15/03/2017
DEPUTACIÓN
PROVINCIAL
CONVOCATORIA DE NOMEAMENTO INTERINO DE PERSOAL DIVERSO PARA EXECUTAR O
PROGRAMA DE CARÁCTER TEMPORAL “REVITALIZA”
RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O deputado, en virtude
das competencias delegadas da presidencia en materia de persoal, dita a
seguinte RESOLUCIÓN:
De conformidade co
establecido no artigo 34.g da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases
de réxime local, modificada pola Lei 11/1999, do 21 de abril, por razóns de
urxencia e inaprazable necesidade, RESOLVO aprobar a convocatoria de nomeamento
interino de persoal diverso para executar o programa de carácter temporal
“Revitaliza”, que se rexerá polas seguintes
BASES
Primeira. Obxecto da
convocatoria
Esta convocatoria ten
por obxecto o nomeamento interino por execución de programas de persoal diverso
para executar o plan “Revitaliza”, por razóns de urxencia e inaprazable
necesidade e con fundamento no artigo 10.1.c do Real decreto lexislativo
5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido da Lei do
estatuto básico do empregado público; na Lei 2/2015, de 29 de abril, do
empregado público de Galicia; no artigo 27.1.2 do Real decreto 364/1995, de 10
de marzo; na disposición adicional primeira do Real decreto 896/1991, de 7 de
xuño; na Orde APU/1461/2002, de 6 de xuño, sobre selección e nomeamento de
persoal funcionario interino e Decreto 95/1991, de 20 de marzo, da Comunidade
Autónoma de Galicia, segundo os principios de mérito e capacidade.
A urxencia da
convocatoria está xustificada, tal e como dispón a proposta do xefe do Servizo
de Asistencia Intermunicipal, pola necesidade de darlle continuidade ao plan
“Revitaliza”, posto en marcha desde a Deputación de Pontevedra co obxecto de
cambiar o actual sistema de tratamento de residuos nos concellos de Pontevedra
cunha aposta clara pola implantación de Composteiros Individuais (en adiante
COIN), os Centros de Compostaxe Comunitaria (en adiante CCC) e polas Plantas
Comarcais de Compostaxe (en adiante PCC).
RECTIFICACIÓN
DAS BASES QUE REGULAN A CONVOCATORIA PARA CUBRIR INTERINAMENTE DÚAS PRAZAS DE
CONDUTORES
RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O deputado, en virtude das competencias delegadas da
presidencia en materia de persoal, dita a seguinte RESOLUCIÓN:
“ Ó amparo do establecido no artigo 109.2 da Lei 39/2015,
do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións
públicas, RESOLVO rectificar a Resolución Presidencial nº2017004444, publicada
no BOP nº 50, do 13 de marzo de 2017, polo que se aproba a convocatoria para
cubrir interinamente dúas prazas de condutores, no senso que, no apartado d) da
base terceira, onde di: “Posuír todos os permisos de condución.”, debe dicir:
“Posuír todos os permisos de condución excepto os de motocicleta”, e no
parágrafo primeiro da base cuarta, onde di “Todos os permisos de condución”,
debe dicir “Todos os permisos de condución excepto os de motocicleta”.
Contra esta Resolución poderase interpoñer recurso
contencioso-administrativo ante o Xulgado do contencioso- Administrativo de
Pontevedra, de conformidade co artigo 46 da Lei 29/98, do 13 de Julio,
reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa. Todo esto sin
perjuicio de que se pueda utilizar cualquier outro recurso que estime
conveniente.
CONCELLO
DE PORTAS
APROBACIÓN INICIAL ORZAMENTO 2017 E D I C T O
Aprobado inicialmente
polo Pleno do Concello, na sesión extraordinaria do día 03-03-2017, o orzamento
xeral, as bases de execución, o cadro de persoal funcionario e laboral para o
exercicio económico de 2017, de acordo co previsto no artigo 169 do texto refundido
da Lei reguladora das facendas locais, aprobado polo Real Decreto Lexislativo
2/2004, do 5 de marzo, e no artigo 20 do Real Decreto 500//1990, do 20 de
abril, exponse ao público o expediente e a documentación preceptiva na
secretaría deste concello, por prazo de quince días hábiles, contados a partir
do seguinte ao da publicación do presente edicto no boletín oficial da
provincia, co fin de que durante o mesmo poidan formularse as reclamacións e
alegacións que se consideren oportunas.
Conforme ao acordo
adoptado, o orzamento considerarase definitivamente aprobado si non se
presentan reclamacións.
CONCELLO
DE REDONDELA
BASES ESPECÍFICAS PRAZA POLICÍA DE MEDIO AMBIENTE OFERTA 2016
A Xunta de Goberno Local
adoptou na sesión ordinaria que tivo lugar o día 24 de xaneiro de 2017, o
seguinte acordo:
1.—Aprobar as bases
específicas para a convocatoria do proceso selectivo para cubrir a seguinte
praza correspondente á Oferta Pública de Emprego do ano 2016:
PERSOAL FUNCIONARIO:
— 1 praza de
Policía de Medio Ambiente, encadrada na escala administración especial,
integrada no grupo C, subgrupo C1, polo sistema de concurso, mediante o
procedemento de promoción interna horizontal.
BASES POLICIA DE MEDIO
AMBIENTE
PRIMEIRA:
Poderán participar no
presente concurso para a provisión do posto de POLICIA DE MEDIO AMBIENTE,
vacante no cadro de persoal funcionario do Concello, os/as funcionarios/as de
carreira do Concello de Redondela que pertenzan ao corpo da Policía Local do
Concello de Redondela e que reúnan os requisitos establecidos para a súa
participación.
— DENOMINACIÓN DO
POSTO: Policía de Medio Ambiente
— SERVIZO AO QUE SE
ATOPA ADSCRITO: Medio Ambiente
— GRUPO AO QUE
PERTENCE : C1
— NIVEL COMPLEMENTO
DE DESTINO: 16
— COMPLEMENTO
ESPECÍFICO (2016): 7.935,12 euros.
— REQUISITOS
MÍNIMOS PARA O SEU DESEMPEÑO: Pertencer ao corpo da Policía Local de Redondela,
coa categoría de Policía, cun mínimo de dous anos de servizos en propiedade.
Poderán participar na presente convocatoria, calquera que sexa a súa situación
administrativa, excepto os/as suspensos/as en firme mentres dure o período de
suspensión.
SEGUNDA:
A avaliación dos méritos para a adxudicación do posto efectuarase de
acordo co seguinte
No hay comentarios:
Publicar un comentario