16/01/2017
CONCELLO DE VIGO
MODIFICACIÓN DO RÉXIME DE DELEGACIÓNS EN CONCELLEIROS-DELEGADOS (ÁREAS
FOMENTO, LIMPEZA E CONTRATACIÓN E ÁREA DE XESTIÓN MUNICIPAL, PERSOAL,
PATRIMONIO E ADMON. ELECTRÓNICA)
PROPOSTA DE ACORDO:
Primeiro.—Modificar o
acordo da Xunta de Goberno Local de delegación de competencias nos Concelleiros
Delegados de data 19 de xuño de 2015, coas súas modificacións, incluíndo o
seguinte contido:
a) Modificar o apartado V.—NA CONCELLERÍA DELEGADA
DE XESTIÓN MUNICIPAL, PERSOAL, PATRIMONIO E ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA,
incluíndo a Delegación das competencias relativas á aprobación dos devengos
retributivos derivados dos supostos de encomendas de funcións, acumulacións de
tarefas, acumulación temporal de postos de traballo, produtividade e
gratificacións por servizos especiais e extraordinarios, nocturnidade e
festividade, nos termos do disposto nos actos administrativos de autorización
ou aprobación dos ditos conceptos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario