martes, 2 de febrero de 2016

BOLETINES 02/02/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
02/02/2016
CONCELLO DE  A ESTRADA
APROBACIÓN INICIAL DA RELACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO
O Pleno da sesión ordinaria do día 11 de xaneiro de 2016 adoptou o seguinte Acordo:
1.—A aprobación inicial da Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de A Estrada.
2.—Expoñer ao público a RPT durante un prazo de vinte días hábiles, a contar dende o seguinte ao da publicación do correspondente anuncio no Boletín Oficial da Provincia, durante os que os interesados poderán examinala e presentar reclamacións ante o Pleno deste Concello. A RPT considérase definitivamente aprobada se durante dito prazo non se presentaran reclamacións; no caso contrario, a RPT deberá ser obxecto de aprobación definitiva polo Pleno Municipal, previa resolución das reclamacións, alegacións ou suxerencias presentadas.
3.—Unha vez aprobada definitvamente, remitirase copia aos órganos competentes da Administración do Estado e da Comunidade Autónoma de Galicia dentro do prazo de trinta días. A Relación de Postos de Traballo publicarase íntegramente no Boletín Oficial da Provincia.
4.—Conservar as alegacións presentadas anteriormente polos traballadores, ao abeiro do artigo 66 da Lei 30/1992, relativo á conservación de actos de trámite. Ditas alegacións poderán ser tidas en conta no período de exposición pública, sen necesidade de nova presentación, simplemente cun escrito dos traballadores onde se faga mención expresa á súa remisión.

CONCELLO DE  GONDOMAR
SELECCIÓN XUÍZ DE PAZ SUSTITUTO
Ao abeiro do establecido na Lei Orgánica do Poder Xudicial, e co fin de proceder á elección de Xuíz de Paz Titular no Concello de Gondomar (Pontevedra), pola presente, anúnciase a apertura dun prazo de quince (15) días, que comezará a contar desde o seguinte ao da publicación do presente anuncio no BOP, para que os interesados que reunan as condicións sinaladas no artigo 102 da citada Lei Orgánica poidan presentar as súas solicitudes.
Na instancia correspondente, que irá dirixida ao Sr. Alcalde, deberán figurar o nome, apelidos, idade e domicilio do interesado, e xunto coa mesma deberá achegarse a seguinte documentación:
• Copia autenticada do D.N.I.
• Certificación, expedida polo Rexistro Central de Penados e Rebeldes, e declaración comprementaria de non estar incurso en causa que impida ó acceso ó posto.
• Méritos que se considere se poden facer valer para optar ó cargo

CONCELLO DE  AS NEVES
APROBACIÓN DEFINITIVA ORZAMENTO MUNICIPAL PARA 2016
Aprobado inicialmente polo Pleno deste Concello das Neves, o Orzamento Municipal para o exercicio de 2.016, por acordo adoptado en sesión plenaria celebrada o día 21 de decembro de 2015, de conformidade có establecido no artigo 169.1 do Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, que aproba o Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, exposto ao público no B.O.P. nº 250 e nº 2, de datas 30-12-2015 e 05-01-2016 e no taboleiro de anuncios deste Concello, dito Orzamento elévase a definitivo ó non se presentar ninguha reclamación no prazo preceptivo de quince días, e faise público que indicado Orzamento elévase, tanto en Gastos como en Ingresos, á suma de DOUS MILLONS SESENTA E SETE MIL EUROS (2.067.000,00 euros), correspondendo a cada capítulo as cantidades expresadas a continuación, conforme a seguinte relación
BOE                             Descripción: boe    
02/02/2016
CONSEJO GENERAL DEL PODER JUDICIAL
Carrera Judicial
Acuerdo de 28 de enero de 2016, de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial, por el que se convoca concurso para la provisión de determinados cargos judiciales entre miembros de la Carrera Judicial, con categoría de Juez, en situación de expectativa de destino.PDF (BOE-A-2016-965 - 6 págs. - 193 KB) Otros formatos

MINISTERIO DE JUSTICIA
Funcionarios de los Subgrupos A2, C1 y C2
Orden JUS/87/2016, de 20 de enero, por la que se convoca concurso general para la provisión de puestos de trabajo.PDF (BOE-A-2016-966 - 27 págs. - 630 KB) Otros formatos

MINISTERIO DE HACIENDA Y ADMINISTRACIONES PÚBLICAS
Cuerpo Ejecutivo del Servicio de Vigilancia Aduanera
Resolución de 25 de enero de 2016, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se corrigen errores en la de 24 de noviembre de 2015, por la que se convoca proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre y promoción interna, en el Cuerpo Ejecutivo del Servicio de Vigilancia Aduanera, especialidades de Investigación, Navegación y Propulsión.PDF (BOE-A-2016-968 - 2 págs. - 159 KB) Otros formatos

MINISTERIO DEL INTERIOR
Cuerpo Superior de Técnicos de Instituciones Penitenciarias
Orden INT/89/2016, de 26 de enero, por la que se aprueba la relación definitiva de admitidos y excluidos al proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre, en el Cuerpo Superior de Técnicos de Instituciones Penitenciarias, especialidades de Juristas y Psicólogos, convocado por Orden INT/2296/2015, de 26 de octubre.PDF (BOE-A-2016-969 - 3 págs. - 285 KB) Otros formatos

Resolución de 9 de noviembre de 2015, del Ayuntamiento de Marín (Pontevedra), referente a la convocatoria para proveer varias plazas. En el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra» número 156, de 14 de agosto de 2015, con la modificación publicada en el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra» número 207, de 27 de octubre de 2015, se han publicado de manera íntegra las bases que regirán la convocatoria de los procesos selectivos para la funcionarización de los siguientes puestos de personal laboral fijo, mediante concurso-oposición restringido: – Un puesto de Bibliotecario, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Técnica, clase Superior, subgrupo A1. – Cuatro puestos de Auxiliar Administrativo, perteneciente a la escala de Administración General, subescala Auxiliar, subgrupo C2. – Un puesto de Conserje Biblioteca, perteneciente a la escala de Administración General, subescala Subalterna, grupo de Titulación Agrupaciones Profesionales. El plazo de presentación de solicitudes de participación será de veinte días naturales, a contar desde lo siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado». Los sucesivos anuncios referentes la esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra».


Resolución de 9 de noviembre de 2015, del Ayuntamiento de Marín (Pontevedra), referente a la convocatoria para proveer varias plazas. En el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra», número 151, de 7 de agosto de 2015, con la modificación publicada en el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra», número 207, de 27 de octubre de 2015, se han publicado, de manera íntegra, las bases que regirán la convocatoria de los procesos selectivos para la cobertura, mediante concurso-oposición, por promoción interna de las siguientes plazas: – Dos plazas de Administrativo, perteneciente a la escala de Administración General, subescala Administrativo, subgrupo C1. – Una plaza de Oficial Albañil, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal de Oficios, subgrupo C2. – Una plaza de Oficial Carpintero, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal de Oficios, subgrupo C2. – Una plaza de Oficial Fontanero encargado del Servicio de Aguas, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala Servicios Especiales, clase Personal de Oficios, subgrupo C2. El plazo de presentación de solicitudes de participación será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el Boletín Oficial del Estado. Los sucesivos anuncios referentes la esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en el Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra.
DOG                              Descripción: dog
02/02/2016
CONCELLO DE CAMBADOS
ANUNCIO de convocatoria de prazas para a Policía local de Cambados.
No Boletín Oficial da provincia de Pontevedra núm. 246, do 22 de decembro de 2015, publicáronse íntegramente as bases que van rexer a convocatoria para prover catro prazas de garda da Policía local de Cambados, grupo C1, escala de Administración especial, subescala de servizos especiais, sistema de selección: concurso-oposición.
O prazo de presentación de solicitudes será de vinte días naturais, contados a partir do seguinte ao da publicación da convocatoria no Boletín Oficial del Estado.Cambados, 11 de xaneiro de 2016

No hay comentarios:

Publicar un comentario