jueves, 9 de junio de 2016

BOPPO PONTEVEDRA 09/06/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
09/06/2016
CONCELLO DE  VIGO
MODIFICACIÓN PUNTUAL RPT POSTO "TITULAR DO ÓRGANO DE APOIO Á XGL-SECRETARÍA DO GOBERNO LOCAL" ANUNCIO
A Xunta de Goberno Local en sesión ordinaria celebrada o día 27/03/2014, adoptou acordo de modificación puntual da Relación de Postos de Traballo posto "Titular do Órgano de apoio á Xunta de Goberno Local-Secretaria do Goberno Local" do Concello de Vigo (Expte.: 24913-220).
Por tanto, e en cumprimento do preceptuado no artigo 202.3 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, faise público o seguinte acordo adoptado pola Xunta de Goberno Local en sesión ordinaria do 27/03/2014 (Expte.: 24913-220):
“Primeiro.—Modificar puntualmente a vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do martes 16 de novembro do 2010 e rectificacións publicadas no BOP de 26/03/2012) acordando:
Modificar o codigo retributivo do órgano directivo Titular do Órgano de Apoio á Xunta de Goberno Local-Secretaría do Goberno Local, que pasa do código retributivo “2” ao “1”.”.
Vigo, data segundo sinatura electrónica.—O CONCELLEIRO-DELEGADO DA ÁREA DE XESTIÓN MUNICIPAL E PERSOAL, Javier Pardo Espiñeira (delegación competencial por Decreto de Alcaldía de data 19/06/2015 e acordo da XGL da mesma data).

MODIFICACIÓN PUNTUAL DA RPT E ADECUACIÓN RETRIBUTIVA DOS POSTOS DOS SERVIZOS DE CONTRATACIÓN, LIMPEZA E VÍAS E OBRAS
A Xunta de Goberno Local en sesión extraordinaria e urxente celebrada o día 30/12/2013, adoptou acordo de modificación puntual da Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo e adecuación retributiva dos postos dos servizos de Contratación, Limpeza e Vías e Obras (expdte. 24507/220).
Por tanto, e en cumprimento do preceptuado no artigo 202.3 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, faise público o seguinte acordo adoptado pola Xunta de Goberno Local en sesión extraordinaria e urxente de data 30/12/2013 (Expte.: 24507-220):
PRIMEIRO.- Modificar puntualmente a vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do martes 16 de novembro do 2010 e rectificacións publicadas no BOP de 26/03/2012) acordando:
A Modificacion e adecuación retributiva excepcional e singular dos postos de:
1. Redifinicion do posto Cod 68 Enxeñeiro Tecnico Industrial (CD 26 CE 680) en Xefe da Unidade de Mantemento de Viais Municipais (CD 26 CE 650)
2. Redifinicion do posto Cod 46 Tecnico de admon xeral (CD 26-680) no posto Codg 309 Xefe/a contratacion (A1 CD 26 CE 650)
3. Adecuacion retributiva do posto Xefe/a de Limpeza pasando do CD 26 ao CD 28 asi como o seu complemento especifico pasando do CE 650 ao 640.
SEGUNDO.- Autorizar e comprometer un gasto por importe de 12.534,66€, con cargo a partida 922.0.121.03.00 “: CREACIÓN DUN FONDO DE ADECUACIÓN” para dar cobertura as obrigas económicas do presente expediente, en canto a modificación retributiva proposta.
TERCEIRO.-Instar a Alcaldia-Presidencia a realización das modificacións de crédito necesarias para dar a cobertura orzamentaria as anteriores propostas.
CUARTO-Ordenar a publicación da modificación efectuada no Boletín Oficial da Provincia en cumprimento do disposto no artigo 74 da Lei 7/2007, do 13 de abril.
QUINTO- Notifíquese o presente acordo a Intervención Xeral, Servizo de Recursos Humanos Comité de Persoal e demais servizos afectados, aos efectos oportunos.”

MODIFICACIÓN PUNTUAL DA RELACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO DO CONCELLO DE VIGO E ADECUACIÓN RETRIBUTIVA DE DIVERSOS POSTOS
A Xunta de Goberno Local en sesión extraordinaria e urxente celebrada o día 30/12/2013, adoptou acordo de modificación puntual da Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo e adecuación retributiva de diversos postos (expdte. 24707/220).
Por tanto, e en cumprimento do preceptuado no artigo 202.3 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, faise público o seguinte acordo adoptado pola Xunta de Goberno Local en sesión extraordinaria e urxente de data 30/12/2013 (Expte.: 24707-220):
“PRIMEIRO.—Modificar puntualmente a vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do martes 16 de novembro do 2010 e rectificacións publicadas no BOP de 26/03/2012) acordando:
1.—Modificacion e adecuación retributiva excepcional e singular dos postos de:
a) Transformacion do posto cod. 191 ““Técnico medio de actividades culturais e educativas” (C.D. 25 C.E. 690) no posto de Xefe de educación (cod 60 A1/A2 CD 26 CE 650) e a sua adscripicon a dito servizo
b) Transformación dun posto de Oficial de Policía Local (cod retributivo 126, CD 22 CE 141), nun posto de Oficial de Intendencia da Policía Local, (CD 22 CE 144).
c) transformación dun posto de Policía Local (cod retributivo 134, CD 20 CE 152), nun posto de Policía EVAP, (CD 20 CE. 148).
d) Modificacion do posto 144-subinspector de tributos do servizo 502, un posto de Auxiliar Admón. Xeral, cód. 138, coas mesmas retribucións.
2.—Adscripcion a novos servizos municipais
a) Readscripcion do posto Cod.174-Xefe de Negociado so servizo 503 Admon de tributos ao servizo 301 Benestar Social.
b) Readcsripcion do posto 105-Administrativo do servizo 301-Benestar Social ao Servizo 503 Admon Tributos.
c) Readscripcion do posto 138-Auxiliar Admón. Xeral do servizo 444 electromecanicos ao servizo 502 Inspeccion de Tributos
d) Readscripcion do posto 250 oficial sepultureiro adscrito ao servizo 430 Parque Central ap servizo 303 cemiterios
e) Readscripcion do posto 144 Subinspector de Tributos ao servizo 502 OSPIO
3.—Modificacion da denominacion dos seguintes postos:
a) Redenominacion do posto 287 Inspector Adxunto de Tributos do Servizo 502 Inspeccion de Tributos en Técnico de Inspeccion e xestion tributaria
b) Redenominacion do posto 45 Xefe de Turismo e Comercio, do servizo 15 Tursimo e Industria en Xefe de turismo e Industria
c) Redenominacion do posto 302 Xefe/a de Servizo da Área de Rehabilitación e Cascos Históricos do servizo 107 1º Tenencia de Alcaldia en Xefe de Servizo das Areas de Tenencia de Alcaldia
d) Readenominacion do posto 144 Subinspector de Tributos redascrito ao servizo 502 OSPIO (apartado 3.e anterior) en posto 136 Auxiliar de Servizos INternos
SEGUNDO.—Proceder ao cambio de denominacion da oficina adtva de vias e obras abastecemento e saneamento codg 441 polo denominacion de Servizo de vias e obras
Proceder ao cambio de denominacion da unidade 442 vias e obras pola de Taller vias e obras
TERCEIRO.—Autorizar e comprometer un gasto por importe de 20.467,58 €, con cargo a partida 922.0.121.03.00 “: CREACIÓN DUN FONDO DE ADECUACIÓN” para dar cobertura as obrigas económicas do presente expediente, en canto a modificación retributiva proposta.
CUARTO.—Modificar as instruccions sobre Plantilla e Relación de Postos de Traballo do Persoal ao servizo da Corporación e dos seus organismos autónomos:
a) apartado f) da Instrucción cuarta, sobre Plantilla e, que pasa a contar coa seguinte redacción:
f) Os servizos extraordinarios a realizar polo persoal administrativo que presta os seus servizos na oficina administrativa de Cemiterios, resultante do exceso estructural sobre a xornada anual, realizadas fundamentalmente, en sábados, domingos e festivos, retribuiranse con cargo a este complemento cun importe máximo anual de 6.079,70 euros anuais. Dito importe reducirase na parte proporcional que corresponda no caso de non chegar a realizarse dito exceso de xornada.
b) Modifcar o apartos Terceiro a) e b) das instruccions citadas, incluindo o seguinte parragrafo en cada un deles:
A Intervencion Xeral procederá a sua fiscalizacion asi como a oportuna reserva de credito na partida 92201500000 polo importe maximo a aboar no exercicio.orzamentario.
QUINTO.—Instar a Alcaldia-Presidencia a realización das modificacións de crédito necesarias para dar a cobertura orzamentaria as anteriores propostas.
SEXTO.—Ordenar a publicación da modificación efectuada no Boletín Oficial da Provincia en cumprimento do disposto no artigo 74 da Lei 7/2007, do 13 de abril.
SÉTIMO.—Notifíquese o presente acordo a Intervención Xeral, Servizo de Recursos Humanos Comité de Persoal e demais servizos afectados, aos efectos oportunos.”

MODIFICACIÓN DA RPT DO CONCELLO, SEGUNDO PROPOSTA ORGANIZATIVA DA ÁREA DE FOMENTO
A Xunta de Goberno Local en sesión extraordinaria e urxente celebrada o día 22/01/2016, adoptou acordo de modificación puntual da vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo (BOP Nº 220, do martes 16 de novembro de 2010) segundo proposta organizativa da Área de Fomento (expedientes nº 27195/220 e nº 3493/440), que foi obxecto de publicación no BOP o día 05/02/2016.
Rematado o prazo de 20 días para a presentación de alegacións, a presentada foi resolta en acordo de aprobación definitiva de data 29/04/2016.
Por tanto, e en cumprimento do preceptuado no artigo 202.3 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, faise público o seguinte acordo adoptado pola Xunta de Goberno Local en sesión extraordinaria e urxente de data 29/04/2016 (Expte.: 27195-220):
Primeiro.- Desestimar, en atención aos fundamentos recollidos no informe técnico de data 11/04/2016 así como nos fundamentos expresados na parte dispositiva da presente, a alegación presentada por Xuntos por Galicia,(Doc 160021869) , contra o acordo da Xunta de Goberno local de data 15.01.2016 polo que se aproba inicialmente a modificación puntual da vixente Relación de Postos de traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do martes 16 de novembro do 2010).
Segundo.- Aprobar definitivamente a modificación puntual da vixente Relación de Postos de Traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do 16 de novembro do 2010 e rectificacións publicadas no BOP de 26.03.2012, 12.01.2012, 23.05.2012, 03.08.2012, 18.09.2012, 27.02.2013 e 08.05.2013, segundo proposta organizativa da Área de Fomento tramitada en expediente nº 3493/440 e informes técnicos posteriores da Área de Fomento e da Ásos Humanos, no seguinte senso:
1. Creación dun posto de “Adxunto a Xefatura da Unidade técnica de control da implantación de servizos na vía pública”, Cód. Retributivo 336, Grupo A1/A2 de titulación, Complemento de Destino 26, Complemento Específico 680, mediante a readscripción dun posto de Arquitecto/a-Técnico/a/ Aparellador/a, (cód. 332.05), cód. Retributivo 180, vacante no Servizo de Educación, ao Servizo de Vías e Obras, cód. 441.02, contemplándose como códigos de titulación: 42-43-44-53.
2. Modificación das caracteristicas do posto “Xefe/a de Area de Inversions”, eliminando a formación específica, contemplándose unicamente como código de titulación o Cód. 1, reasignándose dito posto a Área de Servizos Xerais, cód. 440.
3. Modificación da denominacion do Posto Arquitecto/a-Técnico/a// Aparellador/a, (cód. 332.05), Cód. Retributivo 180, readscrito ao Servizo de Vias e Obras pasando a denominarse “Adxunto a Xefatura da Unidade técnica de control da implantación de servizos na vía pública”, cód. 336, grupo A1/A2 de titulación, códigos de titulación 42-43-44-53.
4. Readscripción de dous postos Cód.185-“Inspector/a de obras, servizos e infraestructuras” adscritos na actualidade ao servizo 443 na sua nova denominación “Servizo de Supervisión de proxectos, Inspección Técnica de obras e asistencia técnica municipal ao Servizo de Vías e obras (Cód. 441)”
5. Readscripción dun posto Códg. 143 “Inspector/a control concesionarias”, adscrito na actualidade ao Servizo 443 na sua nova denominación “Servizo de Supervisión de proxectos, Inspección Técnica de obras e asistencia técnica municipal” ao Servizo de Vías e obras (Cód. 441).
6. Readscripción dun posto Códg. 181 “Inspector/a auxiliar de obras”, adscrito na actualidade ao Servizo 443 na sua nova denominación “Servizo de Supervisión de proxectos, Inspección Técnica de obras e asistencia técnica municipal”, ao Servizo de Vías e obras (Cód. 441).
7. Readscripción de dous postos Códg. 143 “Inspector/a control concesionarias”, adscritos na actualidade ao servizo 440 “Área Servizos xerais e Vías e obras”, ao Servizo de Vías e obras (Cód. 441).
8. Readscripción dun posto de capataz do taller de Vías e obras -Codg Retributivo 116- ao Servizo de Vías e obras (Codg 441).
9. Readscripción dun posto de auxiliar administrativo – Codg 166- adscrito na actualidade ao servizo de Vías e Obras (Codg 441), ao Taller de Vias e Obras, Codg 442.
10. Readscripción do posto Cód. RPT 444.10 Enxeñeiro Industrial (Cód. Retb. 281) adscrito ao servizo 440-Xefatura da área de servizos xerais ao servizo 444.- Servizos Electromecánicos.
11. Cambio da denominación do Servizo Cod. 443 “Oficina Supervisión proxectos e inspección técnica de obras”, pasando a denominarse “Servizo de Supervisión de proxectos e asistencia técnica municipal.”
12. Cambio da denominación do posto Cod. retributivo 272 “Xefe/a O.S.P.I.O.” pasaría a denominarse “Xefe/a da Oficina de Supervisión de proxectos, Inspección técnica de obras e asistencia municipal”. Grupo A1/A2 de titulación, Complemento de Destino 26, Complemento Específico 650, , contemplándose como códigos de titulación: 42-43-44-53".

CONCELLO DE BARRO
EXPOSICIÓN Ó PÚBLICO DA CONTA XERAL DO ORZAMENTO DO EXERCICIO 2015.
A Comisión Especial de Contas do Concello de Barro, en sesión que tivo lugar o 30 de maio de 2016, emitiu informe sobre aconta xeral do orzamento do exercicio 2015. En cumprimento do que dispoñen os artigos 212.3 da Lei 5/97, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, e 212.3 do Rdl. 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, exponse ó público cos documentos que a xustifican.
Lugar: SECRETARíA DO CONCELLO.
Prazo: QUINCE DÍAS HÁBILES, contados a partir do seguinte ó da publicación deste anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.
No citado prazo e oito días máis, poderán presentar reclamacións ou reparos aqueles que o consideren oportuno.

CONCELLO DE CERDEDO
CONTA XERAL 2015 ANUNCIO

Formulada e rendida a Conta Xeral do Concello de Cerdedo do exercizo 2015, integrada polas contas e estados a que fai referencia o artigo 212.3 do Real Decreto 2/2004, de 5 de marzo, do Texto Refundido da Lei Reguladora de Facendas Locais, informada favorablemente pola Comisión Especial de Contas en sesión realizada o día 30 de maio de 2016, exponse ao público na Secretaría do Concello, por prazo de quince días hábiles contados a partires do seguinte ó da publicación deste anuncio no BOP, para que poida ser examinada e formular as reclamacións, reparos ou observacións que se estimen pertinentes durante a exposición ao público e oito días máis, de conformidade co disposto na normativa vixente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario