BOPPO
PONTEVEDRA
15/05/2017
DEPUTACIÓN
PROVINCIAL
APROBACIÓN DAS BASES REGULADORAS DO PROGRAMA DEPOTERMAL PARA O ANO 2017
A Xunta de Goberno desta
Deputación, na sesión do 17 de febreiro de 2017, adoptou, entre outros, o
acordo de aprobar as bases reguladoras do programa “Depotermal” para o ano
2017.
BASES REGULADORAS DO
PLAN TERMAL
“Depotermal” 2017
No artigo 2 da Lei
13/2008, de 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia, defínense os
servizos sociais como un conxunto coordinado de prestacións, programas e
equipamentos destinados a garantir a igualdade de oportunidades no acceso á
calidade de vida e á participación social de toda a poboación galega, mediante
intervencións que permitan o logro dos obxectivos marcados nesta lei.
A Deputación de
Pontevedra, a través do Servizo de Cohesión Social e Xuventude, convoca unha
segunda edición do plan “Depotermal”.
Trátase dun plan cun
claro obxectivo social, xa que lles facilita o acceso ao turismo de saúde a
persoas que doutro modo non poderían beneficiarse da súa dobre función, como
período de vacacións e tamén como tratamento sanitario, pero que ofrece tamén
bos resultados en termos de sustentabilidade económica para a provincia.
Así mesmo pretende ser
un plan dinamizador da economía da provincia, co que se impulsen a creación e o
mantemento de postos de traballo no sector turístico durante os períodos de
menor actividade, desestacionalizando a demanda.
CONCELLO
DE PONTEVEDRA
MODIFICACIÓN MEMBROS DO TRIBUNAL CUALIFICADOR DO PROCESO SELECTIVO PARA A
COBERTURA DE TRES PRAZAS DE SUBALTERNO OEP 2015
“RESOLUCIÓN DA
CONCELLERÍA DE GOBERNO RESPONSABLE DA ÁREA DE PERSOAL, RÉXIME INTERIOR E
PATRIMONIO POLA QUE SE MODIFICAN OS MEMBROS DO TRIBUNAL CUALIFICADOR DO PROCESO
SELECTIVO PARA A COBERTURA DE TRES PRAZAS DE SUBALTERNO DA OEP 2015, QUENDA
LIBRE
Logo de examinar o
expediente resultan relevantes para a súa resolución os seguintes:
ANTECEDENTES
1.- No Boletín Oficial
da Provincia de Pontevedra (BOP), núm. 88 de data 09/05/2017, publicouse a
resolución da Concellería de goberno da área de Persoal, Réxime Interior e
Patrimonio de data 25/04/2017 pola que se aprobou a composición definitiva do
tribunal do proceso selectivo convocado para cubrir tres prazas de subalterno
incluídas na OEP do ano 2010 e do ano 2015.
Segundo consta na
devandita resolución o Tribunal cualificador está composto polos seguintes
membros:
“(...)
Presidente:
— Don José Luís
Sarandeses Martínez , xefe do Servizo de Cultura, sendo a súa suplente dona
Patricia Rivadulla Rodal, xefa do Servizo de Taxas e Outros Ingresos de Dereito
Público.
Secretaria:
— Dona Emma Estévez
Domínguez, administrativa xefa de negociado do Servizo Cultura, sendo a súa
suplente dona María Elena Crespo Casal, administrativa xefa de negociado do
Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico.
Vogais:
— Don Miguel Ángel
Rodríguez Baquero, administrativo xefe de negociado do Servizo de Secretaría e
Asuntos Xerais sendo o seu suplente don Jose Ángel Ferreira García,
administrativo xefe de negociado do Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e
Patrimonio Histórico.
— Don Manuel Ángel
del Río Fernández , administrativo xefe de negociado do Servizo de Arquivo,
sendo o seu suplente don Roberto Rodiño Lourenco, policía segunda actividade da
Unidade Operativa de Conserxería.
— Dona María
Soledad Outeda Eirín, operaria da Unidade Operativa de Conserxería, sendo a súa
suplente dona María Dolores Pérez Portela, operaria da Unidade Operativa de
Conserxería.
(...)”
2.- Con data 09/05/2017,
don Miguel Ángel Rodríguez Baquero, administrativo xefe de negociado do Servizo
de Secretaría e Asuntos Xerais, presenta un escrito no Rexistro Xeral Municipal
no cal pon de manifesto a súa renuncia a formar parte como vogal titular do
tribunal cualificador do proceso selectivo convocado para cubrir tres prazas de
subalterno pola quenda libre incluídas na OEP do ano 2010 e do ano 2015, en
concepto de abstención por concorrencia dun familiar ao referido proceso
selectivo.
APROBACIÓN DEFINITIVA DA MODIFICACIÓN DA RELACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO DO
CONCELLO DE PONTEVEDRA E OS SEUS ORGANISMOS AUTÓNOMOS PARA O ANO 2017
A Xunta de Goberno
Local, na sesión do 10/05/2017, aprobou definitivamente a modificación da
Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Pontevedra e dos seus
organismos autónomos para o ano 2017, logo da súa aprobación inicial mediante
acordo da Xunta de Goberno Local do día 28/03/2017 e a súa exposición pública
por un prazo de 20 días hábiles, tras a publicación do anuncio de información
pública no BOP núm. 65, do 03/04/2017, en virtude do artigo 202 da Lei 2/2015,
do 29 de abril, do emprego público de Galicia.
A continuación,
publícase o ANEXO I, no que se recolle integramente a RPTdo Concello de
Pontevedra e dos seus organismos autónomos para o ano 2017, en cumprimento do
apartado sétimo do citado acordo da Xunta de Goberno Local de data 10/05/2017,
que resulta do teor literal seguinte:
“(...)
sétimo.—Proceder, unha vez se aprobe definitivamente a modificación da relación de
postos de traballo, á publicación íntegra da modificación da relación de postos
de traballo do Concello de Pontevedra e dos seus organismos autónomos no
Boletín oficial da provincia así como remitir copia desta modificación aos
órganos competentes da Administración xeral do Estado e da Administración xeral
da Comunidade Autónoma de Galicia, entrando en vigor o o día 15 de maio de
2017, excepto a supresión do posto de administrador auxiliar que será con
efectos do 22 de xaneiro de 2018.
MODIFICACIÓN DO CADRO DE PERSOAL
Expediente
|
Modificación do cadro
de persoal do Concello de Pontevedra e dos seus organismos autónomos.
|
Trámite
|
Anuncio elevación a
definitivo do acordo de aprobación inicial.
|
O Pleno do Concello de
Pontevedra, na sesión de 07.04.2017, aprobou inicialmente a modificación do
Cadro de Persoal do Concello de Pontevedra e do seu organismo autónomo Pazo de
Congresos e Exposicións.
No Boletín Oficial da
Provincia de Pontevedra nº 73, de data 17.04.2017, publicouse anuncio de
exposición ao público, non presentándose reclamacións durante o prazo conferido
ao efecto, polo que se entende elevada a definitiva a aprobación inicial,
entrando en vigor logo da presente publicación, tal e como se sinalaba no
anuncio previo de exposición pública. Isto de conformidade co establecido nos
artigos 169 do RDL 2/2004, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de
Facendas Locais; 20 do RD 500/1990, de 20 de abril; e 90 da Lei 7/1985, de 2 de
abril, de Bases do Réxime Local.
Así mesmo, de
conformidade co previsto no art. 8 Lei 19/2013 de transparencia, acceso á
información pública e bo goberno (en relación co 5.4 da mesma norma)
procederase á publicación na sede electrónica do Concello desta modificación.
Xa que logo, procédese á
publicación do Cadro de Persoal modificado:
CONCELLO
DE BAIONA
APROBACIÓN DEFINITIVA PRESUPUESTO 2017
En sesión plenaria de
10/03/2017 se aprobó inicialmente el Presupuesto General del Ayuntamiento de
Baiona para el año 2017, por importe de 8.526.381,69 €. Con fecha 21/03/17 se
publica dicho acuerdo en el B.O.P. nº 56. Durante el plazo de exposición pública
se presentaron diversas reclamaciones, que fueron resueltas en sesión plenaria
de 04/05/2017 y fue adoptado acuerdo de aprobación definitiva, de conformidad
con lo previsto en el artículo 169 del Texto Refundido de la Ley Reguladora de
las Haciendas Locales.
Por ello y en
cumplimiento de lo previsto en el artículo 169.3 del Texto Refundido de la Ley
Reguladora de de las Haciendas Locales, se ordena la publicación del resumen
por capítulos del Estado de Gastos, y del resumen por programas, asimismo se
publica el resumen por Capítulos del Estado de Ingresos.
Junto con los Estados
del Presupuesto de 2017 se publica el Anexo de personal, la plantilla de
funcionarios, y la relación de puestos de trabajo de personal laboral
CONCELLO
DE FORCAREI
EDICTO
XUÍZ DE PAZ SUBSTITUTO DO CONCELLO DE FORCAREI
Á vista do oficio da
Secretaria de Goberno do Tribunal Superior de Xustiza comunicando a vacante do
posto de Xuíz de Paz substituto do Concello de Forcarei e instando ó Concello á
súa elección, concédese o prazo de 15 días contados a a partires do seguinte á
publicación deste edicto no BOP para que cantos teñan interese en aspirar o
procedemento dirixan instancia á Alcaldía do Concello de Forcarei na que fagan
constar o seguinte:
Requisitos dos
aspirantes
— Ser español.
— Ser maior de
idade
— Non estar incurso
nas causas de incapacidade ou incompatibilidade previstas na lei do poder
xudicial.
Documentación a aportar.
— Certificado de
nacemento e copia compulsada do DNI
— Certificado
expedido polo Rexistro Central de Penados e Rebeldes, referente a si se atopa
inculpado ou procesado.
— Xustificación dos
méritos alegados.
— Indicación de si
desempeñou o cargo de xuíz de paz ou substituto.
— Profesión actual.
CONCELLO
DE PORTAS
EXPOSICIÓN DA CONTA XERAL 2016
EXPOSICIÓN CONTA XERAL
2016
En cumprimento de canto dispón o artigo 212.3 do Texto Refundido da Lei
Reguladora das Facendas Locais aprobado por Real Decreto Lexislativo 2/2004, de
5 de marzo, e unha vez que foi debidamente informada pola Comisión Especial de
Contas, na súa sesión do 28 de abril de 2017; exponse ao público a Conta Xeral
correspondente ao exercicio 2016, por un prazo de quince días, durante os cales
e oito máis quen se estimen interesados poderán presentar reclamacións, reparos
ou observacións que teñan por convenientes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario