viernes, 19 de agosto de 2016

BOLETINES 19/08/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
19/08/2016
CONCELLO DE MARÍN
OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO EXERCICIO 2016 ANUNCIO
A Xunta de Goberno Local do Concello de Marín na súa sesión ordinaria de 3 de agosto de 2016, no exercicio das competencias que ten delegadas por Resolución da Alcaldía de 16 de xuño de 2015 ( publicadas no BOP nº 127 de 6/07/2015), aprobou, por unanimidade, a Oferta de Emprego Público do Concello de Marín correspondente ao exercicio 2016, composta polas seguintes prazas:
1.—PRAZAS FUNCIONARIO CARREIRA - QUENDA LIBRE:
GRUPO
SUBGRUPO
ESCALA
SUBESCALA
Nº VACANTES
DENOMINACION
SISTEMA
A
A1
ADMON. XERAL
TÉCNICA
1
TCO. ADMON XERAL
OPOSICION
A
A2
ADMON. XERAL
XESTION
1
TCO. XESTION
OPOSICION
A
A2
ADMON. ESPECIAL
TÉCNICO- MEDIO
1
ENXEÑEIRO TCO. OBRAS PUBLICAS
OPOSICION
C
C1
ADMON. ESPECIAL
SERVIZOS ESPECIAIS- CLASE POLICIA LOCAL
1
POLICIA
OPOSICIÓN
2.—PRAZAS FUNCIONARIO CARREIRA - PROMOCION INTERNA:
GRUPO
SUBGRUPO
ESCALA
SUBESCALA
Nº VACANTES
DENOMINACION
SISTEMA
C
C2
ADMON. ESPECIAL
SERVIZOS ESPECIÁIS-CLASE PERSOAL DE OFICIOS
1
OFICIAL ALBANEL
CONCURSO-OPOSICION
C
C2
ADMON. ESPECIAL
SERVIZOS ESPECIÁIS-CLASE PERSOAL DE OFICIOS
1
CAPATAZ SERVIZO OBRAS
CONCURSO-OPOSICION
C
C2
ADMON. ESPECIAL
SERVIZOS ESPECIÁIS-CLASE PERSOAL DE OFICIOS
1
MESTRE XARDINEIRO
CONCURSO-OPOSICION
C
C2
ADMON.ESPECIAL
SERVIZOS ESPECIÁIS-CLASE PERSOAL DE OFICIOS
1
CONSERXE
CONCURSO-OPOSICION
En Marín, a 3 de agosto de 2016.—A Alcaldesa-Presidenta, María Ramallo Vázquez.

CONCELLO DE NIGRÁN
EXPOSICIÓN PÚBLICA CONTA XERAL 2015
Informada pola Comisión Especial de Contas o día 10 de agosto de 2016 a Conta Xeral do Concello de Nigrán correspondente ao ano 2015, cumprindo o establecido no artigo 212.3 do Real Decreto Lexislativo 2/2004 de 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei reguladora das facendas locais, exponse ao público a Conta citada polo prazo de quince días e oito mais durante os que os interesados poderán presentar reclamacións, reparos ou observacións á Conta Xeral. Nigrán, 11 de agosto de 2016.—O Alcalde, Juan A. González Pérez.

CONCELLO DE TUI
ORDENANZA XERAL REGULADORA DE FUNCIONAMENTO DO SERVIZO DO CONSERVATORIO EDICTO
Aprobada inicialmente Polo Pleno da Corporación municipal , en sesión de 30 de xuño 2016, a Ordenanza xeral reguladora de funcionamento do servizo do Conservatorio Profesional e a Escola de Música municipal de Tui, se procede á súa exposición ao público polo prazo de trinta días, a efectos de que os interesados poidan presentar as alegacións que consideren oportunas, en cumprimento do disposto no artigo 49 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local. Tui, 27 de xullo de 2016.—A concelleira-delegada de Ensino e Cultura, María José González Pérez.

CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA
LISTA PROVISIONAL ADMITIDOS E EXCLUÍDOS OPOSICIÓN LIBRE TRES PRAZAS POLICÍA LOCAL. A N U N C I O
Con relación á convocatoria para a provisión de tres prazas de Policía Local, vacantes no cadro de persoal funcionario deste Concello.
Publicouse no taboleiro de anuncios e na páxina web deste Concello resolución pola que se aproba a lista provisional de admitidos e excluídos, en dito proceso selectivo.
Sendo o prazo de alegacións de 10 días hábiles segundo as bases que rixen a convocatoria.
Vilagarcía de Arousa, 2 de agosto de 2016.—O Alcalde-Presidente, Alberto Varela Paz.


BOE                             Descripción: boe    
19/08/2016
MINISTERIO DE SANIDAD, SERVICIOS SOCIALES E IGUALDAD  Destinos
Orden SSI/1391/2016, de 11 de agosto, por la que se resuelve el concurso específico, convocado por Orden SSI/343/2016, de 11 de marzo, en la Agencia Española de Medicamentos y Productos Sanitarios. PDF (BOE-A-2016-7959 - 5 págs. - 237 KB) Otros formatos

Resolución de 8 de agosto de 2016, del Ayuntamiento de Pontevedra, referente a la convocatoria para proveer varias plazas. En el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra» número 144, de fecha 29 de julio de 2016, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer:
 – Dos plazas de Administrativo, subgrupo C1, escala de Administración General, subescala Administrativa, por oposición libre.
Siete plazas de Administrativo, subgrupo C1, escala de Administración General, subescala Administrativa, mediante concurso-oposición restringido, por promoción interna.
Tres plazas de Auxiliar, subgrupo, C2, escala de Administración General, subescala Auxiliar, dos plazas por oposición libre y una plaza por concurso-oposición restringido,mediante procedimiento de promoción interna.
Tres plazas de Subalterna, escala de Administración General, subescala Subalterna, por oposición libre.
Dos plazas de Bombero-Conductor, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase de Servicio Extinción de Incendios, por oposición libre.
Una plaza de Maestro Electricista, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal Oficios, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
Una plaza de Maestro de Obras, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal Oficios, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
Una plaza de Oficial Electricista, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal Oficios, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
Dos plazas de Oficial Albañil, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal Oficios, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
Una plaza de Oficial de Obras, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal Oficios, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
Una plaza de Oficial Carpintero, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
Una de plaza de Sepulturero, subgrupo C2, escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal Oficios, por concurso-oposición restringido, mediante el procedimiento de promoción interna.
El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado». Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra», en el tablón de edictos de la corporación y en la sede electrónica del Ayuntamiento de Pontevedra.

DOG                              Descripción: dog
19/08/2016
CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA
ORDE do 4 de agosto de 2016 pola que se convocan, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega e cursos preparatorios para os certificados de lingua galega, Celga, que se realizarán en distintos períodos e en varias escolas oficiais de idiomas de Galicia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario