BOPPO
PONTEVEDRA
23/05/2017
DEPUTACIÓN
PROVINCIAL
CONVOCATORIA DE NOMEAMENTO INTERINO DUN ASESOR XURÍDICO DE ADMINISTRACIÓN
ELECTRÓNICA PARA A EXECUCIÓN DO PROGRAMA DE CARÁCTER TEMPORAL IMPLANTACIÓN DA
ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O deputado, en virtude
das competencias delegadas da Presidencia en materia de Persoal, dita a
seguinte
RESOLUCIÓN:
A proposta da Secretaría
Xeral da Deputación de Pontevedra e de conformidade co establecido no artigo
34.g da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local,
modificada pola Lei 11/1999, de 21 de abril, por razóns de urxencia e inaprazable
necesidade, RESOLVO aprobar a convocatoria de nomeamento de funcionariado
interino para a execución de programas de carácter temporal dun asesor xurídico
de Administración electrónica, e que se rexerá polas seguintes
BASES
Primeira. Obxecto da
convocatoria
Esta convocatoria ten
por obxecto o nomeamento de funcionariado interino para a execución de
programas de carácter temporal dun asesor xurídico de Administración
electrónica, con grupo de clasificación A1, por razóns de urxencia e
inaprazable necesidade, e con fundamento no artigo 10.1.c do Real decreto
lexislativo 5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido da
Lei do estatuto básico do empregado público; Lei 2/2015, de 29 de abril, do
empregado público de Galicia; artigo 27.1.2 do Real decreto 364/1995, de 10 de
marzo; disposición adicional primeira do Real decreto 896/1991, de 7 de xuño;
Orde APU 1461/2002, de 6 de xuño, sobre selección e nomeamento de persoal
funcionario interino e Decreto 95/1991, de 20 de marzo, da Comunidade Autónoma
de Galicia, segundo os principios de mérito e capacidade.
Este nomeamento interino
ten por obxecto a realización de labores de consultoría e seguimento do proceso de
implantación da Administración electrónica, tanto na súa vertente externa (a
relación electrónica da Deputación de Pontevedra con outras administracións,
empresas e particulares, xa sexa a través da sede electrónica ou por outros
medios), como na súa vertente interna (implantación da tramitación electrónica
de todos os expedientes, sinaturas electrónicas, catalogación de todos os
expedientes, creación de perfís de persoas usuarias etc). As funcións deste
posto concrétanse en emitir informes xurídicos baixo a superior dirección do
secretario xeral da institución provincial, resolver as dúbidas que susciten as
adaptacións requiridas na tramitación electrónica, coordinar a catalogación
integral de todos os procedementos en colaboración cos distintos centros e
servizos do organismo provincial etc.
Segunda. Sistema de
selección
Establécese o sistema de
concurso-oposición libre.
CONVOCATORIA
PÚBLICA DE SELECCIÓN DO PERSOAL QUE INTEGRARÁ A BOLSA DE EMPREGO DA DEPUTACIÓN
DE PONTEVEDRA DE PERSOAL ADMINISTRATIVO DO ORAL RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O
deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de
Persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
Segundo
proposta do director do Órgano de Xestión Tributaria e de Recadación dos
Recursos Locais da Deputación de Pontevedra (ORAL) o incremento sistemático de
delegacións tributarias realizadas polos concellos da provincia –xestionadas
polo ORAL– a implementación de novos mecanismos e procedementos de xestión e
recadación tributaria interna na procura de mellorar os índices de efectividade
das actuacións realizadas, así como a propia complexidade intrínseca das
tarefas de xestión e recadación dos tributos locais obrigan a este servizo do
organismo provincial a desenvolver actuacións moi complexas coa celeridade e a
efectividade debida coa finalidade de evitar prexuízos, tanto para as e os
contribuíntes da provincia como para os concellos que lle confiaron parte da
súa fiscalidade á institución provincial.
Ademais
do exposto, para a atención das necesidades dos concellos, o ORAL presta
servizos de xeito presencial en 21 concellos da provincia ademais de
Pontevedra, cun número de traballadoras e traballadores variable. Esta
disposición irregular do persoal orixina moitos problemas na xestión e reparto
das cargas de traballo, principalmente nas oficinas que contan con só unha ou
dúas persoas empregadas.
Ademais
o incremento de traballo derivado dos diferentes períodos de cobro nos que se
emiten milleiros de recibos nun curto período de tempo, as emisións puntuais de
liquidacións, as notificacións das premas, as atencións derivadas dos embargos
ou os procedementos excepcionais de revisión ou inspección, orixinan cargas
puntuais de traballo que non poden ser asumidas polo cadro de persoal do
Servizo.
Por
este motivo é indispensable, para unha adecuada xestión, que a dotación actual
de persoal deste servizo non sexa alterada substancialmente por eventualidades
derivadas da concesión de permisos, licencias, vacacións ou incapacidades
temporais e, por outro lado, que poida ser reforzada nos períodos de maior
carga de traballo para que non se produza un estancamento nas tarefas que se
deben desenvolver.
Con
este fin, propónselle á Presidencia a creación dunha bolsa de traballo que lle
permita a este Servizo dispoñer dun mínimo de traballadoras e traballadores con
capacitación tributaria, coa finalidade de cubrir tanto o exceso de traballo
que non poida ser atendido polo cadro de persoal coma as substitucións nos
casos de ausencia.
As
modalidades de vinculación que se lle aplicarán á citada bolsa de emprego serán
as seguintes:
— Para a cobertura de postos
reservados para o persoal funcionario, o nomeamento previsto nos artigos 23.2,
apartados b, c e d, da Lei 2/2015, de 29 de abril, do emprego público de
Galicia, e o artigo 10.1, apartados b, c e d, do Real decreto lexislativo
5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido do Estatuto
básico do empregado público
— Para a cobertura dos postos
reservados a persoal laboral, as modalidades contractuais previstas no Real
decreto 2720/1998, de 18 de decembro, e no Real decreto lexislativo 2/2015, de
23 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido da Lei do estatuto dos
traballadores
En consecuencia, co
fin de establecer un procedemento baseado nos principios de igualdade, mérito e
capacidade e que asegure a adecuada celeridade na selección, nos nomeamentos e
na contratación do persoal en casos de urxencia e necesidade, considerando o
disposto no artigo 19 do I Convenio colectivo de persoal laboral desta
Deputación Provincial e no artigo 21 do V Acordo Regulador de persoal
funcionario, RESOLVO aprobar a convocatoria pública de selección do persoal que
integrará a bolsa de emprego da Deputación de Pontevedra de persoal
administrativo do ORAL para nomeamentos interinos e contratacións laborais
temporais, que se rexerá polas seguintes
CONCELLO DE A ESTRADA
BASES XERAIS DA CONVOCATORIA DUN POSTO DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO (PERSOAL
LABORAL TEMPORAL), PARA AS DEPENDENCIAS DA POLICÍA LOCAL
Mediante a Resolución da
Alcaldía núm. 412/2017, do 5 de maio de 2017, aprobáronse as bases para a
provisión, polo sistema de oposición libre, dun posto de persoal auxiliar
administrativo para as dependencias da policía local, en réxime laboral
temporal.
BASES XERAIS DA
CONVOCATORIA DUN POSTO DE PERSOAL AUXILIAR ADMINISTRATIVO (PERSOAL LABORAL
TEMPORAL) PARA AS DEPENDENCIAS
DA POLICÍA LOCAL
DA POLICÍA LOCAL
Primeira. Normas xerais
O obxecto das presentes
bases é a provisión, mediante o sistema de oposición libre, dun posto de
persoal auxiliar administrativo para as dependencias da Policía Local en réxime
laboral temporal. A finalidade é, axilizar os trámites administrativos por razóns
transitorias da escasez de persoal adscrito ao corpo da policía local.
CONCELLO DE FORCAREI
MODIFICACIÓN DO REGULAMENTO DO SERVICIO DE AXUDA NO FOGAR DO CONCELLO DE
FORCAREI, E DA TAXA POLA PRESTACIÓN DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR (DEPENDENCIA E
BÁSICO).
Exposición
inicial
O Pleno Municipal na
sesión ordinaria do 20 de abril de 2017, acordou a modificación:
— Regulamento
regulador do Servizo de Axuda no Fogar do Concello de Forcarei.
— Ordenanza fiscal
reguladora da taxa pola prestación do servizo de axuda no fogar (dependencia e
básico9 do Concello de Forcarei
De conformidade co
establecido no artigo 49 da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de
Réxime Local, e no artigo 17 do RDL 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o
texto refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais,o dito expediente está
exposto na Secretaría Xeral do Concello durante o prazo de trinta días contados
dende o día seguinte ao da publicación do presente anuncio, aos efectos da
presentación de reclamacións ou suxestións ou suxerencias por parte dos
interesados.
De non presentarse
ningunha reclamación durante o período sinalado, o Regulamento considerarase
definitivamente aprobado.
CONCELLO
DE MEIS
EDICTO DA APROBACIÓN DEFINITIVA DO ORZAMENTO XERAL DO ANO 2017 EDICTO
Transcorrido o prazo de
exposición ao público do orzamento xeral deste Concello para o ano
2017,aprobado inicialmente na sesión plenaria extraordinaria de data 27 de
marzo de 2017 ( B.O.P. nº 69 de data 7 de abril de 2017), sen presentación de
reclamacións, enténdese definitivamente aprobado, polo que en cumprimento do
disposto no artigo 169.3 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo e no
artigo 20.3 do Real Decreto 500/90, do 20 de abril, faise público o citado
orzamento resumido por capítulos:
AsÍ mesmo, queda
definitivamente aprobado o cadro de persoal para o exercicio económico 2017 co
seguinte detalle:
Contra a aprobación
definitiva poderá interpoñerse directamente recurso contencioso- administrativo
no prazo de dous meses, contados a partir do día seguinte ao da publicación do
presente anuncio no B.O.P.
A interposición do citado recurso non suspenderá por sí so a aplicación
do orzamento definitivamente aprobado, tal e como determina o artigo 171.3 do
Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo.
DOG
23/05/2017
Consellería de Facenda
RESOLUCIÓN do 12 de maio de 2017 pola que se ordena a
publicación do Acordo do Consello da Xunta de Galicia do 11 de maio de 2017
polo que se aproba a relación de postos de traballo do organismo autónomo
Instituto Galego de Estatística.
A aprobación da relación
de postos de traballo do organismo autónomo Instituto Galego de Estatística
xustifícase na aprobación, mediante Decreto 60/2016, do 26 de maio, do seu
estatuto (DOG núm. 108, do 8 de xuño), nas necesidades funcionais e
organizativas actuais, así como na Orde da Consellería de Facenda do 10 de maio
de 2017, pola que se modifica a Orde do 21 de novembro de 1989 pola que se
fixan os criterios xerais para a elaboración das relacións de postos de
traballo da Comunidade Autónoma de Galicia e se aproba o modelo e se ditan
instrucións para o cubrir.
En consecuencia, por
proposta do director do organismo, unha vez consultadas as organizacións
sindicais presentes na Mesa Xeral de Negociación da Comunidade Autónoma e a
Comisión de Persoal, o Consello da Xunta de Galicia, na súa reunión do día 11
de maio de 2017, adoptou o seguinte
ACORDO:
Primeiro. Apróbase a
relación de postos de traballo do organismo autónomo Instituto Galego de
Estatística, nos termos que se sinalan no anexo a este acordo.
Segundo. Clasifícanse de
libre designación os postos que a seguir se relacionan, en aplicación do
criterio de excepcionalidade que á marxe se indica, de conformidade co previsto
na Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia, e co disposto na
Resolución do 25 de febreiro de 2016, da Dirección Xeral da Función Pública,
pola que se ditan instrucións para a tramitación de relacións de postos de
traballo e a determinación dos criterios de excepcionalidade e funcións que
definen as características que motivan a especial responsabilidade ou
cualificación profesional dos postos de traballo de libre designación, de nivel
28 ou inferior, da Administración da Comunidade Autónoma de Galicia:
RESOLUCIÓN
do 12 de maio de 2017 pola que se ordena a publicación do Acordo do Consello da
Xunta de Galicia do 11 de maio de 2017 polo que se aproba a relación de postos
de traballo da Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio.
A aprobación da relación
de postos de traballo da Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio
xustifícase polos cambios de estrutura que tiveron lugar desde a súa aprobación
e as necesidades funcionais e organizativas actuais, así como na Orde da
Consellería de Facenda do 10 de maio de 2017, pola que se modifica a Orde do 21
de novembro de 1989 pola que se fixan os criterios xerais para a elaboración
das relacións de postos de traballo da Comunidade Autónoma de Galicia e se
aproba o modelo e se ditan instrucións para o cubrir.
En consecuencia, por
proposta da Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, unha vez
consultadas as organizacións sindicais presentes na Mesa Xeral de Negociación
da Comunidade Autónoma e a Comisión de Persoal, o Consello da Xunta de Galicia,
na súa reunión do día 11 de maio de 2017, adoptou o seguinte
ACORDO:
Primeiro. Apróbase a
relación de postos de traballo da Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do
Territorio, nos termos que se sinalan no anexo a este acordo.
Segundo. Clasifícanse de libre designación os postos que a seguir se
relacionan, en aplicación do criterio de excepcionalidade que á marxe se
indica, de conformidade co previsto na Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego
público de Galicia, e co disposto na Resolución do 25 de febreiro de 2016, da
Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucións para a
tramitación de relacións de postos de traballo e a determinación dos criterios
de excepcionalidade e funcións que definen as características que motivan a
especial responsabilidade ou cualificación profesional dos postos de traballo
de libre designación, de nivel 28 ou inferior, da Administración da Comunidade
Autónoma de Galicia
BOE
23/05/2017
MINISTERIO
DE LA PRESIDENCIA Y PARA LAS ADMINISTRACIONES TERRITORIALES Organización
Real Decreto 487/2017,
de 12 de mayo, por el que se modifica el Real Decreto 1401/2007, de 29 de
octubre, por el que se regula la composición, funcionamiento y competencias de
la Comisión Superior Calificadora de Documentos Administrativos. PDF
(BOE-A-2017-5689 - 5 págs. - 183 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DE JUSTICIA Destinos
Resolución de 9 de mayo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se resuelve el concurso específico,
convocado por Resolución de 6 de febrero de 2017. PDF (BOE-A-2017-5701 - 2 págs. - 188 KB)
Otros formatos
MINISTERIO
DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE Cuerpo
de Ayudantes de Archivos, Bibliotecas y Museos
Resolución de 10 de mayo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca proceso selectivo para
ingreso, por el sistema general de acceso libre y promoción interna, en el
Cuerpo de Ayudantes de Archivos, Bibliotecas y Museos. PDF
(BOE-A-2017-5707 - 35 págs. - 621 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DE AGRICULTURA Y PESCA, ALIMENTACIÓN Y MEDIO AMBIENTE Escala de Técnicos Facultativos Superiores de Organismos Autónomos del
Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación
Resolución de 11 de mayo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se publica la relación de aprobados en
el proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre, en
la Escala de Técnicos Facultativos Superiores de Organismos Autónomos del
Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, convocado por Orden
AAA/1425/2016, de 29 de julio. PDF
(BOE-A-2017-5708 - 3 págs. - 176 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DE LA PRESIDENCIA Y PARA LAS ADMINISTRACIONES TERRITORIALES Funcionarios de los Subgrupos A1, A2, C1 y C2
Corrección de errores de
la Resolución de 27 de abril de 2017, de la Dirección de la Agencia Estatal
Boletín Oficial del Estado, por la que se convoca concurso específico para la
provisión de puestos de trabajo.
MINISTERIO
DE SANIDAD, SERVICIOS SOCIALES E IGUALDAD Escala Técnica de Gestión de Organismos Autónomos
Resolución de 9 de mayo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca proceso selectivo para
ingreso, por el sistema general de acceso libre, en la Escala Técnica de
Gestión de Organismos Autónomos, especialidad de Sanidad y Consumo. PDF
(BOE-A-2017-5710 - 16 págs. - 291 KB) Otros formatos
COMUNIDAD
AUTÓNOMA DEL PAÍS VASCO Especialidades
sanitarias
Resolución 88/2017, de 7
de marzo, de la Dirección Gerencia de la Organización Sanitaria Integrada
Barakaldo-Sestao, por la que se convoca concurso para la provisión de puesto de
trabajo de Jefe de Sección Sanitario de Rehabilitación. PDF
(BOE-A-2017-5711 - 6 págs. - 195 KB) Otros formatos
Resolución 229/2017, de
26 de abril, de la Dirección Gerencia de la Organización Sanitaria Integrada
Uribe, por la que se convoca concurso para la provisión de puesto de trabajo de
Jefe de Sección Sanitaria de Medicina Preventiva y Salud Pública. PDF
(BOE-A-2017-5712 - 7 págs. - 202 KB) Otros formatos
Resolución de 9 de mayo de 2017, del Ayuntamiento de Sada (A Coruña),
referente a la convocatoria para proveer una plaza. En el «Boletín Oficial de
la Provincia de A Coruña» número 65, de 5 de abril de 2017, se han publicado
íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer: Una plaza de Arquitecto, perteneciente a la
escala de Administración Especial, subescala técnica y clase superior, subgrupo
de clasificación A1, mediante el sistema de oposición, en turno libre. Se
ha publicado, asimismo, un extracto de la convocatoria en el «Diario Oficial de
Galicia» número 88, de 9 de mayo de 2017. El plazo de presentación de
solicitudes será de 20 días naturales a contar desde el siguiente al de la
publicación de esta resolución en el «Boletín Oficial del Estado». Los
sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de
conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las
propias bases.
Resolución de 9 de mayo de 2017, del Ayuntamiento de Sada (A Coruña),
referente a la convocatoria para proveer varias plazas. En el «Boletín Oficial
de la Provincia de A Coruña» número 49, de 14 de marzo de 2017, se han
publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
Una plaza de Oficial, perteneciente
a la escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales y clase
Policía Local, subgrupo de clasificación C1, mediante el sistema de
concurso-oposición, en turno de promoción interna. Una plaza de Policía, perteneciente a la escala de Administración
Especial, subescala Servicios Especiales y clase Policía Local, subgrupo de
clasificación C1, mediante el sistema de oposición, en turno libre. Se ha
publicado, asimismo, un extracto de la convocatoria en el «Diario Oficial de
Galicia» número 79, de 25 de abril de 2017. El plazo de presentación de
solicitudes será de 20 días naturales a contar desde el siguiente al de la
publicación de esta resolución en el «Boletín Oficial del Estado». Los
sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de
conformidad con las bases, se harán públicos en la forma prevista en las
propias bases.
MINISTERIO
DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA Ayudas
Resolución de 10 de mayo de 2017, de la Mutualidad General de
Funcionarios Civiles del Estado, por la que se convocan ayudas de protección
sociosanitaria durante el año 2017. PDF
(BOE-A-2017-5721 - 25 págs. - 527 KB) Otros formatos
No hay comentarios:
Publicar un comentario