miércoles, 6 de marzo de 2013

BOLETINES 06/03/2013

BOE
06/03/2013
Cuerpo de Enfermeros de Instituciones Penitenciarias
Resolución de 7 de febrero de 2013, de la Secretaría de Estado de Seguridad, por la que se convoca concurso general para la provisión de puestos de trabajo en los servicios periféricos de la Secretaría General de Instituciones Penitenciarias. PDF (BOE-A-2013-2484 - 21 págs. - 401 KB) Otros formatos

Personal laboral
Resolución de 25 de febrero de 2013, de la Comisión Nacional del Mercado de Valores, por la que se convoca plaza de personal laboral del organismo, para su cobertura por funcionarios procedentes del Cuerpo de Diplomados en Estadística del Estado. PDF (BOE-A-2013-2485 - 3 págs. - 214 KB)  Otros formatos
BOP
06/03/2013
CONCELLO DE AGOLADA E D I C T O
Aprobado inicialmente polo Pleno da Corporación o Presuposto Xeral para o exercicio económico 2013, a plantilla de persoal e a relación de postos de traballo para dito exercicio, en cumplimento do diposto no artigo 169.1 do R.D. Lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, e disposicións concordantes, exponse ao público na Secretaría deste Concello, por prazo de quince días hábiles —que empezarán a contarse dende o seguinte ó da inserción do presente edicto no Boletín Oficial da Provincia—, a fin de que durante o mesmo poidan formularse as reclamacións que se consideren pertinentes, as cales deberán ser dirixidas o Sr. Alcalde-Presidente desta Corporación.

CONCELLO DE DOZÓN E D I C T O
Aprobado inicialmente por el Pleno de la Corporación el Presupuesto General para el ejercicio económico de 2013, la plantilla de personal y la relación de puestos de trabajo para dicho ejercicio, en cumplimiento de lo dispuesto en el art. 169.1 del R.D. Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, y disposiciones concordantes, se expone al público en la Secretaría de este Ayuntamiento , por plazo de quince días hábiles – que empezará a contarse desde el día siguiente al de la inserción del presente edicto en el Boletín Oficial de la Provincia- , a fin de que durante el mismo puedan formularse las reclamaciones que se consideren pertinentes, las cuales deberán ser dirigidas al Sr. Alcalde – Presidente de esta Corporación.

CONCELLO DE GONDOMAR
BASES DO CONCURSO ESPECÍFICO PARA CUBRIR EN COMISIÓN DE SERVICIOS UN POSTO DE ADMINISTRATIVO DE ADMINISTRACIÓN XERAL DO CONCELLO DE GONDOMAR (SUSTITUCIÓN TRANSITORIA DO SEU TITULAR)

CONCELLO DE PONTE CALDELAS A N U N C I O
O Concello de Ponte Caldelas, segundo Resolución de Alcaldía n° 66, de data 01/03/13, aprobou as bases de selección do concurso-oposición para a contratación laboral temporal, mediante contrato de interinidade, do posto de Operario-Conductor do Concello de Ponte Caldelas.
Os/as interesados/as poderán presenta-la documentación (entre outras, a vida laboral actualizada e
permiso de circulación C1), ata o décimo día natural dende a publicación no Boletín da provincia de Pontevedra, nas oficinas do Concello ou polos demais medios establecidos nas bases.
As bases desta convocatoria están a disposición dos interesados no taboleiro de anuncios do Concello e en www.pontecaldelas.org.

 DOG
06/03/2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario