BOPPO
PONTEVEDRA
26/05/2017
DEPUTACIÓN
PROVINCIAL
RECTIFICACIÓN DA CONVOCATORIA QUE APROBA O PROCESO DE SELECCIÓN DE PERSOAL
QUE INTEGRARÁ A BOLSA DE PERSOAL ADMINISTRATIVO DO ORAL RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL
O Deputado, en virtude
das competencias delegadas da presidencia en materia de persoal, dita a
seguinte
RESOLUCIÓN:
“Ó amparo do establecido
no artigo 109.2 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo
común das administración públicas, RESOLVO rectificar a Resolución Presidencial
nº2017009896, publicada no BOP nº97, de 23 de maio de 2017, pola que se aproba
a convocatoria para postos de administrativo do ORAL, por omisión de exención
do exame de galego, no ANEXO I no quinto apartado do primeiro punto, en
relación co TERCEIRO EXERCICIO, debe engadirse “Quedan exentos desta proba as e
os aspirantes que acrediten estar en posesión do CELGA 4. Neste caso
outorgaráselles a cualificación máxima do exercicio”.
CONCELLO
DE VIGO
RESOLUCIÓN DO EXCMO. SR. ALCALDE DO CONCELLO DE VIGO DE DATA 29/03/2017 POLA
QUE SE PROCEDE AO NOMEAMENTO DE PERSOAL EVENTUAL. EXPTE. 29719/220 RESOLUCIÓN
En sesión extraordinaria
e urxente de data 13/03/2017 a Xunta de Goberno Local acordou determinar o
número do persoal eventual correspondente aos grupos políticos municipais do
Concello de Vigo, dentro dos termos contemplados nos vixentes Orzamentos
municipais e Relación de Postos de Traballo.
A Xunta de Goberno
Local, en sesión extraordinaria e urxente realizada o 13/01/2017, adoptou
acordo de modificación puntual da vixente relación de postos de traballo do
Concello de Vigo (BOP nº 43, do 02/03/2017)-Postos de persoal eventual.
Considerando o disposto
no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se
aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, en
canto ás funcións de confianza ou asesoramento especial que presta o persoal
eventual, así como as condicións de nomeamento e cesamento do mesmo e nos arts.
104 e 104.bis da LRBRL; no uso das competencias que me atribúe o art. 124.4.b)
e i) da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, pola
presente:
R E S O L V O :
Primeiro.-. Nomear,
persoal eventual suxeito ao previsto no no art. 12 do Real decreto legislativo
5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do
Estatuto Básico do Empregado Público a proposta do Grupo municipal Marea de
Vigo, con efectos económicos e administrativos de 01/04/2017 a:
POSTO
|
DEDICACIÓN
|
RETR.BRUTA ANUAL
|
NOME
|
Auxiliar
Administrativo
|
Xornada completa
|
21.710,08 €
|
Raquel Monteso
Fernández
|
Segundo.- Dispoñer que o
réxime retributivo e o de prestación das funcións de confianza e asesoramento
especial será o acordado pola Xunta de Goberno Local en sesión de data
13/03/2017.
CONCELLO
DE BUEU
APROBACIÓN DEFINITIVA DA DISOLUCIÓN DO INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES
ANUNCIO RELATIVO Á
ELEVACIÓN A DEFINITIVO DO ACORDO DE APROBACIÓN INICIAL DA MEMORIA XUSTIFICATIVA
E INICIO DE EXPEDIENTE DE DISOLUCIÓN E EXTINCIÓN DO ORGANISMO AUTÓNOMO
MUNICIPAL DENOMINADO INSTITUTO MUNICIPAL DE DEPORTES (IMD) DEPENDENTE DO
CONCELLO DE BUEU
Expediente: Disolución e
extinción do organismo autónomo local denominado Instituto Municipal de
Deportes (IMD) dependente do concello de Bueu.
Trámite: Anuncio de
elevación a definitivo do acordo de aprobación inicial da memoria
xustificativa, e inicio de expediente de disolución e extinción do IMD.
O Pleno do Concello, na
sesión ordinaria celebrada o día 06.03.2017, prestou aprobación inicial á
proposta da alcaldía, de 07.02.2017 (C.V: 4RCSX65C4SDGHNRZCHDM6WLKE) de
incoación do procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local
(OAL) denominado Instituto Municipal de Deportes (IMD) dependente do concello
de Bueu,CIF Q3600412E, e domicilio social na Avenida do Instituto s/n, 36930,
de Bueu.
Non se presentaron
alegacións durante o prazo conferido ao efecto (BOP nº 55, de 20.03.2017), polo
que se entende elevado a definitivo o acordo de aprobación ata agora inicial,
de conformidade co sinalado no punto terceiro da parte dispositiva do devandito
acordo plenario.
O texto íntegro do
acordo aprobado inicialmente elevado a definitivo é do teor literal seguinte:
Pola Presidencia dáse
conta da proposta da alcaldía, de 07.02.2017, relativa á incoación do
procedemento de disolución e extinción do organismo autónomo local denominado
Instituto Municipal de Deportes dependente do concello de Bueu (expediente ref.
65/2017), procedendo á lectura do resultado da votación do ditame da Comisión
Informativa de Facenda e Réxime Interior, emitido con data 01/03/17, no
seguinte senso:
“Sometida a votación
esta proposta, a Comisión informativa de Facenda, Réxime Interior e Especial de
Contas, cos votos a favor dos Concelleiros/as de BNG-Asembleas Abertas (4), a
abstención formulada polos Sres/as Concelleiros/as de SON (1) e PP (1),
DITAMINA FAVORABLEMENTE A PROPOSTA de Alcaldía de 07.02.2017 relativa ó
expediente de Incoación do procedemento de disolución e extinción do Organismo
Autónomo Local denominado Instituto Municipal de Deportes, dependente do
Concello de Bueu”
De seguido o Presidente
cédelle a palabra ó Concelleiro Delegado de Facenda e Réxime interior que
xustifica a proposta, formulada con data 07.02.2017 e dictaminada con data
01.03.2017, nos seus propios termos, dando lectura á mesma co seguinte contido
literal:
CONCELLO
DE CANGAS
APROBACIÓN DEFINITIVA DO REGULAMENTO MUNICIPAL DE HONORES E DISTINCIÓNS
Por Acordo do Pleno de
data 28.04.2017, aprobouse definitivamente o Regulamento municipal de honores e
distincións, de conformidade co disposto no artigo 70.2 da lei 7/1985, de 2 de
abril, reguladora das bases de réxime local, públicase o seu texto íntegro, ao
efecto da súa entrada en vigor.
Regulamento municipal de
honores e distincións
O ser propósito da
Corporación Municipal premiar merecementos especiais, servizos extraordinarios
e condutas de persoas que se distinguiron, ou se distinguen, dunha maneira
especial, na prestación de servizos ó seu país e a este municipio, e tamén
atender os méritos, cualidades e circunstancias especiais dos que, así mesmo,
tiveron relación con este concello.
Para iso, e con obxecto
de cumprir tal propósito, hanse de crear medallas, emblemas, condecoracións e
outros distintivos honoríficos que sirvan para tal fin, así como poder realizar
nomeamentos de Fillo/as Predilecto/as e Adoptivo/as.
O Regulamento de
organización, funcionamento e réxime xurídico das corporacións locais ordena no
seu artigo 191 (ROF R.D. 2568/1986), que os requisitos e trámites necesarios
para a concesión dos honores e distincións referidos anteriormente, se
determinen nun regulamento especial, coa observación das formalidades que se
expresan.
En cumprimento de tal
precepto legal, o Concello de Cangas aproba o seguinte regulamento, do que se
expoñen as cláusulas seguintes:
CONCELLO
DE SILLEDA
CONVOCATORIA CONSULTA POPULAR
Esta Alcaldía, dacordo
co establecido co Capítulo V, Sección 4ª, artigo 257 da Lei 5/1997, de 22 de
xullo, de Administración Local de Galicia, por medio do presente dase conta do
Decreto 45/2017, do 27 de abril, de Vicepresidencia e Consellería de
Presidencia, Administración Públicass e Xustiza, da Xunta de Galicia (DOG nº 82
do 28.04.2017):
“DECRETO 45/2017, do 27
de abril, polo que se convoca unha consulta popular no municipio de Silleda
sobre o traslado da casa do concello.
Unha das formas
reguladas normativamente para facilitar a participación dos cidadáns na vida
pública dos seus municipios é a través das consultas populares. A Lei 7/1985,
do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, regula no seu artigo 71 as
consultas populares e dispón que os alcaldes, logo de acordo por maioría
absoluta do pleno e autorización do Goberno da Nación, poderán someter a
consulta popular aqueles asuntos de competencia propia municipal e de carácter
local que sexan de especial relevancia para os intereses dos veciños, con
excepción dos relativos á Facenda local.
Por outro lado, o artigo
257 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, dispón
que corresponde aos municipios someter a consulta popular os asuntos da
competencia propia municipal, cuxa celebración se axustará ás disposicións
xerais e ao procedemento establecido pola lexislación do Estado en materia de referendo,
determinando que, autorizada a convocatoria polo Goberno da Nación, o Consello
da Xunta de Galicia, de conformidade coa resolución municipal, a efectuará
mediante decreto, que se publicará no Diario Oficial de Galicia.
O Concello de Silleda en
Pleno acordou por maioría absoluta, o 28 de xullo de 2016, promover a consulta
popular. Os termos exactos da consulta foron aprobados en sesión celebrada polo
Pleno o 29 de setembro de 2016.
O Consello da Xunta de
Galicia, na súa reunión do 16 de febreiro de 2017, autoriza a remisión ao
Goberno do Estado da solicitude de consulta popular presentada polo Concello de
Silleda, xunto co informe a que se refire o artigo 257 da Lei 5/1997, do 22 de
xullo, de Administración local de Galicia.
O Consello de Ministros,
en reunión do 24 de marzo de 2017, adoptou acordo mediante o cal se autoriza o
Concello de Silleda a realizar unha consulta popular respecto do traslado da
casa do concello.
O 5 de abril, o alcalde
do Concello de Silleda comunica que a data elixida para a celebración da
consulta popular é o día 4 de xuño de 2017.
Na súa virtude, de conformidade co establecido no artigo 257 da Lei
5/1997, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, por proposta do
vicepresidente e conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e
Xustiza, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión
do día vinte e sete de abril de dous mil dezasete,
DOG
26/05/2017
Consellería de Facenda
CORRECCIÓN DE ERROS. Orde do 10 de maio de 2017 pola que se amplía o
prazo de realización do segundo exercicio do proceso selectivo para o ingreso
na categoría 003 (ordenanza e outras) do grupo V de persoal laboral fixo da
Xunta de Galicia, en prazas reservadas para seren cubertas por persoas que
acrediten discapacidade intelectual. 25606 Descargar PDF
RESOLUCIÓN do 18 de maio de 2017, do tribunal designado para xulgar o
proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo de
xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2,
convocado pola Orde do 16 de xuño de 2015 (Diario Oficial de Galicia número
114, do 18 de xuño), pola que se dá publicidade a diversos acordos. 25607
Descargar PDF
CONCELLO DE CABANAS
ANUNCIO de
convocatoria de proceso selectivo para a provisión en propiedade dunha praza de
policía local incluída na oferta de emprego público 2016.
No Boletín Oficial da provincia da Coruña núm. 82, de
3 de maio de 2017, foron publicadas integramente as bases que van rexer a
convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de policía local do
Concello de Cabanas, encadrada na escala de Administración especial, subescala
de servizos especiais, clase escala básica, categoría policía local: garda,
grupo C, subgrupo C1, por oposición en quenda libre.
O prazo de presentación de solicitudes será de vinte (20) días naturais
contados desde o seguinte ao da publicación do anuncio da convocatoria no Boletín Oficial del Estado. Os sucesivos anuncios
referentes a esta convocatoria faranse públicos na forma prevista nas propias
bases.
BOE
26/05/2017
MINISTERIO
DE JUSTICIA Funcionarios de los
Subgrupos A1, A2, C1 y C2
Resolución de 18 de mayo
de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso específico para la
provisión de puestos de trabajo. PDF
(BOE-A-2017-5838 - 31 págs. - 655 KB) Otros formatos
MINISTERIO
DEL INTERIOR Cuerpo Superior de
Técnicos de Instituciones Penitenciarias
Resolución de 25 de mayo de 2017, de la Subsecretaría, por la que se
aprueba la relación definitiva de admitidos y excluidos, en las pruebas
selectivas para ingreso, por el sistema general de acceso libre, en el Cuerpo
Superior de Técnicos de Instituciones Penitenciarias, especialidades de Juristas
y Psicólogos, convocado por Resolución de 14 de febrero de 2017. PDF
(BOE-A-2017-5839 - 4 págs. - 373 KB) Otros formatos
No hay comentarios:
Publicar un comentario