lunes, 6 de febrero de 2017

BOLETINES 06/02/2017

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
06/02/2017
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
APROBACIÓN BASES REGULADORAS PROGRAMA CONECTADAS 2017
ANUNCIO DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA RELATIVO Á APROBACIÓN DAS BASES REGULADORAS DO PROGRAMA “CONECTADAS 2017”
A Xunta de Goberno desta Deputación, na súa sesión ordinaria do 27 de xaneiro de 2016, adoptou, entre outros, o acordo de aprobar as seguintes bases reguladoras do programa “Conectadas 2017”:

CONCELLO DE FORCAREI
APROBACIÓN DEFINITIVA DO ORZAMENTO PARA O EXERCICIO 2017 EDICTO
Quedando definitivamente aprobado o Orzamento xeral deste Concello e o cadro de persoal para o exercicio 2017, aprobado inicialmente polo Pleno do Concello, en sesión extraordinaria celebrada o día 30 de decembro de 2016, faise público, conforme ó recollido no artigo 169.3 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais. O antedito presuposto ascende tanto en gastos coma en ingresos a cantidade de dous millóns nove centos dezaseis mil euros (2.916.000,00 €), correspondendo a cada capítulo as cantidades que a continuación se expresan:


DOG                              Descripción: dog
06/02/2017
CONSELLERÍA DE FACENDA
RESOLUCIÓN do 30 de xaneiro de 2017, do tribunal designado para xulgar o proceso selectivo para o ingreso no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2, escala técnica de finanzas, pola que se fan públicos diversos acordos referentes ao cuarto exercicio do proceso selectivo.
Na sesión que tivo lugar o día 30 de xaneiro de 2017, o tribunal nomeado pola Orde do 11 de abril de 2016 (DOG núm. 72, do 15 de abril) designado para xulgar o proceso selectivo para o ingreso no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2, escala técnica de finanzas, convocado pola Orde do 18 de maio de 2015 (DOG núm. 95, do 22 de maio), e de conformidade co disposto nas bases da convocatoria, adoptou os seguintes acordos:
Primeiro. Realizar os trámites oportunos para publicar as cualificacións obtidas no cuarto exercicio do proceso selectivo para o ingreso no corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo A2, escala técnica de finanzas, no lugar onde se realizou o exercicio, no taboleiro de anuncios do Servizo de Rexistro Xeral e Información á Cidadanía da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, e no portal web corporativo funcionpublica.xunta.gal.
Segundo. Que, de acordo co establecido na base II.1.1.4 da orde da convocatoria, a aspirante Raquel Carro Espada, con DNI 46901012X, que non acreditou en prazo posuír o Celga 4 ou o equivalente debidamente homologado polo órgano competente en materia de política lingüística da Xunta de Galicia, de acordo coa disposición adicional segunda da Orde do 16 de xullo de 2007 pola que se regulan os certificados oficiais acreditativos dos niveis de coñecemento da lingua galega (publicado no DOG núm. 146, do 30 de xullo), foi valorada como apta.
Terceiro. Que, de acordo co disposto na base II.2.7 da orde da convocatoria, a aspirante poderá presentar as alegacións que considere oportunas en relación coa cualificación no prazo de 10 días hábiles contados desde o seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia.
Cuarto. De conformidade co disposto na base IV.13 da convocatoria, contra este acordo poderá interpoñerse recurso de alzada nos termos previstos nos artigos 121 e seguintes da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.


BOE                             Descripción: boe  
06/02/2017
CONSEJO GENERAL DEL PODER JUDICIAL Destinos
Real Decreto 17/2017, de 13 de enero, por el que se destina a los Magistrados que se relaciona, como consecuencia del concurso resuelto por acuerdo de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial. PDF (BOE-A-2017-1170 - 2 págs. - 162 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA Cuerpo Ejecutivo del Servicio de Vigilancia Aduanera
Resolución de 18 de enero de 2017, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se aprueba la relación provisional de admitidos y excluidos y se anuncia fecha, hora y lugar de celebración del primer ejercicio, se corrigen errores en el anexo III y se modifica el Tribunal calificador del proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre y promoción interna, en el Cuerpo Ejecutivo del Servicio de Vigilancia Aduanera, especialidades de Investigación y Navegación, convocado por Resolución de 3 de noviembre de 2016. PDF (BOE-A-2017-1179 - 4 págs. - 199 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL Cuerpo de Gestión de la Administración de la Seguridad Social
Resolución de 30 de enero de 2017, de la Subsecretaría, por la que se modifica el Tribunal calificador del proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre y promoción interna, en el Cuerpo de Gestión de la Administración de la Seguridad Social, convocado por Resolución de 30 de diciembre de 2016. PDF (BOE-A-2017-1180 - 1 pág. - 146 KB)  Otros formatos

Funcionarios del Subgrupo A1
Resolución de 30 de enero de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso específico para la provisión de puestos de trabajo en la Administración de la Seguridad Social. PDF (BOE-A-2017-1181 - 28 págs. - 533 KB)  Otros formatos

Personal laboral
Resolución de 30 de enero de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca proceso selectivo para ingreso como personal laboral fijo fuera de convenio, en la categoría de Médico de Sanidad Marítima en el Instituto Social de la Marina. PDF (BOE-A-2017-1182 - 13 págs. - 269 KB)  Otros formatos

TRIBUNAL DE CUENTAS
Cuerpo Técnico de Auditoría y Control Externo del Tribunal de Cuentas
Resolución de 2 de febrero de 2017, de la Presidencia del Tribunal de Cuentas, por la que se designan los miembros del Tribunal calificador de las pruebas selectivas para ingreso en el Cuerpo Técnico de Auditoría y Control Externo del Tribunal de Cuentas. PDF (BOE-A-2017-1183 - 2 págs. - 155 KB)  Otros formatos

Resolución de 26 de enero de 2017, del Ayuntamiento de Vigo (Pontevedra), referente a la convocatoria para proveer varias plazas. En el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra» n.º 1, de 2 de enero de 2017, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer las plazas siguientes:
Una plaza de Técnico Medio Actividades Culturales e Educativas, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Cometidos Especiales, por el sistema de concurso-oposición, por promoción interna.
Dos plazas de Administrativo de Administración General, pertenecientes a la escala de Administración General, subescala Administrativa, por el sistema de concurso-oposición, por promoción interna, una de ellas reservada a personas con discapacidad.
Una plaza de Programador Informático, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala servicios especiales, clase Cometidos Especiales, por el sistema de concurso-oposición, por promoción interna.
Tres plazas de Conductor-Bombero, pertenecientes a la escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Extinción de Incendios y categoría Bombero, por oposición libre.
El plazo de presentación de solicitudes será de 20 días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado». Los sucesivos anuncios referentes a estas convocatorias únicamente se harán públicos en el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra» y en el tablón de anuncios de la Corporación, así como en la página web municipal www.vigo.org.

No hay comentarios:

Publicar un comentario