
reclamacións durante o indicado prazo, o Orzamento considerase definitivamente
aprobado.
CONCELLO
DE RIBADUMIA
APROBACIÓN DE FICHEIROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSOAL DO CONCELLO DE
RIBADUMIA: “FICHEIRO DE CONTROL BIOMÉTRICO”. ANUNCIO
O Pleno Municipal, en
sesión celebrada con data dous de marzo de dous mil dezasete, en sesión
ordinaria, adoptou por unanimidade, o acordo do tenor literal seguinte:
10.-—APROBACIÓN DE
FICHEIROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSOAL DO CONCELLO DE RIBADUMIA: “FICHEIRO DE
CONTROL BIOMÉTRICO”.-
Dase conta á Corporación que coa finalidade de levar a cabo un control
laboral, horarios, vacacións, días libres e demáis circuntancias laboráis do
persoal funcionario e laboral do Concello de Ribadumia e a xestión en materia de
recursos humanos, e para a recollida de datos da huella dixital de dito persoal
é preciso crear un ficheiro de datos de carácter persoal, segundo o artigo 20
da Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter
Persoal, en concordancia co artigo 52 do Regulamento de desenvolvemento da Lei
Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal
aprobado por Real Decreto 1720/2007, de 21 de decembro.
No hay comentarios:
Publicar un comentario