miércoles, 14 de enero de 2015

BOLETINES 14/01/2014

BOP PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
14/01/2015
CONCELLO DE AGOLADA APROBACIÓN INICIAL DO EXPEDIENTE DE MODIFICACIÓN DA PLANTILLA DO PERSOAL MUNICIPAL
Aprobado inicialmente el expediente de modificación de la plantilla de personal de este Ayuntamiento, por Acuerdo del Pleno de fecha 29 de diciembre de 2014, de conformidad con el artículo 126 del Real Decreto Legislativo 781/1986, de 18 de abril, por el que se aprueba el Texto Refundido de las Disposiciones vigentes en materia de Régimen Local, se somete a información pública por el plazo de quince días, a contar desde el día siguiente al de publicación del presente anuncio en este Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra.
Durante dicho plazo podrá ser examinado por cualquier interesado en las dependencias municipales para que se formulen las alegaciones y reclamaciones que se estimen pertinentes.
En el caso de que no se presentaran alegaciones durante este período, se entenderá elevado a definitivo el acuerdo de aprobación inicial y la modificación se considerará aprobada.

APROBACIÓN PROVISIONAL DO ORZAMENTO MUNICIPAL DO EXERCICIO 2015 E A PLANTILLA DE PERSOAL
Aprobado inicialmente polo Pleno da Corporación o Orzamento Xeral para o exercicio económico 2015, a plantilla de persoal e a relación de postos de traballo para dito exercicio, en cumplimento do diposto no artículo 169.1 do R.D. Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, e disposicións concordantes, expónse ao público na Secretaría deste Concello, por prazo de quince días hábiles- que empezarán a contarse dende o seguinte ó da inserción do presente edicto no Boletín Oficial da Provincia-, a fin de que durante o mesmo poidan formularse as reclamacións que se consideren pertinentes, as cales deberán ser dirixidas o Sr. Alcalde- Presidente desta Corporación.


CONCELLO DE CAMPO LAMEIRO APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO DE 2015
Aprobado inicialmente en sesión extraordinaria de Pleno de este Ayuntamiento, de fecha veintinueve de diciembre del dos mil catorce, el Presupuesto General, Bases de Ejecución, y la plantilla de personal funcionario, laboral y eventual para el ejercicio económico dos mil quince, con arreglo a lo previsto en el artículo 169 del Texto Refundido de la ley Reguladora de Haciendas Locales aprobado por Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo y el artículo 20 del Real Decreto 500/1990, de 20 de abril, se expone al público el expediente y la documentación preceptiva por plazo de quince días desde la publicación de este anuncio, a los efectos de reclamaciones y alegaciones.
De conformidad con el acuerdo adoptado el Presupuesto se considerará definitivamente aprobado, si durante el citado plazo no presenten reclamaciones.

CONCELLO DE VILA DE CRUCES
ORZAMENTO XERAL PARA O EXERCICIO 2015
Aprobado inicialmente polo Pleno da Corporación en sesión ordinaria celebrada o día 29 de decembro de 2014, o Orzamento Municipal para o exercicio 2015, Bases de Execución, Cadros de Persoal, e Cadros de Retribucións, exponse ao público no Departamento de Intervención deste Concello, polo prazo de quince días hábiles, que comezarán a contarse dende o día seguinte ó da inserción do presente edicto no Boletín Oficial da Provincia, co fin de que durante o mesmo, se poidan presenta-las reclamacións que se estimen oportunas, en cumprimento do disposto no artigo 169.1 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, e disposicións concordantes. En caso de non haber reclamacións considerarase aprobado definitivamente.

CONCELLO DE SANXENXO
CONVOCATORIA PARA PROVISIÓN DO POSTO DE XUÍZ DE PAZ TITULAR
De conformidade coa resolución da alcaldía do día de hoxe, anúnciase convocatoria pública para a elección de xuíz de paz titular deste concello polo período de 4 anos, para que no prazo de 15 días, contados dende a publicación deste anuncio no Boletín Oficial da Provincia, poidan presentarse as solicitudes no Rexistro de entrada de documentos no concello, achegando a seguinte documentación:
1. Certificación de nacemento, ou fotocopia cotexada do DNI.
2. Certificado de penais.
3. Declaración de non estar inculpado nin procesado, de conformidade co disposto no artigo 2, punto 1.a) da Lei 68/1980.
4. Xustificación documental dos méritos que alegue o solicitante.
Os requisitos para tomar parte nesta convocatoria son os enumerados nos artigos 102, 302 e 303 da Lei orgánica do poder xudicial.
O cargo de xuíz de paz será incompatible para o exercicio das actividades sinaladas no artigo 389 da Lei orgánica do poder xudicial, agás o exercicio de actividades profesionais e mercantís.
A Corporación Municipal en Pleno elixirá, por maioría absoluta, aos aspirantes que considere máis convenientes, e o nomeamento será realizado pola Sala de Goberno do Tribunal Superior de Xustiza.
BOE                             Descripción: boe         
14/01/2015
MINISTERIO DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL
Cuerpo Superior de Letrados de la Administración de la Seguridad Social
Orden ESS/2565/2014, de 30 de diciembre, por la que se convoca proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre, en el Cuerpo Superior de Letrados de la Administración de la Seguridad Social. PDF (BOE-A-2015-287 - 24 págs. - 372 KB)  Otros formatos

Escala de Ayudantes de Investigación de los Organismos Públicos de Investigación
Orden ECC/2566/2014, de 23 de diciembre, por la que se aprueba la lista provisional de aspirantes admitidos y se determina fecha, lugar y hora de comienzo del primer ejercicio, del proceso selectivo para el acceso, por promoción interna, a la Escala de Ayudantes de Investigación de los Organismos Públicos de Investigación, convocado por Orden ECC/2064/2014, de 23 de octubre. PDF (BOE-A-2015-288 - 2 págs. - 154 KB) Otros formatos
Escala de Investigadores Científicos de los Organismos Públicos de Investigación
Orden ECC/2567/2014, de 23 de diciembre, por la que se aprueban las listas provisionales de aspirantes admitidos y excluidos del proceso selectivo para el ingreso, por promoción interna, en la Escala de Investigadores Científicos de los Organismos Públicos de Investigación, convocado por Orden ECC/1578/2014, de 31 de julio.
Escala de Profesores de Investigación de los Organismos Públicos de Investigación
Orden ECC/2568/2014, de 23 de diciembre, por la que se aprueban las listas provisionales de aspirantes admitidos y excluidos del proceso selectivo para el ingreso, por promoción interna, en la Escala de Profesores de Investigación de los Organismos Públicos de Investigación, convocado por Orden ECC/1579/2014, de 31 de julio.
DOG                              Descripción: dog
14/01/2015

No hay comentarios:

Publicar un comentario