BOPPO
PONTEVEDRA
26/05/2017
DEPUTACIÓN
PROVINCIAL
RECTIFICACIÓN DA CONVOCATORIA QUE APROBA O PROCESO DE SELECCIÓN DE PERSOAL
QUE INTEGRARÁ A BOLSA DE PERSOAL ADMINISTRATIVO DO ORAL RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O Deputado, en virtude
das competencias delegadas da presidencia en materia de persoal, dita a
seguinte
RESOLUCIÓN:
“Ó amparo do establecido
no artigo 109.2 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo
común das administración públicas, RESOLVO rectificar a Resolución Presidencial
nº2017009896, publicada no BOP nº97, de 23 de maio de 2017, pola que se aproba
a convocatoria para postos de administrativo do ORAL, por omisión de exención
do exame de galego, no ANEXO I no quinto apartado do primeiro punto, en
relación co TERCEIRO EXERCICIO, debe engadirse “Quedan exentos desta proba as e
os aspirantes que acrediten estar en posesión do CELGA 4. Neste caso
outorgaráselles a cualificación máxima do exercicio”.
CONCELLO
DE VIGO
RESOLUCIÓN DO EXCMO. SR. ALCALDE DO CONCELLO DE VIGO DE DATA 29/03/2017 POLA
QUE SE PROCEDE AO NOMEAMENTO DE PERSOAL EVENTUAL. EXPTE. 29719/220 RESOLUCIÓN
En sesión extraordinaria
e urxente de data 13/03/2017 a Xunta de Goberno Local acordou determinar o
número do persoal eventual correspondente aos grupos políticos municipais do
Concello de Vigo, dentro dos termos contemplados nos vixentes Orzamentos
municipais e Relación de Postos de Traballo.
A Xunta de Goberno
Local, en sesión extraordinaria e urxente realizada o 13/01/2017, adoptou
acordo de modificación puntual da vixente relación de postos de traballo do
Concello de Vigo (BOP nº 43, do 02/03/2017)-Postos de persoal eventual.
Considerando o disposto
no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se
aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, en
canto ás funcións de confianza ou asesoramento especial que presta o persoal
eventual, así como as condicións de nomeamento e cesamento do mesmo e nos arts.
104 e 104.bis da LRBRL; no uso das competencias que me atribúe o art. 124.4.b)
e i) da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, pola
presente:
R E S O L V O :
Primeiro.-. Nomear,
persoal eventual suxeito ao previsto no no art. 12 do Real decreto legislativo
5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do
Estatuto Básico do Empregado Público a proposta do Grupo municipal Marea de
Vigo, con efectos económicos e administrativos de 01/04/2017 a:
POSTO
|
DEDICACIÓN
|
RETR.BRUTA ANUAL
|
NOME
|
Auxiliar
Administrativo
|
Xornada completa
|
21.710,08 €
|
Raquel Monteso
Fernández
|
Segundo.- Dispoñer que o
réxime retributivo e o de prestación das funcións de confianza e asesoramento
especial será o acordado pola Xunta de Goberno Local en sesión de data
13/03/2017.
CONCELLO
DE BUEU
APROBACIÓN DEFINITIVA DA DISOLUCIÓN DO INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES
ANUNCIO RELATIVO Á
ELEVACIÓN A DEFINITIVO DO ACORDO DE APROBACIÓN INICIAL DA MEMORIA XUSTIFICATIVA
E INICIO DE EXPEDIENTE DE DISOLUCIÓN E EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO
MUNICIPAL DENOMINADO INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES (IMD) DEPENDENTE DO
CONCELLO DE BUEU
Expediente: Disolución e
extinción do organismo autónomo local denominado Instituto Municipal de
Deportes (IMD) dependente do concello de Bueu.
Trámite: Anuncio de
elevación a definitivo do acordo de aprobación inicial da memoria
xustificativa, e inicio de expediente de disolución e extinción do IMD.
O Pleno do Concello, na
sesión ordinaria celebrada o día 06.03.2017, prestou aprobación inicial á
proposta da alcaldía, de 07.02.2017 (C.V: 4RCSX65C4SDGHNRZCHDM6WLKE) de
incoación do procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local
(OAL) denominado Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello
de Bueu,CIF Q3600412E, e domicilio social na Avenida do Instituto s/n, 36930,
de Bueu.
Non se presentaron
alegacións durante o prazo conferido ao efecto (BOP nº 55, de 20.03.2017), polo
que se entende elevado a definitivo o acordo de aprobación ata agora inicial,
de conformidade co sinalado no punto terceiro da parte dispositiva do devandito
acordo plenario.
O texto íntegro do
acordo aprobado inicialmente elevado a definitivo é do teor literal seguinte:
Pola Presidencia dáse
conta da proposta da alcaldía, de 07.02.2017, relativa á incoación do
procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local denominado
Instituto Municipal de Deportes dependente do concello de Bueu (expediente ref.
65/2017), procedendo á lectura do resultado da votación do ditame da Comisión
Informativa de Facenda e Réxime Interior, emitido con data 01/03/17, no
seguinte senso:
“Sometida a votación
esta proposta, a Comisión informativa de Facenda, Réxime Interior e Especial de
Contas, cos votos a favor dos Concelleiros/as de BNG-Asembleas Abertas (4), a
abstención formulada polos Sres/as Concelleiros/as de SON (1) e PP (1),
DITAMINA FAVORABLEMENTE A PROPOSTA de Alcaldía de 07.02.2017 relativa ó
expediente de Incoación do procedemento de disolución e extinción do Organismo
Autónomo Local denominado Instituto Municipal de Deportes, dependente do
Concello de Bueu”
De seguido o Presidente
cédelle a palabra ó Concelleiro Delegado de Facenda e Réxime interior que
xustifica a proposta, formulada con data 07.02.2017 e dictaminada con data
01.03.2017, nos seus propios termos, dando lectura á mesma co seguinte contido
literal:
CONCELLO
DE CANGAS
APROBACIÓN DEFINITIVA DO REGULAMENTO MUNICIPAL DE HONORES E DISTINCIÓNS
Por Acordo do Pleno de
data 28.04.2017, aprobouse definitivamente o Regulamento municipal de honores e
distincións, de conformidade co disposto no artigo 70.2 da lei 7/1985, de 2 de
abril, reguladora das bases de réxime local, públicase o seu texto íntegro, ao
efecto da súa entrada en vigor.
Regulamento municipal de
honores e distincións
O ser propósito da
Corporación Municipal premiar merecementos especiais, servizos extraordinarios
e condutas de persoas que se distinguiron, ou se distinguen, dunha maneira
especial, na prestación de servizos ó seu país e a este municipio, e tamén
atender os méritos, cualidades e circunstancias especiais dos que, así mesmo,
tiveron relación con este concello.
Para iso, e con obxecto
de cumprir tal propósito, hanse de crear medallas, emblemas, condecoracións e
outros distintivos honoríficos que sirvan para tal fin, así como poder realizar
nomeamentos de Fillo/as Predilecto/as e Adoptivo/as.
O Regulamento de
organización, funcionamento e réxime xurídico das corporacións locais ordena no
seu artigo 191 (ROF R.D. 2568/1986), que os requisitos e trámites necesarios
para a concesión dos honores e distincións referidos anteriormente, se
determinen nun regulamento especial, coa observación das formalidades que se
expresan.
En cumprimento de tal
precepto legal, o Concello de Cangas aproba o seguinte regulamento, do que se
expoñen as cláusulas seguintes:
CONCELLO
DE SILLEDA
CONVOCATORIA CONSULTA POPULAR
Esta Alcaldía, dacordo
co establecido co Capítulo V, Sección 4ª, artigo 257 da Lei 5/1997, de 22 de
xullo, de Administración Local de Galicia, por medio do presente dase conta do
Decreto 45/2017, do 27 de abril, de Vicepresidencia e Consellería de
Presidencia, Administración Públicass e Xustiza, da Xunta de Galicia (DOG nº 82
do 28.04.2017):
“DECRETO 45/2017, do 27
de abril, polo que se convoca unha consulta popular no municipio de Silleda
sobre o traslado da casa do concello.
Unha das formas
reguladas normativamente para facilitar a participación dos cidadáns na vida
pública dos seus municipios é a través das consultas populares. A Lei 7/1985,
do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, regula no seu artigo 71 as
consultas populares e dispón que os alcaldes, logo de acordo por maioría
absoluta do pleno e autorización do Goberno da Nación, poderán someter a
consulta popular aqueles asuntos de competencia propia municipal e de carácter
local que sexan de especial relevancia para os intereses dos veciños, con
excepción dos relativos á Facenda local.
Por outro lado, o artigo
257 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, dispón
que corresponde aos municipios someter a consulta popular os asuntos da
competencia propia municipal, cuxa celebración se axustará ás disposicións
xerais e ao procedemento establecido pola lexislación do Estado en materia de referendo,
determinando que, autorizada a convocatoria polo Goberno da Nación, o Consello
da Xunta de Galicia, de conformidade coa resolución municipal, a efectuará
mediante decreto, que se publicará no Diario Oficial de Galicia.
O Concello de Silleda en
Pleno acordou por maioría absoluta, o 28 de xullo de 2016, promover a consulta
popular. Os termos exactos da consulta foron aprobados en sesión celebrada polo
Pleno o 29 de setembro de 2016.
O Consello da Xunta de
Galicia, na súa reunión do 16 de febreiro de 2017, autoriza a remisión ao
Goberno do Estado da solicitude de consulta popular presentada polo Concello de
Silleda, xunto co informe a que se refire o artigo 257 da Lei 5/1997, do 22 de
xullo, de Administración local de Galicia.
O Consello de Ministros,
en reunión do 24 de marzo de 2017, adoptou acordo mediante o cal se autoriza o
Concello de Silleda a realizar unha consulta popular respecto do traslado da
casa do concello.
O 5 de abril, o alcalde
do Concello de Silleda comunica que a data elixida para a celebración da
consulta popular é o día 4 de xuño de 2017.
Na súa virtude, de conformidade co establecido no artigo 257 da Lei
5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, por proposta do
vicepresidente e conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e
Xustiza, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión
do día vinte e sete de abril de dous mil dezasete,
No hay comentarios:
Publicar un comentario