jueves, 25 de mayo de 2017

BOPPO PONTEVEDRA 25/05/2017

BOPPO PONTEVEDRA                      Descripción: logo
25/05/2017
CONCELLO DE VIGO
ACORDO DA XUNTA DE GOBERNO LOCAL DO 13/03/2017, QUE APROBA O NÚMERO E RÉXIME DO PERSOAL EVENTUAL EN EXECUCIÓN DAS PREVISIÓNS CONTIDAS NOS ORZAMENTOS MUNICIPAIS 2017, EXPTE. 29619/220
Doña Olga Alonso Suárez, Concelleira-Secretaria da Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo
C E R T I F I C O:
Que a Xunta de Goberno Local, na sesión extraordinaria e urxente do 13 de marzo de 2017, adoptou o seguinte acordo:
2.-PROPOSTA DE APROBACIÓN DO NÚMERO E RÉXIME DO PERSOAL EVENTUAL EN EXECUCIÓN DAS PREVISIÓNS CONTIDAS NOS ORZAMENTOS MUNICIPAIS 2017. EXPTE. 29619/220.
Examinadas as actuacións do expediente, dáse conta do informe-proposta de data 10/03/17, asinado pola xefa da Área de Recursos Humanos e Formación e polo concelleiro-delegado da Área de Xestión Municipal, que di o seguinte:
ANTECEDENTES
1.- A Xunta de Goberno Local, en sesión de data 13/01/2017, adoptou acordo de modificación puntual da vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo con respecto aos postos de traballo de persoal eventual, en execución do acordo plenario de aprobación dos orzamentos municipais para o ano 2017.
2.- Dita modificación, tramitada seguindo o procedemento administrativo establecido no artigo 202 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de Emprego Público de Galicia, foi obxecto de publicación no BOP de 21/01/2017 (acordo de aprobación inicial) e transcorrido o prazo de presentación de alegacións sen que constase presentada algunha, procedeuse á elevación á aprobación definitiva en acordo publicado en data 02/03/2017.
FUNDAMENTACIÓN XURÍDICA
I.- RÉXIME XURÍDICO DO PERSOAL EVENTUAL
O artigo 12 do Real Decreto lexislativo 5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei 7/2007, do 12 de abril, do Estatuto Básico do Empregado Público, establece que é persoal eventual aquel que, en virtude de nomeamento e con carácter non permanente, só realiza funcións expresamente cualificadas como de confianza e asesoramento especial, sendo retribuido con cargo ós creditos orzamentarios consignados para este fin, establecéndose o número máximo polos órganos de goberno.
Adicionalmente, nos artigos 104 e 104 bis da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local, tras a modificación operada por Lei 27/2013, do 27 de decembro, de Racionalización e Sostibilidade da Administración Local, establécense novas previsións en canto ao número e publicidade do persoal eventual.
II.- CONCRECIÓN DO RÉXIME DO PERSOAL EVENTUAL TRAS A MODIFICACIÓN PUNTUAL DA RPT:
Como consecuencia de dita modificación exposta nos antecedentes, e tras a revisión efectuada polo negociado de seguridade social, os postos de traballo de persoal eventual son os seguintes:
• 1 Director/a de Gabinete Alcaldía
ÁREA DE RECURSOS HUMANOS E FORMACIÓN
• 1 Adxunto/a Director Gabinete Alcaldía
• 1 Secretario/a do Alcalde
• 1 Director/a de Comunicación da Alcaldía
• 1 Asesor/a Relacións Institucionais e Protocolo.
• 8 Asesores/as Alcaldía
• 7 Auxiliares.
Dado que tanto a aprobación das dotacións orzamentarias vinculadas á plantilla ou cadro de persoal orzamentario como a modificación dos postos de traballo foron obxecto das correspondentes e preceptivas fiscalizacións previas tramitadas nos expedientes electrónicos asignados, se entende que no resulta procedente o somentemento á fiscalización da presente proposta, ao non conlevar proposta de gasto nin cuantificación económica, e dado que a xeneración de obrigas económcias derivadas do presente foi debidamente fiscalizada no marco dos expedientes indicados.

NOMEAMENTO, ASÍ COMO, CAMBIO DE DENOMINACIÓN DE POSTOS E RETRIBUCIÓNS, DE DIVERSO PERSOAL EVENTUAL. EXPTE. 29654/220. RESOLUCIÓN
En sesión extraordinaria e urxente de data 13/03/2017 a Xunta de Goberno Local acordou determinar o número do persoal eventual correspondente aos grupos políticos municipais do Concello de Vigo, dentro dos termos contemplados nos vixentes Orzamentos municipais e Relación de Postos de Traballo.
A Xunta de Goberno Local, en sesión extraordinaria e urxente realizada o 13/01/2017, adoptou acordo de modificación puntual da vixente relación de postos de traballo do Concello de Vigo (BOP nº 43, do 02/03/2017)-Postos de persoal eventual.
Considerando o disposto no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, en canto ás funcións de confianza ou asesoramento especial que presta o persoal eventual, así como as condicións de nomeamento e cesamento do mesmo e nos arts. 104 e 104.bis da LRBRL; no uso das competencias que me atribúe o art. 124.4.b) e i) da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, pola presente:
R E S O L V O :
Primeiro.-. Nomear, persoal eventual suxeito ao previsto no no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público a proposta do Grupo municipal do Partido Polular a:
POSTO
DEDICACIÓN
RETR. BRUTA ANUAL
NOME
Asesor
Xornada completa
30.380,84 €
Ramón María Forneiro Alvarez
Segundo.- Como consecuencia da aprobación definitiva da modificación puntual de RPT pola Xunta de Goberno Local de data 13/01/2017, en relación co persoal eventual, producironse as seguintes modificacións en cando a denominación de postos e retibucións:
Asesor Alcaldía-Cod. 906 pasa a denominarse “Asesor/a relacións institucionais e protocolo”, cunhas retribucións de 37.362,40 €/ano, adscribindo ao mesmo a Dª Leticia Gallego Sanroman.
O posto denominado “Director/a Comunicación Alcaldía”-Cod. 908, configúrase cunhas retribucións de 42.124,90 €/ano, ao cal figura adscrita Dª Monica Rodríguez Daponte.

CONCELLO DE BAIONA
LICITACIÓN DA CONTRATACIÓN DE ASESORAMENTO PSICOLÓXICO DO CENTRO DE INFORMACIÓN Á MULLER ANUNCIO
Aprobado por Resolución de data 11 de maio de 2017 o prego de cláusulas administrativas particulares que rexeran o procedemento aberto con varios criterios de adxudicación e tramitación ordinaria da contratación do servizo de asistencia psicolóxica do Centro de Información á Muller.
1.—ENTIDADE ADXUDICATARIA: Concello de Baiona.
2.—OBXECTO DA LICITACIÓN: contratación de asesoramento psicolóxico do centro de información á muller.
3.—Importe de licitación: 10.098,40 € máis I.V.E. (10 %) 1.009,84 € o que ascende a un total de 11.108,24 €
4.—PRAZO DE EXECUCION: dous anos prorrogables por outros dous.

LICITACIÓN DA CONTRATACIÓN DE ASISTENCIA XURÍDICA DO CENTRO DE INFORMACIÓN Á MULLER ANUNCIO
Aprobado por Resolución de data 11 de maio de 2017 o prego de cláusulas administrativas particulares que rexeran o procedemento aberto con varios criterios de adxudicación e tramitación ordinaria da contratación do servizo de asistencia xurídica do Centro de Información á Muller.
1.—ENTIDADE ADXUDICATARIA: Concello de Baiona.
2.—OBXECTO DA LICITACIÓN: contratación de asistencia xurídica do centro de información á muller.
3.—Importe de licitación: 10.098,40 € máis I.V.E. (21 %) 2.120,66 1o que ascende a un total de 12.219,06 €
4.—PRAZO DE EXECUCION: dous anos prorrogables por outros dous.

No hay comentarios:

Publicar un comentario