BOPPO
PONTEVEDRA
23/05/2017
DEPUTACIÓN
PROVINCIAL
CONVOCATORIA DE NOMEAMENTO INTERINO DUN ASESOR XURÍDICO DE ADMINISTRACIÓN
ELECTRÓNICA PARA A EXECUCIÓN DO PROGRAMA DE CARÁCTER TEMPORAL IMPLANTACIÓN DA
ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O deputado, en virtude
das competencias delegadas da Presidencia en materia de Persoal, dita a
seguinte
RESOLUCIÓN:
A proposta da Secretaría
Xeral da Deputación de Pontevedra e de conformidade co establecido no artigo
34.g da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local,
modificada pola Lei 11/1999, de 21 de abril, por razóns de urxencia e inaprazable
necesidade, RESOLVO aprobar a convocatoria de nomeamento de funcionariado
interino para a execución de programas de carácter temporal dun asesor xurídico
de Administración electrónica, e que se rexerá polas seguintes
BASES
Primeira. Obxecto da
convocatoria
Esta convocatoria ten
por obxecto o nomeamento de funcionariado interino para a execución de
programas de carácter temporal dun asesor xurídico de Administración
electrónica, con grupo de clasificación A1, por razóns de urxencia e
inaprazable necesidade, e con fundamento no artigo 10.1.c do Real decreto
lexislativo 5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido da
Lei do estatuto básico do empregado público; Lei 2/2015, de 29 de abril, do
empregado público de Galicia; artigo 27.1.2 do Real decreto 364/1995, de 10 de
marzo; disposición adicional primeira do Real decreto 896/1991, de 7 de xuño;
Orde APU 1461/2002, de 6 de xuño, sobre selección e nomeamento de persoal
funcionario interino e Decreto 95/1991, de 20 de marzo, da Comunidade Autónoma
de Galicia, segundo os principios de mérito e capacidade.
Este nomeamento interino
ten por obxecto a realización de labores de consultoría e seguimento do proceso de
implantación da Administración electrónica, tanto na súa vertente externa (a
relación electrónica da Deputación de Pontevedra con outras administracións,
empresas e particulares, xa sexa a través da sede electrónica ou por outros
medios), como na súa vertente interna (implantación da tramitación electrónica
de todos os expedientes, sinaturas electrónicas, catalogación de todos os
expedientes, creación de perfís de persoas usuarias etc). As funcións deste
posto concrétanse en emitir informes xurídicos baixo a superior dirección do
secretario xeral da institución provincial, resolver as dúbidas que susciten as
adaptacións requiridas na tramitación electrónica, coordinar a catalogación
integral de todos os procedementos en colaboración cos distintos centros e
servizos do organismo provincial etc.
Segunda. Sistema de
selección
Establécese o sistema de
concurso-oposición libre.
CONVOCATORIA
PÚBLICA DE SELECCIÓN DO PERSOAL QUE INTEGRARÁ A BOLSA DE EMPREGO DA DEPUTACIÓN
DE PONTEVEDRA DE PERSOAL ADMINISTRATIVO DO ORAL RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O
deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de
Persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
Segundo
proposta do director do Órgano de Xestión Tributaria e de Recadación dos
Recursos Locais da Deputación de Pontevedra (ORAL) o incremento sistemático de
delegacións tributarias realizadas polos concellos da provincia –xestionadas
polo ORAL– a implementación de novos mecanismos e procedementos de xestión e
recadación tributaria interna na procura de mellorar os índices de efectividade
das actuacións realizadas, así como a propia complexidade intrínseca das
tarefas de xestión e recadación dos tributos locais obrigan a este servizo do
organismo provincial a desenvolver actuacións moi complexas coa celeridade e a
efectividade debida coa finalidade de evitar prexuízos, tanto para as e os
contribuíntes da provincia como para os concellos que lle confiaron parte da
súa fiscalidade á institución provincial.
Ademais
do exposto, para a atención das necesidades dos concellos, o ORAL presta
servizos de xeito presencial en 21 concellos da provincia ademais de
Pontevedra, cun número de traballadoras e traballadores variable. Esta
disposición irregular do persoal orixina moitos problemas na xestión e reparto
das cargas de traballo, principalmente nas oficinas que contan con só unha ou
dúas persoas empregadas.
Ademais
o incremento de traballo derivado dos diferentes períodos de cobro nos que se
emiten milleiros de recibos nun curto período de tempo, as emisións puntuais de
liquidacións, as notificacións das premas, as atencións derivadas dos embargos
ou os procedementos excepcionais de revisión ou inspección, orixinan cargas
puntuais de traballo que non poden ser asumidas polo cadro de persoal do
Servizo.
Por
este motivo é indispensable, para unha adecuada xestión, que a dotación actual
de persoal deste servizo non sexa alterada substancialmente por eventualidades
derivadas da concesión de permisos, licencias, vacacións ou incapacidades
temporais e, por outro lado, que poida ser reforzada nos períodos de maior
carga de traballo para que non se produza un estancamento nas tarefas que se
deben desenvolver.
Con
este fin, propónselle á Presidencia a creación dunha bolsa de traballo que lle
permita a este Servizo dispoñer dun mínimo de traballadoras e traballadores con
capacitación tributaria, coa finalidade de cubrir tanto o exceso de traballo
que non poida ser atendido polo cadro de persoal coma as substitucións nos
casos de ausencia.
As
modalidades de vinculación que se lle aplicarán á citada bolsa de emprego serán
as seguintes:
— Para a cobertura de postos
reservados para o persoal funcionario, o nomeamento previsto nos artigos 23.2,
apartados b, c e d, da Lei 2/2015, de 29 de abril, do emprego público de
Galicia, e o artigo 10.1, apartados b, c e d, do Real decreto lexislativo
5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido do Estatuto
básico do empregado público
— Para a cobertura dos postos
reservados a persoal laboral, as modalidades contractuais previstas no Real
decreto 2720/1998, de 18 de decembro, e no Real decreto lexislativo 2/2015, de
23 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido da Lei do estatuto dos
traballadores
En consecuencia, co
fin de establecer un procedemento baseado nos principios de igualdade, mérito e
capacidade e que asegure a adecuada celeridade na selección, nos nomeamentos e
na contratación do persoal en casos de urxencia e necesidade, considerando o
disposto no artigo 19 do I Convenio colectivo de persoal laboral desta
Deputación Provincial e no artigo 21 do V Acordo Regulador de persoal
funcionario, RESOLVO aprobar a convocatoria pública de selección do persoal que
integrará a bolsa de emprego da Deputación de Pontevedra de persoal
administrativo do ORAL para nomeamentos interinos e contratacións laborais
temporais, que se rexerá polas seguintes
CONCELLO DE A ESTRADA
BASES XERAIS DA CONVOCATORIA DUN POSTO DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO (PERSOAL
LABORAL TEMPORAL), PARA AS DEPENDENCIAS DA POLICÍA LOCAL
Mediante a Resolución da
Alcaldía núm. 412/2017, do 5 de maio de 2017, aprobáronse as bases para a
provisión, polo sistema de oposición libre, dun posto de persoal auxiliar
administrativo para as dependencias da policía local, en réxime laboral
temporal.
BASES XERAIS DA
CONVOCATORIA DUN POSTO DE PERSOAL AUXILIAR ADMINISTRATIVO (PERSOAL LABORAL
TEMPORAL) PARA AS DEPENDENCIAS
DA POLICÍA LOCAL
DA POLICÍA LOCAL
Primeira. Normas xerais
O obxecto das presentes
bases é a provisión, mediante o sistema de oposición libre, dun posto de
persoal auxiliar administrativo para as dependencias da Policía Local en réxime
laboral temporal. A finalidade é, axilizar os trámites administrativos por razóns
transitorias da escasez de persoal adscrito ao corpo da policía local.
CONCELLO DE FORCAREI
MODIFICACIÓN DO REGULAMENTO DO SERVICIO DE AXUDA NO FOGAR DO CONCELLO DE
FORCAREI, E DA TAXA POLA PRESTACIÓN DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR (DEPENDENCIA E
BÁSICO).
Exposición
inicial
O Pleno Municipal na
sesión ordinaria do 20 de abril de 2017, acordou a modificación:
— Regulamento
regulador do Servizo de Axuda no Fogar do Concello de Forcarei.
— Ordenanza fiscal
reguladora da taxa pola prestación do servizo de axuda no fogar (dependencia e
básico9 do Concello de Forcarei
De conformidade co
establecido no artigo 49 da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de
Réxime Local, e no artigo 17 do RDL 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o
texto refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais,o dito expediente está
exposto na Secretaría Xeral do Concello durante o prazo de trinta días contados
dende o día seguinte ao da publicación do presente anuncio, aos efectos da
presentación de reclamacións ou suxestións ou suxerencias por parte dos
interesados.
De non presentarse
ningunha reclamación durante o período sinalado, o Regulamento considerarase
definitivamente aprobado.
CONCELLO
DE MEIS
EDICTO DA APROBACIÓN DEFINITIVA DO ORZAMENTO XERAL DO ANO 2017 EDICTO
Transcorrido o prazo de
exposición ao público do orzamento xeral deste Concello para o ano
2017,aprobado inicialmente na sesión plenaria extraordinaria de data 27 de
marzo de 2017 ( B.O.P. nº 69 de data 7 de abril de 2017), sen presentación de
reclamacións, enténdese definitivamente aprobado, polo que en cumprimento do
disposto no artigo 169.3 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo e no
artigo 20.3 do Real Decreto 500/90, do 20 de abril, faise público o citado
orzamento resumido por capítulos:
AsÍ mesmo, queda
definitivamente aprobado o cadro de persoal para o exercicio económico 2017 co
seguinte detalle:
Contra a aprobación
definitiva poderá interpoñerse directamente recurso contencioso- administrativo
no prazo de dous meses, contados a partir do día seguinte ao da publicación do
presente anuncio no B.O.P.
A interposición do citado recurso non suspenderá por sí so a aplicación
do orzamento definitivamente aprobado, tal e como determina o artigo 171.3 do
Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario