jueves, 15 de diciembre de 2016

BOPPO PONTEVEDRA 15/12/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
15/12/2016
CONCELLO DE PONTEVEDRA
EXTRACTO DOS ACORDOS DA XUNTA DE GOBERNO DE 02.12.2016, NA 1ª SESIÓN EXTRAORDINARIA E URXENTE
Extracto dos acordos adoptados pola Xunta de Goberno Local do Concello de Pontevedra na 1ª sesión extraordinaria e urxente que tivo lugar o día 02.12.2016
2.- APROBACIÓN DO PROXECTO DE ORZAMENTO PARA O ANO 2017.

CONCELLO DE VIGO
NOMEAMENTO PERSOAL EVENTUAL ALCALDÍA (ASESORA E AUXILIAR ADMINISTRATIVA) RESOLUCIÓN
Esta Alcaldía-Presidencia, ao abeiro do disposto no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, en canto ao persoal eventual e, no uso das competencias atribuídas polo artigo 124.4, apartados b) e i) da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, ditou resolución en data 15/06/2016, na que se nomeaba a Dª Mª del Carmen Peralejo Abeleira como auxiliar administrativa do Grupo Municipal Socialista.
A Xunta de Goberno Local, en sesión ordinaria realizada o 29/04/2016, adoptou acordo de modificación puntual da vixente relación de postos de traballo do Concello de Vigo (BOP nº 220, do 16/11/2010)-Postos de persoal eventual, que foi obxecto de publicación no BOP do 14/06/2016.
Considerando o disposto no art. 12 do Real decreto legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, en canto ás funcións de confianza ou asesoramento especial que presta o persoal eventual, así como as condicións de nomeamento e cesamento do mesmo e nos arts. 104 e 104.bis da LRBRL; no uso das competencias que me atribúe o art. 124.4.b) e i) da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local, pola presente:
R E S O L V O :
Primeiro.—Deixar sen efecto a miña resolución de 15/08/2016, no que se refire ao nomeamento de Dª Mª del Carmen Peralejo Abeleira, que deberá cesar no posto de auxiliar eventual do Grupo Municipal Socialista.
Segundo.—Nomear, con efectos económicos e administrativos do 01/12/2016, persoal eventual suxeito ao previsto no artigo 12 do Real decreto lexislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o texto refundido da Lei 7/2007, do Estatuto Básico do Empregado Público, ás seguintes persoas nos seguintes postos:
POSTO
DEDICACION
RETR.BRUTA ANUAL
NOME
Asesora Alcaldía
Xornada completa
30.380,84 €
Mª del Carmen Peralejo Abeleira, 36106863-Z
Auxiliar Admtva. Alcaldía
Xornada completa
27.710,08 €
Diana Roman Iglesias, 36166334-F
Terceiro.—Dispoñer que o réxime retributivo e o de prestación das funcións de confianza e asesoramento especial será o acordado pola Xunta de Goberno Local en sesión de data 19/06/2015, modificado polo acordo do mesmo órgano decisorio do 29/04/16.
Cuarto.—Dar conta a Xunta de Goberno Local e establecer así mesmo a súa inclusión no réxime de publicidade previsto no art. 104.bis da LRBRL, dispoñendo a publicación semestralmente na sede electrónica e no BOP da provincia do número de postos de traballo reservados a persoal eventual, dando conta ao Pleno da Corporación con carácter trimestral, e procedendo á correspondente publicación no Portal de Transparencia.
Quinto.—Notifíquese a presente ás interesadas, Xefatura da Área de Recursos Humanos e Formación, Negociado de Seguridade Social, Técnico de Organización e Planificación, Intervención Xeral, Tesourería Municipal, Gabinete Alcaldía e Grupo Municipal Socialista.”

CONCELLO DE CUNTIS
APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO PARA O EXERCICIO 2017 ANUNCIO
Aprobado inicialmente en sesión ordinaria do Pleno deste Concello, de data 1 de decembro de 2016, o Orzamento Xeral para o exercicio 2017, con arreglo ao previsto no artigo 169 do Texto Refundido da Lei Reguladora de Facendas Locais aprobado por Real Decreto Lexislativo 2/2004 de 5 de marzo e o artigo 20 do Real Decreto 500/1990, de 20 de abril, exponse ao público o expediente e a documentación preceptiva por prazo de quince días dende a publicación deste anuncio, aos efectos de reclamacións e alegacións.
De conformidade co acordo adoptado o Orzamento considerarase definitivamente aprobado, se durante o citado prazo non se presentan reclamacións.

No hay comentarios:

Publicar un comentario