20/03/2017
CONCELLO
DE PONTEVEDRA
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NA PRAZA DE SUBALTERNO OEP 2015 ANUNCIO
“RESOLUCIÓN DO
CONCELLEIRO DE GOBERNO RESPONSABLE DA ÁREA DE RÉXIME INTERIOR PERSOAL E
PATRIMONIO POLA QUE SE APROBA A RELACIÓN PROVISIONAL DE ASPIRANTES ADMITIDOS E
EXCLUÍDOS E A COMPOSICIÓN DO TRIBUNAL DO PROCESO SELECTIVO CONVOCADO PARA
CUBRIR TRES PRAZAS DE SUBALTERNO DE ADMINISTRACIÓN XERAL POLA QUENDA LIBRE
INCLUÍDAS NA OEP DO ANO 2010 E NA OEP DO ANO 2015
Publicadas no BOP
núm.144, do venres 29 de xullo de 2016, as bases xerais e específicas que
regulan a convocatoria de procesos selectivos para cubrir prazas vacantes no
Concello de Pontevedra incluídas na OEP 2010 e na OEP 2015, realizados os
trámites pertinentes para a formación dos Tribunais cualificadores e finalizado
o período establecido para a presentación de instancias (do 20/08/2016 ao 08/09/2016,
ambos inclusive), esta Concellería de Goberno, de conformidade coas bases
aprobadas e en exercicio das súas atribucións delegadas,
RESOLVE
Primeiro.—LISTA
PROVISIONAL DE ASPIRANTES ADMITIDOS E EXCLUÍDOS
Aprobar a lista
provisional de aspirantes admitidos e excluídos á proba de selección convocada
para a cobertura de tres prazas de subalterno de administración xeral pola
quenda libre do Concello de Pontevedra incluídas na OEP 2010 e na OEP 2015,
segundo se relacionan a continuación.
CONCELLO
DE VIGO
BASES ESPECÍFICAS DA CONVOCATORIA DE BOLSAS EOI 2017
BASES ESPECÍFICAS PARA O
DESENVOLVEMENTO DA CONVOCATORIA DAS BOLSAS “CONCELLO DE VIGO” PARA ESTANCIAS
LINGÜÍSTICAS NO ESTRANXEIRO PARA ALUMNADO DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE VIGO,
ANO 2017.
A Xunta de Goberno
Local, na sesión ordinaria do 23 de decembro de 2016, adoptou o seguinte
acordo:
Aprobar as Bases
reguladoras da Convocatoria de bolsas “Concello de Vigo” para Estancias
Linguísticas no estranxeiro de alumnado da Escola Oficial de Idiomas de Vigo
(EOIV) para o ano 2017. (Expte18421/332)
PRIMEIRA.—Obxecto e
finalidade
A presente convocatoria
ten como obxecto regular o procedemento para a selección e adxudicación de
bolsas, en réxime de concorrencia competitiva, entre o alumnado da EOI de Vigo
que curse os seus estudos no presente curso académico, en calquera dos niveis
Intermedio I e II, Avanzado I e II dos Departamentos dos idiomas inglés,
francés, alemán e italiano; nos niveis Avanzado I e II do Departamento do
idioma portugués; nos niveis Intermedio I, II e III e Avanzado I e II do
Departamento do idioma xaponés e nos niveis Intermedio I, II e III do
Departamento do idioma chinés; a fin de que participe nun programa educativo no
país do idioma correspondente.
A finalidade destas
bolsas é contribuír a mellorar a competencia e capacitación en linguas
estranxeiras fomentando a súa aprendizaxe e o contacto con outras culturas nun
ámbito internacional.
CONCELLO
DE BUEU
INCOACIÓN DO PROCEDEMENTO DE DISOLUCIÓN E EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO
LOCAL DENOMINADO "INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES", DEPENDENTE DO
CONCELLO DE BUEU
ANUNCIO RELATIVO Á
APROBACIÓN INICIAL DA PROPOSTA DE INCOACIÓN DO PROCEDEMENTO DE DISOLUCIÓN E
EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO LOCAL DENOMINADO INSTITUTO MUNICIPAL DE
DEPORTES (IMD) DEPENDENTE DO CONCELLO DE BUEU.
Expediente: Incoación do
procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local denominado
Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello de Bueu.
Trámite: Anuncio de aprobación inicial.
O Pleno do Concello, na
sesión ordinaria celebrada o día 06.03.2017, prestou aprobación inicial á
proposta da alcaldía, de 07.02.2017 (C.V: 4RCSX65C4SDGHNRZCHDM6WLKE) de
incoación do procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local
(OAL) denominado Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello
de Bueu,CIF Q3600412E, e domicilio social na Avenida do Instituto s/n, 36930,
de Bueu.
De conformidade co
indicado acordo plenario, sométese o expediente a exposición pública para que
por quen se considere interesado podan presentarse as alegacións ou suxestións
que se entendan oportunas nos termos e co cumprimento das formalidades
esixibles no art. 45 da L39/2015.
O acordo plenario de
aprobación inicial se entenderá elevado a definitivo no suposto de non
presentación de reclamacións e suxestións en prazo.
A estes efectos
publicarase anuncio de exposición pública no Boletín Oficial da Provincia e, de
xeito complementario no Taboleiro de anuncios do Concello electrónico do
concello (accesible dende a sede electrónica do mesmo
https://bueu.sedelectrónica.gal ). O prazo para o exame do expediente e
presentación de alegacións é de 30 días hábiles, contados a partir do seguinte
ao da publicación do presente anuncio no Boletín Oficial da Provincia.
Asemade, de forma
complementaria e a efectos informativos publicarase o devandito anuncio na
páxina web do concello ( www.concellodebueu.org).
CONCELLO
DE CANGAS
APROBACIÓN INICIAL ORZAMENTO 2017
O Pleno Municipal
aprobou inicialmente, en sesión ordinaria de data do 10/03/2017, o Orzamento
Xeral do Concello de Cangas, as bases de execución e o cadro de persoal para o
exercicio económico 2017, polo que en cumprimento do establecido no artigo 169
do texto refundido da Lei reguladora das facendas Locais, aprobado polo Real
decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, e no artigo 20 do Real decreto
500/1990, do 20 de abril, exponse ó público o expediente e a documentación
preceptivva polo prazo de quince días hábiles, contados a partir do seguinte ó
da publicación do presente anuncio, para a presentación das alegacións ou
reclamación que se consideren oportunas.
De non presentarse
reclamacións durante o indicado prazo, o Orzamento considerase definitivamente
aprobado.
CONCELLO
DE RIBADUMIA
APROBACIÓN DE FICHEIROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSOAL DO CONCELLO DE
RIBADUMIA: “FICHEIRO DE CONTROL BIOMÉTRICO”. ANUNCIO
O Pleno Municipal, en
sesión celebrada con data dous de marzo de dous mil dezasete, en sesión
ordinaria, adoptou por unanimidade, o acordo do tenor literal seguinte:
10.-—APROBACIÓN DE
FICHEIROS DE DATOS DE CARÁCTER PERSOAL DO CONCELLO DE RIBADUMIA: “FICHEIRO DE
CONTROL BIOMÉTRICO”.-
Dase conta á Corporación que coa finalidade de levar a cabo un control
laboral, horarios, vacacións, días libres e demáis circuntancias laboráis do
persoal funcionario e laboral do Concello de Ribadumia e a xestión en materia de
recursos humanos, e para a recollida de datos da huella dixital de dito persoal
é preciso crear un ficheiro de datos de carácter persoal, segundo o artigo 20
da Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter
Persoal, en concordancia co artigo 52 do Regulamento de desenvolvemento da Lei
Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal
aprobado por Real Decreto 1720/2007, de 21 de decembro.
DOG
20/03/2017
Escola Galega de Administración Pública
RESOLUCIÓN do 13 de marzo de 2017 pola que se convocan actividades de
formación para o persoal da Administración local da Comunidade Autónoma de
Galicia. 13434 Descargar PDF
DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE
ANUNCIO de
licitación do procedemento aberto para a contratación do servizo de seguridade
e saúde naquelas obras e actividades en que o contratista principal sexa a Deputacion,
executadas con persoal propio.
No perfil do contratante
publícanse íntegros os pregos de condicións do procedemento aberto para a
contratación do servizo de seguridade e saúde naquelas obras e actividades nas
que o contratista principal sexa a Deputación Provincial de Ourense, executadas
con persoal propio, cun tipo de licitación de 71.000,00 euros (IVE excluído).
As proposicións presentaranse ata as 14.00 horas do décimo quinto (15º) día
natural contado desde o seguinte ao da publicación do anuncio de licitación no
DOG, a través da plataforma www.leal.gal, única e exclusivamente. A apertura de
proposicións terá lugar de conformidade co disposto na cláusula XIII do prego
de condicións. A documentación necesaria e demais datos figuran no prego de condicións
ao que poderá accederse gratuitamente a través do perfil do contratante na web
da Deputación www.depourense.es, ou na plataforma www.leal.gal. As solicitudes
de información poderán formularse telefonicamente 988 31 75 40 perante o
Servizo de Contratación.
Sen prexuízo de calquera outro recurso que se considere procedente, o
prego de condicións, os anuncios de licitación e os demais documentos
contractuais que establezan as condicións que teñan de rexer a licitación,
serán susceptibles de recurso potestativo de reposición ante a Presidencia da
Deputación no prazo dun mes e alternativamente de recurso
contencioso-administrativo ante o Xulgado do Contencioso-Administrativo de
Ourense no prazo de dous meses, contados ambos os dous prazos desde o día seguinte
ao da publicación dos anuncios de licitación ou, de ser o caso, da última
publicación (se non fosen simultáneos).
BOE
20/03/2017
MINISTERIO
DE LA PRESIDENCIA Y PARA LAS ADMINISTRACIONES TERRITORIALES Cuerpo
de la Guardia Civil
Real Decreto 232/2017,
de 10 de marzo, sobre anotación y cancelación de notas desfavorables en la
documentación del personal de la Guardia Civil. PDF (BOE-A-2017-3022 - 6 págs. -
193 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DE ASUNTOS EXTERIORES Y DE COOPERACIÓN Funcionarios
de los Subgrupos A1, A2, C1 y C2
Resolución de 13 de
marzo de 2017, de la Dirección de la Agencia Española de Cooperación
Internacional para el Desarrollo, por la que se convoca concurso general para
la provisión de puestos de trabajo.
MINISTERIO
DE AGRICULTURA Y PESCA, ALIMENTACIÓN Y MEDIO AMBIENTE
Escala de Titulados de Escuelas Técnicas de Grado Medio
de Organismos Autónomos del Ministerio de Medio Ambiente
Resolución de 2 de marzo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se modifica la composición del
Tribunal calificador de las pruebas selectivas para ingreso, por el sistema
general de acceso libre y promoción interna, en la Escala de Titulados de
Escuelas Técnicas de Grado Medio de Organismos Autónomos del Ministerio de
Medio Ambiente, convocadas por Resolución de 7 de diciembre de 2016. PDF
(BOE-A-2017-3031 - 2 págs. - 157 KB) Otros formatos
17/03/2017
MINISTERIO
DE ASUNTOS EXTERIORES Y DE COOPERACIÓN Funcionarios
de los Subgrupos A2, C1, C2 y Grupo E
Resolución de 3 de marzo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso para la provisión
de puestos de trabajo. PDF
(BOE-A-2017-3006 - 43 págs. - 704 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DE DEFENSA Militares de tropa y
marinería
Resolución
452/38045/2017, de 9 de marzo, de la Subsecretaría, por la que se aprueba el
proceso de selección para el ingreso en los centros de formación para
incorporarse a las escalas de tropa y marinería.
MINISTERIO
DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL Personal
laboral
Resolución de 16 de
marzo de 2017, de la Subsecretaría, por la que se amplía el plazo de presentación
de solicitudes del proceso selectivo para ingreso como personal laboral fijo
fuera de convenio, en la categoría de Médico de Sanidad Marítima en el
Instituto Social de la Marina, convocado por Resolución de 30 de enero de 2017.
PDF (BOE-A-2017-3008 - 1 pág. -
153 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE Becas
Orden ECD/248/2017, de 8 de marzo, por la que se establecen las bases
reguladoras de las becas para la formación especializada en áreas y materias
educativas desarrolladas por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. PDF
(BOE-A-2017-3014 - 10 págs. - 225 KB) Otros formatos
No hay comentarios:
Publicar un comentario