martes, 12 de mayo de 2015

BOLETINES 12/05/2015

BOP PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
12/05/2015
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
BASES QUE REGULAN A CONVOCATORIA DUN POSTO DE TRABALLO DE TÉCNICO EN INFRAESTRUCTURAS VACANTE NO CADRO DE PERSOAL LABORAL FIXO NA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

CONCELLO DE BUEU
CONVOCATORIA PROCESO SELECTIVO CONTRATACION SOCORRISTAS TEMPADA DE VERÁN 2015 PARA AS PRAIAS DE BUEU
ANUNCIO DE CONVOCATORIA DE CONTRATACION LABORAL TEMPORAL DE 09 SOCORRISTAS PARA A PRESTACIÓN DO SERVIZO DE SOCORRISMO NAS PRAIAS DO CONCELLO DE BUEU.
Por resolución de Alcaldía do día 29 de abril de 2015 aprobáronse a convocatoria e as bases que regulan o proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 09 socorristas para a prestación do servizo de socorrismo nas praias do Concello de Bueu.
As bases do proceso selectivo poderán consultarse no taboleiro de anuncios e na páxina web do Concello (www.concellodebueu.org). O prazo de presentación de instancias para participar no proceso selectivo é de 05 días hábiles a contar desde o día seguinte á publicación deste anuncio no Boletín Oficial da provincia de Pontevedra.
BOE                             Descripción: boe         
12/05/2015
CONSEJO GENERAL DEL PODER JUDICIAL Cuerpo de Letrados del Consejo General del Poder Judicial
Resolución de 6 de mayo de 2015, de la Presidencia del Tribunal Calificador, por la que se aprueba la relación definitiva de admitidos y excluidos y se determina el plazo para resolver la fase de concurso, de las pruebas selectivas para la provisión de plazas del Cuerpo de Letrados del Consejo General del Poder Judicial, convocadas por Acuerdo de 3 de febrero de 2015. PDF (BOE-A-2015-5246 - 3 págs. - 182 KB) 
Letrados al servicio del Tribunal Supremo
Acuerdo de 29 de abril de 2015, de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial, por el que se aprueba la relación provisional de admitidos y excluidos para participar en el concurso convocado para provisión de plazas de Letrado al servicio del Tribunal Supremo. PDF (BOE-A-2015-5245 - 1 pág. - 142 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DEL INTERIOR Cuerpo Nacional de Policía
Resolución de 29 de abril de 2015, de la Dirección General de la Policía, por la que se convoca oposición libre para cubrir plazas de alumnos de la Escuela Nacional de Policía, de la División de Formación y Perfeccionamiento, aspirantes a ingreso en la Escala Básica, categoría de Policía, del Cuerpo Nacional de Policía. PDF (BOE-A-2015-5247 - 20 págs. - 607 KB)  Otros formatos
DOG                              Descripción: dog
12/05/2015
Escola Galega de Administración Pública

Axencia Galega de Servizos Sociais

CONCELLO DE PONTEVEDRA
ANUNCIO do nomeamento de varios funcionarios de carreira.
O concelleiro de goberno responsable da Área de Réxime Interior e Persoal, mediante resolucións do 6 de abril de 2015, nomeou funcionarios de carreira deste concello a:

No hay comentarios:

Publicar un comentario