viernes, 26 de mayo de 2017

BOLETINES 26/05/2017

BOPPO PONTEVEDRA                      Descripción: logo
26/05/2017
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
RECTIFICACIÓN DA CONVOCATORIA QUE APROBA O PROCESO DE SELECCIÓN DE PERSOAL QUE INTEGRARÁ A BOLSA DE PERSOAL ADMINISTRATIVO DO ORAL RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O Deputado, en virtude das competencias delegadas da presidencia en materia de persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Ó amparo do establecido no artigo 109.2 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administración públicas, RESOLVO rectificar a Resolución Presidencial nº2017009896, publicada no BOP nº97, de 23 de maio de 2017, pola que se aproba a convocatoria para postos de administrativo do ORAL, por omisión de exención do exame de galego, no ANEXO I no quinto apartado do primeiro punto, en relación co TERCEIRO EXERCICIO, debe engadirse “Quedan exentos desta proba as e os aspirantes que acrediten estar en posesión do CELGA 4. Neste caso outorgaráselles a cualificación máxima do exercicio”.

CONCELLO DE VIGO
RESOLUCIÓN DO EXCMO. SR. ALCALDE DO CONCELLO DE VIGO DE DATA 29/03/2017 POLA QUE SE PROCEDE AO NOMEAMENTO DE PERSOAL EVENTUAL. EXPTE. 29719/220 RESOLUCIÓN
En sesión extraordinaria e urxente de data 13/03/2017 a Xunta de Goberno Local acordou determinar o número do persoal eventual correspondente aos grupos políticos municipais do Concello de Vigo, dentro dos termos contemplados nos vixentes Orzamentos municipais e Relación de Postos de Traballo.
A Xunta de Goberno Local, en sesión extraordinaria e urxente realizada o 13/01/2017, adoptou acordo de modificación puntual da vixente relación de postos de traballo do Concello de Vigo (BOP nº 43, do 02/03/2017)-Postos de persoal eventual.
Considerando o disposto no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, en canto ás funcións de confianza ou asesoramento especial que presta o persoal eventual, así como as condicións de nomeamento e cesamento do mesmo e nos arts. 104 e 104.bis da LRBRL; no uso das competencias que me atribúe o art. 124.4.b) e i) da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, pola presente:
R E S O L V O :
Primeiro.-. Nomear, persoal eventual suxeito ao previsto no no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público a proposta do Grupo municipal Marea de Vigo, con efectos económicos e administrativos de 01/04/2017 a:
POSTO
DEDICACIÓN
RETR.BRUTA ANUAL
NOME
Auxiliar Administrativo
Xornada completa
21.710,08 €
Raquel Monteso Fernández
Segundo.- Dispoñer que o réxime retributivo e o de prestación das funcións de confianza e asesoramento especial será o acordado pola Xunta de Goberno Local en sesión de data 13/03/2017.

CONCELLO DE BUEU
APROBACIÓN DEFINITIVA DA DISOLUCIÓN DO INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES
ANUNCIO RELATIVO Á ELEVACIÓN A DEFINITIVO DO ACORDO DE APROBACIÓN INICIAL DA MEMORIA XUSTIFICATIVA E INICIO DE EXPEDIENTE DE DISOLUCIÓN E EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO MUNICIPAL DENOMINADO INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES (IMD) DEPENDENTE DO CONCELLO DE BUEU
Expediente: Disolución e extinción do organismo autónomo local denominado Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello de Bueu.
Trámite: Anuncio de elevación a definitivo do acordo de aprobación inicial da memoria xustificativa, e inicio de expediente de disolución e extinción do IMD.
O Pleno do Concello, na sesión ordinaria celebrada o día 06.03.2017, prestou aprobación inicial á proposta da alcaldía, de 07.02.2017 (C.V: 4RCSX65C4SDGHNRZCHDM6WLKE) de incoación do procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local (OAL) denominado Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello de Bueu,CIF Q3600412E, e domicilio social na Avenida do Instituto s/n, 36930, de Bueu.
Non se presentaron alegacións durante o prazo conferido ao efecto (BOP nº 55, de 20.03.2017), polo que se entende elevado a definitivo o acordo de aprobación ata agora inicial, de conformidade co sinalado no punto terceiro da parte dispositiva do devandito acordo plenario.
O texto íntegro do acordo aprobado inicialmente elevado a definitivo é do teor literal seguinte:
Pola Presidencia dáse conta da proposta da alcaldía, de 07.02.2017, relativa á incoación do procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local denominado Instituto Municipal de Deportes dependente do concello de Bueu (expediente ref. 65/2017), procedendo á lectura do resultado da votación do ditame da Comisión Informativa de Facenda e Réxime Interior, emitido con data 01/03/17, no seguinte senso:
“Sometida a votación esta proposta, a Comisión informativa de Facenda, Réxime Interior e Especial de Contas, cos votos a favor dos Concelleiros/as de BNG-Asembleas Abertas (4), a abstención formulada polos Sres/as Concelleiros/as de SON (1) e PP (1), DITAMINA FAVORABLEMENTE A PROPOSTA de Alcaldía de 07.02.2017 relativa ó expediente de Incoación do procedemento de disolución e extinción do Organismo Autónomo Local denominado Instituto Municipal de Deportes, dependente do Concello de Bueu”
De seguido o Presidente cédelle a palabra ó Concelleiro Delegado de Facenda e Réxime interior que xustifica a proposta, formulada con data 07.02.2017 e dictaminada con data 01.03.2017, nos seus propios termos, dando lectura á mesma co seguinte contido literal:

CONCELLO DE CANGAS
APROBACIÓN DEFINITIVA DO REGULAMENTO MUNICIPAL DE HONORES E DISTINCIÓNS
Por Acordo do Pleno de data 28.04.2017, aprobouse definitivamente o Regulamento municipal de honores e distincións, de conformidade co disposto no artigo 70.2 da lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, públicase o seu texto íntegro, ao efecto da súa entrada en vigor.
Regulamento municipal de honores e distincións
O ser propósito da Corporación Municipal premiar merecementos especiais, servizos extraordinarios e condutas de persoas que se distinguiron, ou se distinguen, dunha maneira especial, na prestación de servizos ó seu país e a este municipio, e tamén atender os méritos, cualidades e circunstancias especiais dos que, así mesmo, tiveron relación con este concello.
Para iso, e con obxecto de cumprir tal propósito, hanse de crear medallas, emblemas, condecoracións e outros distintivos honoríficos que sirvan para tal fin, así como poder realizar nomeamentos de Fillo/as Predilecto/as e Adoptivo/as.
O Regulamento de organización, funcionamento e réxime xurídico das corporacións locais ordena no seu artigo 191 (ROF R.D. 2568/1986), que os requisitos e trámites necesarios para a concesión dos honores e distincións referidos anteriormente, se determinen nun regulamento especial, coa observación das formalidades que se expresan.
En cumprimento de tal precepto legal, o Concello de Cangas aproba o seguinte regulamento, do que se expoñen as cláusulas seguintes:

CONCELLO DE SILLEDA
CONVOCATORIA CONSULTA POPULAR
Esta Alcaldía, dacordo co establecido co Capítulo V, Sección 4ª, artigo 257 da Lei 5/1997, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia, por medio do presente dase conta do Decreto 45/2017, do 27 de abril, de Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administración Públicass e Xustiza, da Xunta de Galicia (DOG nº 82 do 28.04.2017):
“DECRETO 45/2017, do 27 de abril, polo que se convoca unha consulta popular no municipio de Silleda sobre o traslado da casa do concello.
Unha das formas reguladas normativamente para facilitar a participación dos cidadáns na vida pública dos seus municipios é a través das consultas populares. A Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, regula no seu artigo 71 as consultas populares e dispón que os alcaldes, logo de acordo por maioría absoluta do pleno e autorización do Goberno da Nación, poderán someter a consulta popular aqueles asuntos de competencia propia municipal e de carácter local que sexan de especial relevancia para os intereses dos veciños, con excepción dos relativos á Facenda local.
Por outro lado, o artigo 257 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, dispón que corresponde aos municipios someter a consulta popular os asuntos da competencia propia municipal, cuxa celebración se axustará ás disposicións xerais e ao procedemento establecido pola lexislación do Estado en materia de referendo, determinando que, autorizada a convocatoria polo Goberno da Nación, o Consello da Xunta de Galicia, de conformidade coa resolución municipal, a efectuará mediante decreto, que se publicará no Diario Oficial de Galicia.
O Concello de Silleda en Pleno acordou por maioría absoluta, o 28 de xullo de 2016, promover a consulta popular. Os termos exactos da consulta foron aprobados en sesión celebrada polo Pleno o 29 de setembro de 2016.
O Consello da Xunta de Galicia, na súa reunión do 16 de febreiro de 2017, autoriza a remisión ao Goberno do Estado da solicitude de consulta popular presentada polo Concello de Silleda, xunto co informe a que se refire o artigo 257 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia.
O Consello de Ministros, en reunión do 24 de marzo de 2017, adoptou acordo mediante o cal se autoriza o Concello de Silleda a realizar unha consulta popular respecto do traslado da casa do concello.
O 5 de abril, o alcalde do Concello de Silleda comunica que a data elixida para a celebración da consulta popular é o día 4 de xuño de 2017.
Na súa virtude, de conformidade co establecido no artigo 257 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, por proposta do vicepresidente e conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día vinte e sete de abril de dous mil dezasete,



DOG                                             Descripción: dog                                                         
26/05/2017
Consellería de Facenda



CONCELLO DE CABANAS
ANUNCIO de convocatoria de proceso selectivo para a provisión en propiedade dunha praza de policía local incluída na oferta de emprego público 2016.
No Boletín Oficial da provincia da Coruña núm. 82, de 3 de maio de 2017, foron publicadas integramente as bases que van rexer a convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de policía local do Concello de Cabanas, encadrada na escala de Administración especial, subescala de servizos especiais, clase escala básica, categoría policía local: garda, grupo C, subgrupo C1, por oposición en quenda libre.
O prazo de presentación de solicitudes será de vinte (20) días naturais contados desde o seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria no Boletín Oficial del Estado. Os sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria faranse públicos na forma prevista nas propias bases.                



BOE                                                          Descripción: boe  
26/05/2017
MINISTERIO DE JUSTICIA Funcionarios de los Subgrupos A1, A2, C1 y C2
Resolución de 18 de mayo de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso específico para la provisión de puestos de trabajo. PDF (BOE-A-2017-5838 - 31 págs. - 655 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DEL INTERIOR Cuerpo Superior de Técnicos de Instituciones Penitenciarias
Resolución de 25 de mayo de 2017, de la Subsecretaría, por la que se aprueba la relación definitiva de admitidos y excluidos, en las pruebas selectivas para ingreso, por el sistema general de acceso libre, en el Cuerpo Superior de Técnicos de Instituciones Penitenciarias, especialidades de Juristas y Psicólogos, convocado por Resolución de 14 de febrero de 2017. PDF (BOE-A-2017-5839 - 4 págs. - 373 KB)  Otros formatos


No hay comentarios:

Publicar un comentario