Axudas económicas para atención
da primeira infancia en escolas infantís 0-3 -Cheque Infantíl
No DOG do día 25-04-2014
a CONSELLERÍA DE TRABALLO E BENESTAR
publicou a ORDE do 21 de abril de 2014 pola que se regulan as axudas económicas
para atención da primeira infancia en escolas infantís 0-3 non sostidas con
fondos públicos a través do programa Cheque infantil, e se procede á súa
convocatoria.
Esta orde ten por
obxecto a regulación do proceso de concesión de axudas económicas e a
convocatoria, en réxime de concorrencia competitiva, para a atención de nenas e
nenos de 0 a 3 anos en escolas infantís 0-3 non sostidas con fondos públicos.
A axuda convocada
consiste nunha cantidade mensual para contribuír ao pagamento do importe da
praza nunha escola infantil 0-3 non sostida con fondos públicos, ás persoas
solicitantes con nenas e nenos entre 0 e 3 anos a cargo, por un período máximo
de 11 meses.
Requisitos das persoas
beneficiarias e dos centros
1. Para ser persoa
beneficiaria das axudas as persoas solicitantes deberán reunir os seguintes
requisitos:
a) Ter unha nena ou un
neno nacida ou nacido con posterioridade ao 31 de decembro de 2011.
b) Non dispoñer doutras
axudas para igual ou análoga finalidade outorgadas por outros organismos ou
institucións públicas ou entes privados que, en concorrencia coa regulada nesta
orde, superen o custo da praza.
2. Os centros aos que
acudan as persoas beneficiarias deberán contar coa autorización pertinente segundo
o establecido no Decreto 254/2011, do 23 de decembro, polo que se regula o réxime
de rexistro, autorización, acreditación e a inspección dos servizos sociais en
Galicia (DOG do 20.1.2012).
Solicitudes e
documentación
Os impresos de
solicitude estarán dispoñibles na guía de procedementos e servizos que se atopa
no enderezo http://www.xunta.es/resultados-da-guia-de-procedementos, así como
no enderezo electrónico http://benestar.xunta.es
Lugar e prazo de
presentación das solicitudes
1. As solicitudes, xunto
coa documentación requirida, dirixidas á xefatura territorial da Consellería de
Traballo e Benestar da provincia onde teña o seu domicilio a persoa
solicitante, deberán presentarse preferiblemente por vía electrónica a través
do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia,
https://sede.xunta.es
2. O prazo para a
presentación de solicitudes de axuda será dun mes contado a partir do día
seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.
Entenderase como último
día do prazo o correspondente ao mesmo ordinal do día da publicación. Se o último
día do prazo fose inhábil, entenderase prorrogado ao seguinte día hábil e, se
no mes de vencemento non houbese día equivalente ao inicial do cómputo,
entenderase que o prazo expira o último do mes.
Mais información no DOG
do día 25-04-2014
No hay comentarios:
Publicar un comentario