14/06/2016
CONCELLO DE VIGO
MODIFICACIÓN RPT POSTOS PERSOAL EVENTUAL ANUNCIO
A Xunta de
Goberno Local en sesión ordinaria celebrada o día 29/04/2016, adoptou acordo de
modificación puntual da vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de
Vigo (BOP Nº 220, do martes 16 de novembro de 2010) -Postos de Persoal eventual
(expedientes nº 27612/220), que foi obxecto de publicación no BOP o día
16/05/2016.
Finalizado
o período de exposición pública de 20 días para presentación de reclamacións, o
Secretario do Goberno Local en data 10 de xuño de 2016, expide certificación
conforme non se formulou ningunha alegación.
Por tanto,
e en cumprimento do preceptuado no artigo 202.3 da Lei 2/2015, do 29 de abril,
de emprego público de Galicia, faise público o seguinte acordo adoptado pola
Xunta de Goberno Local en sesión ordinaria de data 29/04/2016 (Expte.:
27612-220):
“Primeiro.—Modificar puntualmente a vixente Relación de Postos de
Traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do martes 16 de novembro do 2010 e
rectificacións publicadas no BOP de 26/03/2012, 12/01/2012, 23/05/2012,
03/08/201218/09/2012, 27/02/2013 e, 08/05/2013, aos efectos de adecuar a mesma
ao Cadro de Persoal para o presente ano 2016 aprobado polo Pleno da Corporación
na súa sesión de 09/12/2015, no seguinte senso:
1.—Creación
de dous postos de “Asesor/a Alcaldía eventual”, Cód. Retributivo 904, cunhas
retribucións para o ano 2016, de 30.380,84€ anuais en 14 mensualidades, no
Gabinete da Alcaldía, cód. 101.
2.—Amortización
dun posto de “Auxiliar Alcaldía eventual”, Cód. Retributivo 902, cunhas
retribucións para o ano 2016, de 21.710,08€ en 14 mensualidades, no Gabinete da
Alcaldía, cód. 101.
3.—Redenominación
dun posto de “Auxiliar eventual valedor”, Cód. Retributivo 911, nun posto de
“Auxiliar Alcaldía Eventual”, cód. 902, cunhas retribucións para o ano 2016, de
21.710,08€ en 14 mensualidades, no Gabinete da Alcaldía, cód. 101.
Segundo.—Notificar o presente acordo ao Gabinete da Alcaldía,
Intervención Xeral, Servizo de Recursos Humanos, Planificación e Organización
e, Comité de Persoal, aos efectos oportunos.
Terceiro.—Acordar o sometemento a información pública por un prazo
de 20 días do presente expediente de modificación puntual da RPT, en
cumprimento do disposto no artigo 202 da Lei 2/2015, de 29 de abril, de emprego
público de Galicia, transcorrido o cal a aprobación se elevará a definitiva de
non se formularse reclamacións, despregando efectos económicos e
administrativos o presente acordo unha vez remate o período indicado."
CONCELLO DE FORNELOS
DE MONTES
EXPOSICIÓN AO PÚBLICO DA CONTA XERAL 2015.
Formulada
e rendida a Conta Xeral do Concello de Fornelos de Montes, correspondente ó
exercicio económico de 2015 e informada pola Comisión de Contas, exponse ó
público cos documentos que a xustifican, na Intervención de Fondos Municipais
deste Concello, por espacio de quince días hábiles, contados a partir do
seguinte ó da inserción do presente edito no "Boletín Oficial" da
provincia, para os efectos de que os interesados lexítimos poidan examinala e
formular por escrito os reparos e observacións que estimen pertinentes, durante
o devandito prazo de exposición e os oito días seguintes, consonte o que
preceptúa o artigo 212.3 do texto refundido da Lei Reguladora das Facendas
Locais.
CONCELLO DE PONTEAREAS
MODIFICACIÓN PLANTILLA PRAZAS ELECTRICISTA E OUTROS
A
Corporación Municipal en sesión celebrada o 18 de maio de 2016,acordou:
1. –
Aprobar inicialmente a modificación da plantilla consistente na amortización
das prazas vacantes por xubilación que se insiren a continuación:
PRAZAS
CORRESPONDENTES A FUNCIONARIOS
TIPO DE
POSTO
|
SITUA-CIÓN
|
NÚMERO
PRAZA
|
POSTO DE
TRABALLO
|
GRUPO
|
NIVEL
CD |
RETRIBU-CIÓNS
BÁSICAS
|
RETRIBU-CIÓNS
COM-PLEMEN-TARIAS
|
PRODUC-TIVIDADE
|
SEGURI-DADE
SOCIAL
|
CUSTO
ANUAL |
F
|
V
|
42
|
ELECTRICISTA
|
C2
|
12
|
11.495,82
|
3. 677,
52
|
3.829,05
|
5.947,
75
|
24.950,
14
|
F
|
V
|
44
|
ENCARG.
PARQ
|
AP
|
12
|
9.851,38
|
6. 066,
90
|
5.368,31
|
6.662,
70
|
27.949,
29
|
F
|
V
|
47
|
ALBANEL
|
AP
|
10
|
9.851,38
|
3. 042,
90
|
1.237,69
|
4.423,
31
|
18.555,
28
|
F
|
V
|
79
|
OFICIAL
VÍAS E OBRAS |
C2
|
12
|
11.748,60
|
4. 301,
28
|
0,00
|
5.0
23,61
|
21.073,
49
|
TOTAL …
…
|
92.528,
20
|
PRAZAS DE
PERSOAL LABORAL
PRAZA
|
SITUACIÓN
|
NÚMERO
PRAZA
|
CATEGORÍA
|
GRUPO
CONVENIO
|
XORNADA
|
RETRI-BUCIÓNS
|
SEGURI-DADE
SOCIAL
|
CUSTE
ANUAL
|
LF
|
V
|
3. 01.
05
|
CONT-
ENTREVIS-TADOR |
3
|
100, 00
|
13.760,
44
|
4.472,
14
|
18.232,
58
|
LF
|
V
|
1. 01.
06
|
AUX.
ADVO.
|
4
|
100, 00
|
17.211,
42
|
5.593,
71
|
22.805,
13
|
TOTAL …
…
|
41.037,
71
|
2-Someter
o expediente de modificación da plantilla a información pública por 15 días
hábiles, mediante publicación de anuncio no BOP, para a consulta do expediente
e a presentación de reclamacións polos interesados. No caso de non presentarse
reclamacións, os acordos aprobatorios iniciais se considerarán definitivos sen
necesidade de un novo acordo plenario.
MODIFICACIÓN PLANTILLA PRAZA TÉCNICO
INTERVENCIÓN
A
Corporación Municipal en sesión celebrada o 18-05-2016 acordou:
1.
–Aprobar inicialmente a modificación do cadro de persoal/plantilla do seguinte
xeito:
—
Amortización da praza de persoal laboral 01. 01. 36 Oficial 3ª Oficios Varios.
Modificación
da praza nº 78 de Técnico de Intervención, tanto nos requisitos de acceso como
das retribucións complementarias, quedando coas seguintes características:
TIPO
POSTO
|
SITUA-CIÓN
|
NÚMERO
PRAZA
|
POSTO
TRABALLO |
GRUPO
|
NIVEL
CD |
ESCALA
|
SUBES-CALA
|
XOR-NADA
|
TIPO
POSTO
|
FORMA
PRO-VISIÓN
|
TITULA-CIÓN
ACADÉ-MICA
|
CONCE-LLERÍA
|
DEPAR-TAMENTO
ORGANI-ZATIVO
|
C.
ESPE-CÍFICO ANUAL
|
RETRI-BUCIÓNS
ANUAIS
|
SS
ANUAL (ESTI-MACIÓN MEDIA) |
CUSTO
ANUAL
|
F
|
V
|
78
|
TÉCNICO
INTER-VENCIÓN |
A2
|
25
|
ADMINIS-TRACIÓN
XERAL |
TÉCNICA
|
100
|
N
|
C
|
15
|
FACENDA
|
INTER-VENCIÓN
|
15.172,64
|
36.967,62
|
11.570,87
|
48.538,49
|
2.
–Someter o expediente a información pública por 15 días hábiles, mediante
publicación de anuncio no BOP, para a consulta do expediente e a presentación
de reclamacións polos interesados. No caso de non presentarse reclamacións, os
acordos aprobatorios iniciais, se considerarán definitivos sen necesidade de un
novo acordo plenario.
3. –O
presente acordo determina unha readscripción dos créditos orzamentarios entre
os programas de gasto correspondentes a praza que se reconfigura (Nº 78 Técnico
de Intervención) e a praza que se amortiza (Nª 1. 01. 36 Oficial 3ª Oficios
Varios).
CONCELLO DE VILA
DE CRUCES
MODIFICACIÓN PLANTILLA DE PERSOAL DO EXERCICIO 2016
Aprobada
inicialmente polo Pleno da Corporación en sesión ordinaria celebrada o día 30
de maio de 2016, a modificación da plantilla de persoal do exercicio 2016,
mediante a creación da seguinte praza:
• Escala:
administración especial
• Denominación:
Técnico Medio de Urbanismo
• Subescala:
servizos especiais
• Grupo:
A2
• Nivel:
22
• Número:
1
• Vacantes:
1
Exponse ao
público no Departamento de Secretaría deste Concello, polo prazo de quince (15)
días hábiles, que comezarán a contarse dende o día seguinte ó da inserción do
presente edicto no Boletín Oficial da Provincia, co fin de que durante o mesmo,
se poidan presentar reclamacións ou suxerencias que se estimen oportunas. En
caso de non haber reclamacións considerarase aprobada definitivamente.
CONCELLO DE VILAGARCÍA
DE AROUSA
CONVOCATORIA SELECCIÓN DE PERSOAL DOCENTE EN DIFERENTES
ESPECIALIDADES PARA A FORMACIÓN DUNHA BOLSA DE TRABALLO PARA O CONSERVATORIO
PROFESIONAL DE MUSICA
SELECCIÓN DE PERSOAL DOCENTE (PROFESORADO) PARA O CONSERVATORIO PROFESIONAL
DE MÚSICA DE VILAGARCÍA DE AROUSA
A Xunta de
Goberno Local en sesión do 2 de maio de 2016 acordou aprobar a formación dunha
bolsa de traballo de persoal docente para o Conservatorio Profesional de Música
deste Concello.
O obxecto
da convocatoria é a selección mediante o sistema de concurso-oposición de
persoal docente en diferentes especialidades para formar unha bolsa de traballo
e o seu nomeamento como funcionarios interinos de selo caso, para poder atender
as necesidades de persoal que poidan xurdir no periodo de vixencia da mesma.
O prazo de
presentación de instancias é de 10 días naturais contando a partir do seguinte
ao da publicación deste anuncio no BOP. As instancias/solicitudes dirixiranse
ao Sr. Alcalce-Presidente do Concello de Vilagarcía de Arousa.
As bases
poderán ser examinadas polos interesados, no taboleiro de anuncios do Concello
así como na páxina web do Concello de Vilagarcía: www.vilagarcia.es.
O que se fai público para xeral coñecemento.
No hay comentarios:
Publicar un comentario