14/10/2016
CONCELLO DE PONTEVEDRA
EXPOSICIÓN PÚBLICA DE APROBACIÓN INICIAL DA MODIFICACIÓN DO CADRO DE
PERSOAL DO CONCELLO.
ANUNCIO DE EXPOSICIÓN
PÚBLICA DA MODIFICACIÓN DO CADRO DE PERSOAL DO CONCELLO E DOS SEUS ORGANISMOS
AUTÓNOMOS
Polo Pleno da
Corporación en sesión ordinaria celebrada o día 29.09.2016, apróbase
inicialmente a modificación do Cadro de Persoal do Concello e dos seus
organismos autónomos, de conformidade coa proposta do Concelleiro delegado da
área de Réxime interior e Persoal de data 02.09.2016.
O devandito expediente
exponse ao público no Servizo de Persoal do Concello, durante o prazo de quince
días hábiles, contados a partir do seguinte ao da inserción deste Anuncio no
Boletín Oficial da Provincia e no taboleiro de edictos do Concello.
Durante este prazo os
interesados poderán examinar o expediente e presentar as reclamacións que teñan
por convenientes ante o Pleno da Corporación.
Así mesmo, e de acordo
co art. Art. 7 c) e e) da Lei 19/2013 (en relación co 5.4 da mesma norma), de
Transparencia e Bo Goberno, sinálase que o texto da modificación que se aprobou
inicialmente e a súa memoria poderán examinarse no menú “Transparencia” da sede
electrónica deste Concello (sede.pontevedra.gal)
De non presentarse
reclamacións en prazo, a modificación do Cadro de Persoal considerarase
definitivamente aprobada, entrando en vigor logo da súa publicación no BOP na
forma legalmente establecida. Remitiranse, así mesmo, copias á Administración
do Estado e Comunidade Autónoma.
Isto de conformidade co
establecido nos artigos 169 do RDL 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o
Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais; 20 do Real Decreto
500/1990, do 20 de abril; 90 da Lei 7/1985, de 2 de abril, de Bases do Réxime
Local e 126 e 127 do RD Lexislativo 781/1986, polo que se aproba o Texto
Refundido do Réxime Local, e a citada Lei 19/2013.
O que se fai público en
exercicio das funcións conferidas a esta secretaría polo artigo 122.5.d) da Lei
7/1985, e 47 e) e 114.7 do Regulamento Orgánico Municipal.
CONCELLO DE A LAMA
MODIFICACIÓN DA BASE 41.2 INDEMNIZACIÓNS POR RAZÓN E SERVIZO DO ORZAMENTO
DE 2016
EDICTO
Aprobado inicialmente
polo Pleno da Corporación a Modificación da Base 41.2 Indemnizacións por Razón
e Servizo do Orzamento de 2016, queda exposto ó público, por un prazo de 15
días hábiles, na Secretaría do Concello, a efectos de exame e reclamacións.
De non presentarse
estas, entenderase definitivamente aprobado, segundo dispón o propio acordo de
aprobación inicial.
CONCELLO DE LALÍN
BASES REGULADORAS DO PROCESO SELECTIVO PARA A CONFIGURACIÓN DUNHA BOLSA DE
EMPREGO DO CONCELLO DE LALIN: POSTO DE MONITOR DEPORTIVO A TEMPO PARCIAL NANUNCIO
A Xunta de Goberno Local
do Concello de Lalin, na sesión extraordinaria que tivo lugar o día 22 de
setembro de 2016, aprobou as bases reguladoras do proceso selectivo para a
configuración dunha bolsa de emprego, cuxo texto literal é o seguinte:
BASES REGULADORAS DO
PROCESO SELECTIVO PARA A CONFIGURACIÓN
DUNHA BOLSA DE EMPREGO DO CONCELLO DE LALIN
DUNHA BOLSA DE EMPREGO DO CONCELLO DE LALIN
Primeira. Obxecto da
convocatoria
As presentes bases teñen
por obxecto regular os aspectos comúns que rexerán a selección do persoal
funcionario interino e laboral temporal para a súa inclusión nas diferentes
listas do ANEXO I, e que constitúen a Bolsa de Emprego do Concello de Lalín, ós
efectos do nomeamento interino ou contratación temporal para a cobertura non
permanente das vacantes que se precisen e daqueles postos que permitan cubrir
as eventuais necesidades que demande este Concello cando concorra algunha das
seguintes circunstancias:
1. Necesidades do
Servizo, por incremento temporal e excepcional da carga de traballo, a fin de
garantir o seu adecuado funcionamento
2. Incapacidade temporal
para cubrir baixas por enfermidade
3. Permiso por
maternidade ou paternidade
4. Uso do período de
vacacións ou permiso por asuntos propios
5. Licenza por asuntos
propios
CONCELLO DE MARÍN
CREACIÓN DA SEDE ELECTRÓNICA DO CONCELLO DE MARÍN
En data 3 de outubro de
2016, a Alcaldesa do Concello de Marín ditou a seguinte resolución relativa á
creación da sede electrónica do mesmo,
Resolución:
«Vista a necesidade de
crear unha sede electrónica neste Concello co obxecto de permitir o exercicio
do dereito que teñen os cidadáns para relacionarse coas Administracións Públicas
por medio electrónicos, de conformidade coa Lei 39/2015, do 1 de outubro, do
Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, que acaba de
entrar en vigor.
Visto que a Sede
eletrónica axústase aos principio de publicidade oficial, responsabilidade,
calidade, seguridade, dispoñibilidade, accesibilidade, neutralidade e
interoperabilidade.
Visto que a publicación
na sede electrónica de informacións, servizos, e transaccións respectará os
principios de accesibilidade e usabilidade de acordo cos estándares abertos e,
no seu caso, naqueloutros que sexan de uso xeneralizado polos cidadáns.
Á vista do disposto na
Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das
Administracións Públicas, que acaba de entrar en vigor,
CONCELLO DE RIBADUMIA
CONTA XERAL 2015 EDICTO
Formulada e rendida a
Conta Xeral do Presuposto deste Concello correspondente ó exercicio de 2015, e
informada pola Comisión Especial de Contas, Facenda e Economía na súa sesión de
21 de setembro de 2016, expónse ó público cos documentos que a xustifican, por
prazo de quince días hábiles, contados a partir do seguinte ó da publicación
deste Edito no Boletín Oficial da Provincia, para que poida ser examinada e
formularse os reparos e observacións que se estimen pertinentes, durante dito
prazo de exposición e os oito seguintes, de conformidade có disposto no artigo
212.3 del Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, por el que se aprueba
el texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales.
CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS
CONTA XERAL CORRESPONDENTE AO EXERCICIO 2015
Formulada e rendida a
Conta Xeral deste Concello, correspondente ao exercicio do ano 2015, e
informada pola Comisión Especial de Contas, sométese a exposición pública
estando dispoñible a mesma no departamento de Intervención deste Concello, cos
documentos xustificativos, polo prazo de quince días hábiles a partir da
publicación deste anuncio no BOP a fin de que durante o devandito prazo e os
oito días hábiles seguintes ao mesmo, poida calquera persoa interesada formular
as reclamacións ou alegacións que xulguen pertinentes, nos termos establecidos
no artigo 212 do Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais aprobado
por Real Decreto Lexislativo 2/2004, de 5 de marzo.
CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO
CONVOCATORIA PARA A ELECCIÓN DE XUÍZ DE PAZ TITULAR DO CONCELLO DE
SALVATERRA DE MIÑO
De conformidade co
establecido no artigo 101 e concordantes da Lei Orgánica 6/1985, do 1 de xullo,
do Poder Xudicial, anúnciase convocatoria pública para a provisión do cargo de
Xuíz de Paz titular deste Termo Municipal:
Obxecto da convocatoria:
Elección de Xuíz de Paz titular do Xulgado de Paz de Salvaterra de Miño, por un
período de catro anos.
Presentación de
solicitudes: No Rexistro xeral de documentos do Concello de Salvaterra de Miño,
de 9:00 a 13:00 horas, durante un prazo de quince días hábiles contados a
partires da publicación do presente edicto no Boletín Oficial da Provincia de
Pontevedra.
Condicións legais dos
aspirantes:
— Ser español.
— Maior de idade.
— Non atoparse
incurso nas causas de incapacidade ou incompatibilidade previstas para o desempeño
das funcións xudiciais, agás actividades profesionais ou mercantís.
Documentos a aportar coa
solicitude: Coa Solicitude achegarase a seguinte documentación:
— Certificado de
Nacemento ou fotocopia compulsada do Documento Nacional de Identidade.
— Certificación
expedida polo Rexistro Central de Penados e Rebeldes, acompañada de declaración
xurada complementaria do solicitante referida a que non se atopa inculpado ou
procesado.
— Certificado
médico de non padecer enfermidade que lle incapacite para o exercicio de cargo
de Xuíz de Paz.
— Declaración
xurada de non estar incurso en causas de incompatibilidade.
— Xustificación dos
méritos alegados polo solicitante.
O que se fai público
para xeral coñecemento e ó obxecto de que tódalas persoas que reúnan os
requisitos legais esixidos poidan concorrer se así o desexan ó proceso de
elección.
CONCELLO DE VILA DE CRUCES
REGULAMENTO MUNICIPAL REGULADOR DO COMPLEMENTO DE PRODUCTIVIDADE DOS
EMPREGADOS PÚBLICOS DO CONCELLO EDICTO
Transcorrido o prazo de
exposición pública (BOP núm. 149 de data 05/08/2016), e ó non terse presentado
ningunha reclamación, segundo Certificación de Secretaría emitida con data 29
de setembro de 2016, considérase aprobado definitivamente, segundo o artigo
17.3 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o
texto refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, o Regulamento regulador
do Complemento de productividade dos empregados públicos do Concello de Vila de
Cruces, pola realización de tarefas propias de postos de traballo de superior
categoría.
Dacordo co establecido
no art. 17.4 do citado texto legal, faise público o texto íntegro do citado
Regulamento:
CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA
CONVOCATORIA E BASES PARA A PROVISIÓN DUNHA PRAZA OFICIAL DA POLICIA LOCAL A
N U N C I O
CONVOCATORIA E BASES
PARA A PROVISIÓN DUNHA PRAZA DE OFICIAL DA POLICÍA LOCAL, POR PROMOCIÓN
INTERNA, VACANTE NO CADRO DE PERSOAL FUNCIONARIO DO EXCMO. CONCELLO DE
VILAGARCIA DE AROUSA
Por Resolución desta Alcaldía do 13 de maio de 2016 aprobáronse as bases
para a cobertura por funcionario de carreira dunha praza de Oficial da Policía Local, por promoción interna.
BOE
14/10/2016
CONSEJO
GENERAL DEL PODER JUDICIAL Destinos
Acuerdo de 29 de
septiembre de 2016, del Pleno del Consejo General del Poder Judicial, por el
que se resuelve el concurso de méritos, convocado por Acuerdo de 30 de junio de
2016, de la Comisión Permanente, para la provisión de puesto de trabajo en el
Servicio de Inspección. PDF (BOE-A-2016-9424 - 1 pág. - 149 KB)
Otros formatos
Acuerdo de 29 de
septiembre de 2016, del Pleno del Consejo General del Poder Judicial, por el
que se resuelve el concurso de méritos, convocado por Acuerdo de 7 de julio de
2016, de la Comisión Permanente, para la provisión de puesto de trabajo en el
Servicio de Inspección. PDF (BOE-A-2016-9425 - 1 pág. - 148 KB)
Otros formatos
Acuerdo de 6 de octubre
de 2016, de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial, por
el que se resuelve el concurso, convocado por Acuerdo de 12 de mayo de 2016,
para la provisión de puesto de trabajo en el Centro de Documentación Judicial. PDF (BOE-A-2016-9426 - 1 pág. - 152 KB)
Otros formatos
MINISTERIO DE HACIENDA Y
ADMINISTRACIONES PÚBLICAS Funcionarios de administración
local con habilitación de carácter nacional
Resolución de 10 de octubre de 2016,
de la Dirección General de la Función Pública, por la que se publica la
relación de aprobados de las pruebas selectivas para ingreso en la subescala de
Intervención-Tesorería, categoría de entrada, de la Escala de funcionarios de
administración local con habilitación de carácter nacional, convocadas por
Orden HAP/2584/2015, de 25 de noviembre. PDF (BOE-A-2016-9429 - 2 págs. - 194 KB) Otros formatos
Resolución de 10 de octubre de 2016,
de la Dirección General de la Función Pública, por la que se publica la
relación de aprobados de las pruebas selectivas para ingreso en la subescala de
Secretaría, categoría de entrada, de la Escala de funcionarios de
administración local con habilitación de carácter nacional, convocadas por
Orden HAP/2581/2015, de 25 de noviembre. PDF (BOE-A-2016-9430 - 2 págs. - 185 KB)
Resolución de 10 de octubre de 2016,
de la Dirección General de la Función Pública, por la que se publica la
relación de aprobados de las pruebas selectivas para ingreso en la subescala de
Secretaría-Intervención, de la Escala de funcionarios de administración local
con habilitación de carácter nacional, convocadas por Orden HAP/2580/2015, de
25 de noviembre. PDF (BOE-A-2016-9431 - 3 págs. - 242 KB)
CORTES
GENERALES Becas
Acuerdo de 27 de septiembre de 2016, de la Mesa del Congreso de los
Diputados, por el que se convocan becas para la realización de estudios y
trabajos sobre comunicación institucional relacionados con el Parlamento. PDF
(BOE-A-2016-9432 - 7 págs. - 270 KB) Otros formatos
DOG
14/10/2016
Consellería de Facenda
RESOLUCIÓN do 5 de outubro de 2016, do tribunal designado para xulgar o
proceso selectivo para o ingreso no corpo auxiliar da Administración xeral da
Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo C2, convocado pola Orde do 15 de xuño
de 2015 (Diario Oficial de Galicia número 114, do 18 de xuño), modificada pola
Orde do 12 de novembro de 2015 (Diario Oficial de Galicia número 220, do 18 de
novembro), pola que se resolven as alegacións presentadas ás notas do primeiro
exercicio da fase de oposición. 46786 Descargar PDF
No hay comentarios:
Publicar un comentario