23/06/2016
CONCELLO DE PONTEVEDRA
LICITACIÓN DO CONTRATO DO SERVIZO DO SEGURO DE ACCIDENTES COLECTIVO DO
PERSOAL DO CONCELLO DE PONTEVEDRA E OS SEUS ENTES DEPENDENTES.
1.—Entidade
adxudicadora:
Concello de Pontevedra.
Rúa Michelena núm. 30, 36071 Pontevedra. Órgano de Contratación: Xunta de
Goberno Local.
2.—Obxecto:
A prestación do servizo
do seguro de accidentes colectivo do persoal do Concello de Pontevedra e os
seus entes dependentes.
3.—Procedemento e forma:
Aberto. Criterios de
adxudicación segundo o Anexo II ao PCAP.
4.—Valor estimado:
39.560,00 € (inclúe o da
posible prórroga e modificacións previstas).
CONCELLO DE CALDAS
DE REIS
LICITACIÓN CONTRATO SERVIZO DE PREVENCIÓN DE RISCOS LABORAIS ALLEO
ANUNCIO DE LICITACIÓN
De conformidade coa
Resolución da Alcaldía de data 8 xuño de 2016, por medio do presente anuncio
efectúase convocatoria por procedemento aberto, único criterio de adxudicación
e trámite ordinario do SERVIZO DE PREVENCIÓN DE RISCOS LABORAIS ALLEO, NAS ESPECIALIDADES
DE SEGURIDADE NO TRABALLO, HIXIENE INDUSTRIAL, ERGONOMÍA E PSICOSOCIOLOXÍA
APLICADA E MEDICINA DO TRABALLO, conforme aos seguintes datos:
CONCELLO DE MARÍN
EXCLUSIÓN PROVISIONAL ASPIRANTE NO PROCESO SELECTIVO POLICÍA LOCAL
RESOLUCIÓN DE A LCALDÍA
Sra. Alcaldesa –
Presidenta —D.ª María Ramallo Vázquez
Expte: 122/2014
EXCLUSIÓN DE ASPIRANTE NO
PROCESO SELECTIVO PARA A COBERTURA EN PROPIEDADE DE DUAS PRAZAS DE POLICÍAS
LOCAIS POLA QUENDA DE MOBILIDADE HORIZONTAL PARA O CORPO DA POLICÍA LOCAL DE
MARIN.
No Boletín Oficial da
Provincia de Pontevedra número 62, do 31 de marzo de 2014, foron publicadas as
BASES DA CONVOCATORIA PARA A COBERTURA EN PROPIEDADE POR FUNCIONARIOS DE
CARREIRA DE TRES (3) PRAZAS DE POLICÍA PARA O CORPO DA POLICÍA LOCAL DE MARIN,
correspondente a Oferta de Emprego Público de 2013, sendo publicado anuncio da
convocatoria no BOE de 02/06/2014. Das devanditas prazas, dúas (2) delas serán
cubertas pola quenda de mobilidade horizontal é unha (1) pola quenda libre.
Na Base Terceira da
referida convocatoria, establécese o seguinte:
«TERCEIRO. —REQUISITOS
DOS ASPIRANTES
(….)
2. —Quenda de
mobilidade: Os aspirantes deberán posuir, no día en que remate o prazo para a
presentación de solicitudes, os seguintes requisitos:
a) (….)
b) Ter unha antigüidade
mínima de cinco (5) anos na categoría de policía local (….).»
O Tribunal Cualificador
do citado proceso selectivo, en sesión celebrada o 06/06/2016, decidiu
solicitar á Dirección Xeral de Emerxencias e Interior a expedición de
certificado relativo aos datos incorporados ao Rexistro de Policias Locais de
Galicia. Emitido dito certificado en data 08/06/2016, do mesmo dedúcese que a
aspirante Dª. María Jesús Paz Bugallo, foi nomeada e tomou posesión como
funcionaria de carreira o día 20/07/2010, polo que, no día en que rematou o
prazo para a presentación de solicitudes, o 22/06/2014, tiña unha antigüedade
inferior á mínima esixida nas bases da convocatoria.
Deste xeito, unha vez
verificada a falta de cumprimento do requisito da antigüidade mínima de cinco
(5) anos na categoría de policía local, á vista do certificado expedido o
08/06/2016 pola Dirección Xeral de Emerxencias e Interior, o Tribunal propuxo a
exclusión da citada candidata, polo que, esta Alcaldía
RESOLVE:
PRIMEIRO.—EXCLUIR PROVISIONALMENTE do proceso selectivo para a cobertura en
propiedade de DUAS PRAZAS de POLICÍA LOCAL, pola quenda de MOBILIDADE
HORIZONTAL, mediante CONCURSO DE MÉRITOS, á aspirante Dª. MARÍA JESUS PAZ
BUGALLO, por non posuir, no día en que rematou o prazo para a presentación de
solicitudes, a antigüedade mínima de 5 anos como funcionaria de carreira na
categoría de policía local, esixida na Base Terceira da convocatoria.
SEGUNDO.—Ordear a publicación desta resolución no Taboleiro de Anuncios do Concello
e no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.
TERCEIRO.—Conceder trámite de AUDIENCIA á aspirante excluida, para que, durante o
prazo de DEZ (10) DÍAS HÁBILES a contar desde o seguinte ao da publicación
desta resolución no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra, poida consultar
o expediente e efectuar as alegacións que estime oportunas.
Rematado dito prazo e a
vista das alegacións realizadas acordarase a súa admisión ou exclusión
definitiva ao proceso selectivo. No caso de non formular alegacións a aspirante
resultará definitivamente excluida.
APROBACIÓN PROVISIONAL DAS MODIFICACIÓNS DA RELACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO
DO CONCELLO:ANUNCIO
O Pleno do Concello de
Marín na súa sesión ordinaria de 8 de XUÑO de 2016 acordou aprobar
provisionalmente as seguintes modificacións da Relación de Postos de Traballo
do Concello:
— Modificar o
contido do posto de Técnico de Administración Especial adscrito a Servizos
Sociáis, e vacante na plantilla, de xeito que o mesmo pasará a ser Técnico de
Administración Xeral, pertencente a Escala de Administración Xeral, Subescala
Técnica, Grupo A, subgrupo A1, sendo o seu nivel de CD 24 e o seu Complemento
específico de 6.017,34 € anuáis, o cal pasará a estar adscrito ao servizo de Secretaría.
— Modificar o posto
de Administrativo –Recadación adscrito Tesourería, e vacante na plantilla
municipal, de xeito que o mesmo pasará a ser Técnico de Xestión Administración
Xeral, pertencente á Escala de Administración Xeral, Subescala de Xestión,
Grupo A, Subgrupo A2, sendo o seu nivel de CD 22 e o seu Complemento específico
de 4.852,54 € anuáis. Esta modificación supón un incremento anual nas
retribucións totáis consignadas con anterioridade á modificación do posto en
2.041,31 €.
— Modificar o posto
de Garda conserxe adscrito ao servizo de Colexios Públicos, e vacante na
plantilla municipal por xubilación do seu titular, de xeito que o mesmo pasará
a denominarse Conserxe adscrito ao Servizo de Colexios Públicos, pertencente á
Escala de Administración Especial, subescala de servicios especiáis, persoal de
oficios, Grupo C, Subgrupo C2, nivel 16, sendo o seu Complemento específico de
3.589,46 € anuáis.
— Modificar o posto
de conserxe adscrito ao servizo de cultura, pertencente a Escala de
Administración Xeral subescala Subalterna, Agrupacións Profesionáis, nivel de
CD 14 e sendo o seu complemento específico de 4.107,04 € anuáis, o cal pasará a
adscribirse ao servizo de mantemento edificios públicos. Este posto se
destinará, de xeito preferente, á segunda actividade do persoal funcionario do
Concello.
Dito acordo sométese a informacion pública polo prazo de 20 días, de
acordo co establecido no artigo 202.2 da Lei 2/2015 de Emprego Público de
Galicia, durante os cales poderanse presentar reclamacións. Transcorrido dito
prazo sen producirse reclamacións quedará definitivamente aprobado o acordo. No
caso de presentarse reclamacións o Pleno resolverá as mesmas elevando, no seu
caso, o acordo a definitivo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario