Páginas

viernes, 28 de abril de 2017

Manifiesto 1º de Mayo Día Internacional de los trabajadores: Recuperar empleo y retribuciones

Manifiesto 1º de Mayo Día Internacional de los trabajadores: Recuperar empleo y retribuciones
CSIF reclama una cláusula de revisión salarial para los empleados públicos y recuperar las retribuciones previas a 2010
27 de Abril de 2017

En los últimos meses, hemos participado en la negociación de un acuerdo en materia de empleo público que permitirá la convocatoria en los próximos 3 años de más de 260.000 plazas en las distintas Administraciones Públicas.
Esta oferta tiene un carácter histórico por el volumen de plazas, garantizado con ello el sostenimiento de los servicios públicos y a la vez mejorando las condiciones laborales a miles de trabajadores que hasta ahora venían prestando una labor esencial en ámbitos como educación, sanidad o servicios sociales, con contratos en precario y un esfuerzo y dedicación ejemplares.
CSIF ha sido actor principal y pieza fundamental de este acuerdo y por ello nos congratulamos. Sin embargo, ha llegado el momento de dar un paso más para que todos los empleados públicos y los trabajadores de nuestro país vuelvan a la situación preexistente a la crisis y vean compensados los esfuerzos que han realizado en los últimos años.
Los datos macroeconómicos de los dos últimos años evidencian una clara tendencia en la recuperación económica, con un papel destacado de España, dentro del entorno europeo. Sin embargo, estos datos no se corresponden con la situación de dificultad que todavía atraviesan amplios sectores de nuestra ciudadanía.
Los empleados públicos en particular y los trabajadores por cuenta ajena en general, siguen sufriendo los efectos y los avatares que, injustamente hemos sufrido con la excusa de la crisis.
El Estado debe garantizar nuestro modelo social mediante el establecimiento de unos servicios públicos suficientes, universales, gratuitos y eficientes como fuente de desarrollo económico, creación de empleo y cohesión social. Los ciudadanos de nuestro país deben recuperar la posición dentro del Estado de Bienestar y de Justicia Social que merecen. Las instituciones tienen la obligación de proporcionárselo y nuestros representantes políticos están obligados a recuperar el crédito y la confianza que tan merecidamente han perdido por su ambición desmedida de poder en muchos casos, la avaricia económica en otros, y la mediocre gestión de su representación que, por lo general, antepone el interés del partido al de los ciudadanos, perjudicando gravemente los servicios básicos y creando brechas sociales inasumibles en una sociedad avanzada.
Es la hora de avanzar en un gran acuerdo retributivo que nos situe en la senda de no pérdida de poder adquisitivo y que a la vez nos permita en varios años recuperar la estructura salaria preexistente a la crisis económica.
Los empleados públicos no podemos resignarnos. Debemos recuperar la estructura salarial del año 2010 previa al gran recorte salarial, y las pagas extras íntegras. Además, reclamamos una cláusula de revisión salarial que mantenga el poder adquisitivo de las retribuciones. Sabemos que los salarios no han sido los culpables de la crisis, y todos los trabajadores tenemos derecho a un salario digno que nos permita avanzar y vivir mejor.
Para que nos hagamos una idea de la contundente dureza con la que ha sido tratado el mercado laboral; un tercio de los asalariados (34%), más de 5,7 millones, cobran menos de 645 Euros. La crisis nos deja una evolución precaria de los mileuristas hacia cotas por debajo del SMI. Y aunque esta precariedad la sufren todos los tramos de edad, son los más jóvenes los principales perjudicados, de tal modo que el 75% de los jóvenes con empleo, están por debajo del SMI.
España además es el sexto país con mayor brecha salarial de género entre los 28 Estados miembros de la Unión, por encima de la media de la zona euro (16,5% de desfase salarial) y de la UE (16,1%). Por ello se hace necesario un desarrollo efectivo de la Ley de Igualdad que corrija esta situación.
En 2013, el Banco de España se permitió el lujo de recomendar contratar por debajo del SMI; sin embargo, ahora que la economía crece, no escuchamos a nadie decir que se suban los salarios por encima del IPC, con lo que seguimos acumulando precariedad y ampliando brechas salarias.
Un sin fin de razones hacen necesario, ahora más que nunca, una representación laboral comprometida, seria y transparente, con planteamientos reivindicativos de corte moderno y profesional, sin ambigüedades ni ataduras ideológicas ni económicas, con plena independencia para negociar la verdadera recuperación del mundo laboral español.
CSIF cumple todos los requisitos para actuar como alternativa sindical a las organizaciones tradicionales, con la profesionalidad y la independencia necesarias para acometer los compromisos que la sociedad exige de una organización sindical, cuya principal misión es la defensa del interés general de todos los trabajadores.

CSIF es una organización sin posicionamientos políticos y con plena independencia económica, ‘INDEPENDENCIA’ con mayúsculas por la que sólo nos debemos a nuestros afiliados.

CSIF apremia a Gobierno y CC.AA para que convoquen ya las ofertas de empleo público

CSIF apremia a Gobierno y CC.AA para que convoquen ya las ofertas de empleo público
- Las plantillas han perdido 332.800 empleos desde 2011 y 255.400 personas están a las puertas de la jubilación
- La temporalidad crece sin freno y alcanza la cota más alta de los últimos cinco años con 686.100 personas, la cuarta parte de las plantillas
27 de Abril de 2017

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSIF), sindicato más representativo en las administraciones públicas y con presencia creciente en el sector privado, apremia a Gobierno y comunidades autónomas para que convoquen cuanto antes las ofertas de empleo público para poner freno a la pérdida de puestos de trabajo que arrojan los datos de la Encuesta de Población Activa (EPA) publicados hoy.
Los datos muestran como las administraciones públicas han encadenado dos semestres consecutivos de pérdida de empleo (-30.100 en dos trimestres y -44.500 respecto al año anterior), frenando la tímida tendencia de crecimiento que vienen registrando las plantillas desde el último trimestre de 2013.
En todo caso, las plantillas han perdido 332.800 empleos desde finales de 2011 cuando empezó la sangría en el empleo de nuestras administraciones públicas con las políticas de ajuste. Además, 255.400 personas tienen más de 60 años y por tanto se encuentran a las puertas de la jubilación.
Otro dato relevante que arroja la EPA es que la temporalidad sigue creciendo sin freno en nuestras administraciones públicas, alcanzando la cota más alta de los últimos cinco años, con 686.100 personas en esta situación, es decir, casi la cuarta parte de las plantillas.
De ahí la urgencia de que se empiece cuanto antes a ejecutar el acuerdo en materia de empleo público alcanzado a finales del mes de marzo y que depende, en estos momentos, de la voluntad política de las comunidades autónomas (a partir de junio pueden convocar ya oposiciones de Educación) y de los Presupuestos Generales del Estado, cuyo trámite depende de una inestable aritmética parlamentaria.


También nos puedes seguir en Twitter (@CSIFnacional) y Facebook (CSIF Nacional)

BOLETINES 28/04/2017

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
28/04/2017
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
SUBVENCIÓNS CONCEDIDAS POLO SERVIZO DE PROMOCIÓN DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL NO PRIMEIRO TRIMESTRE DO AÑO 2017
A N U N C I O
De conformidade co establecido no artigo 18 da Lei 38/03, de 17 de novembro, xeral de subvencións e no artigo 12.2 da Ordenanza Xeral de Subvencións da Deputación Provincial de Pontevedra, publícanse as subvencións concedidas durante o primeiro trimestre do ano 2017 polo Servizo de Promoción de Emprego e Desenvolvemento Local da Deputación de Pontevedra:
Plan ou programa: ERASMUS+ “Practicum Depo 2016”

CONCELLO DE  BARRO
EXPOSICIÓN PÚBLICA DA CONTA XERAL DO ORZAMENTO DO 2016 DO CONCELLO DE BARRO
Anuncio de exposición ó público da conta xeral do orzamento do exercicio 2016
A Comisión Especial de Contas do Concello de Barro , en sesión que tivo lugar o 11 de abril de 2017, emitiu informe sobre a conta xeral do orzamento do exercicio 2016. En cumprimento do que dispoñen os artigos 212.3 da Lei 5/97, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, e 212 do Rdl. 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei reguladora das facendas locais, exponse ó público cos documentos que a xustifican.
— Lugar: SECRETARíA DO CONCELLO.
— Prazo: QUINCE DÍAS HÁBILES, contados a partir do seguinte ó da publicación deste anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.
No citado prazo e oito días máis, poderán presentar reclamacións ou reparos aqueles que o consideren oportuno.

CONCELLO DE  REDONDELA
CRITERIOS NOMEAMENTO PROVISORIO OFICIAIS DE VÍAS E OBRAS
CRITERIOS DA CONVOCATORIA para O NOMEAMENTO PROVISORIO DE OFICIAIS DE VÍAS E OBRAS POR VACANTES DOS POSTOS PARA O CONCELLO DE REDONDELA
PRIMEIRO.-OBXECTO DA CONVOCATORIA
Esta convocatoria regula o procedemento para nomear en comision de servizos a dous/dúas OFICIAIS DE VÍAS E OBRAS, pertencentes ao cadro de persoal funcionario do Concello.
Estes nomeamentos considéranse urxentes e inaprazables pola xubilación das persoas que o desempeñaban e por ser preciso que se asuman as funcións atribuídas a ditos postos na relación de postos de traballo para garantir a prestación de servizos esenciais.
As prazas están adscritas ao grupo C, subgrupo C2 de titulación e están dotadas orzamentariamente coas retribucións básicas que legalmente corresponden ao subgrupo C2 e as complementarias propias do posto.

CONSORCIO PARA O SERVICIO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO
DAS COMARCAS DE DEZA E TABEIRÓS-TERRA DE MONTES
APROBACIÓN DEFINITIVA ORZAMENTO 2017
Non habéndose formulado reclamacións contra o Orzamento Xeral para o ano 2017, aprobado inicialmente polo Consorcio Pleno o día 22 de febreiro de 2017, publicado no B.O.P. nº 58, do 23 de marzo de 2017, considérase definitivamente aprobado, a efectos e en cumprimento do disposto no Real Decreto Lexislativo 2/2004 polo que se aproba o Texto Refundido da Lei 39/1988, de 28 de decembro, faise público que dito orzamento ascende, tanto en ingresos coma en gastos, á cantidade de OITOCENTOS TRINTA E UN MIL TRINTA euros con CORENTA E CINCO céntimos (831.030,45.- €), de acordo co seguinte detalle:

PADROADO MUNICIPAL MONTE SANTA TEGRA
BASES SELECCIÓN PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUNHA PRAZA DE GUÍA TURÍSTICO PARA O PADROADO MONTE SANTA TREGA
PRIMEIRA. OBXECTO
O obxecto das presentes Bases é a contratación laboral temporal por obra o servicio dunha praza de guía turístico (grupo B) para o Padroado Monte Santa Trega, cunha duración de 6 meses a xornada de 37,5 horas/semanais, de luns a domingo, co horario que se determine polo responsable municipal. As funcións serán as de atender a oficina de información turística do Monte, ofrecer o servizo de visitas guiadas polo Monte Santa Trega, atendendo especialmente a citania e demáis restos arqueolóxicos, atender, se fose preciso, e guiar visitantes no MASAT, así como organizar actividades de divulgación relacionadas co Monte Santa Trega. Retribucións: 952,55 euros de salario bruto mensual.


DOG                              Descripción: dog
28/04/2017
Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza

CONCELLO DE ABEGONDO
ANUNCIO para bolsas de estudo para o curso 2016/17.
Mediante Resolución da Alcaldía do 4 de abril de 2017, acordouse:
Primeiro. Realizar a convocatoria pública para a concesión de bolsas de estudo, curso 2016/17.
Requisitos: os establecidos nas bases da convocatoria.
Segundo. Publicar esta convocatoria no Diario Oficial de Galicia, no Boletín Oficial da provincia, no taboleiro de anuncios do concello e na páxina web do concello. Abegondo, 5 de abril de 2017


BOE                             Descripción: boe    
28/04/2017
MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA Nombramientos
Resolución de 26 de abril de 2017, de la Secretaría de Estado de Función Pública, por la que se nombran funcionarios de carrera, por el sistema general de acceso libre y por promoción interna, del Cuerpo Técnico de Hacienda. PDF (BOE-A-2017-4633 - 75 págs. - 1.010 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE SANIDAD, SERVICIOS SOCIALES E IGUALDADNombramientos
Resolución de 12 de abril de 2017, de la Subsecretaría, por la que se nombran funcionarios de carrera del Cuerpo de Médicos Titulares. PDF (BOE-A-2017-4641 - 2 págs. - 220 KB) Otros formatos

CONSEJO GENERAL DEL PODER JUDICIAL Carrera Judicial
Acuerdo de 24 de abril de 2017, del Tribunal calificador del proceso selectivo convocado por Acuerdo de 28 de julio de 2015, de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial, para la provisión de plazas entre juristas de reconocida competencia con más de diez años de ejercicio profesional, para el acceso a la Carrera Judicial por la categoría de Magistrado, por el que se aprueba la relación de aspirantes que han superado el dictamen correspondiente al orden jurisdiccional penal y se convoca la entrevista de acreditación de méritos para dicho orden. PDF (BOE-A-2017-4647 - 2 págs. - 195 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE Cuerpo Facultativo de Conservadores de Museos
Resolución de 24 de abril de 2017, de la Subsecretaría, por la que se corrigen errores en la de 7 de marzo de 2017, por la que se convoca proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre y promoción interna, en el Cuerpo Facultativo de Conservadores de Museos. PDF (BOE-A-2017-4648 - 1 pág. - 153 KB)  Otros formatos

BOPPO PONTEVEDRA 28/04/2017

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
28/04/2017
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
SUBVENCIÓNS CONCEDIDAS POLO SERVIZO DE PROMOCIÓN DE EMPREGO E DESENVOLVEMENTO LOCAL NO PRIMEIRO TRIMESTRE DO AÑO 2017
A N U N C I O
De conformidade co establecido no artigo 18 da Lei 38/03, de 17 de novembro, xeral de subvencións e no artigo 12.2 da Ordenanza Xeral de Subvencións da Deputación Provincial de Pontevedra, publícanse as subvencións concedidas durante o primeiro trimestre do ano 2017 polo Servizo de Promoción de Emprego e Desenvolvemento Local da Deputación de Pontevedra:
Plan ou programa: ERASMUS+ “Practicum Depo 2016”

CONCELLO DE  BARRO
EXPOSICIÓN PÚBLICA DA CONTA XERAL DO ORZAMENTO DO 2016 DO CONCELLO DE BARRO
Anuncio de exposición ó público da conta xeral do orzamento do exercicio 2016
A Comisión Especial de Contas do Concello de Barro , en sesión que tivo lugar o 11 de abril de 2017, emitiu informe sobre a conta xeral do orzamento do exercicio 2016. En cumprimento do que dispoñen os artigos 212.3 da Lei 5/97, do 22 de xullo, de Administración local de Galicia, e 212 do Rdl. 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei reguladora das facendas locais, exponse ó público cos documentos que a xustifican.
— Lugar: SECRETARíA DO CONCELLO.
— Prazo: QUINCE DÍAS HÁBILES, contados a partir do seguinte ó da publicación deste anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.
No citado prazo e oito días máis, poderán presentar reclamacións ou reparos aqueles que o consideren oportuno.

CONCELLO DE  REDONDELA
CRITERIOS NOMEAMENTO PROVISORIO OFICIAIS DE VÍAS E OBRAS
CRITERIOS DA CONVOCATORIA para O NOMEAMENTO PROVISORIO DE OFICIAIS DE VÍAS E OBRAS POR VACANTES DOS POSTOS PARA O CONCELLO DE REDONDELA
PRIMEIRO.-OBXECTO DA CONVOCATORIA
Esta convocatoria regula o procedemento para nomear en comision de servizos a dous/dúas OFICIAIS DE VÍAS E OBRAS, pertencentes ao cadro de persoal funcionario do Concello.
Estes nomeamentos considéranse urxentes e inaprazables pola xubilación das persoas que o desempeñaban e por ser preciso que se asuman as funcións atribuídas a ditos postos na relación de postos de traballo para garantir a prestación de servizos esenciais.
As prazas están adscritas ao grupo C, subgrupo C2 de titulación e están dotadas orzamentariamente coas retribucións básicas que legalmente corresponden ao subgrupo C2 e as complementarias propias do posto.

CONSORCIO PARA O SERVICIO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO
DAS COMARCAS DE DEZA E TABEIRÓS-TERRA DE MONTES
APROBACIÓN DEFINITIVA ORZAMENTO 2017
Non habéndose formulado reclamacións contra o Orzamento Xeral para o ano 2017, aprobado inicialmente polo Consorcio Pleno o día 22 de febreiro de 2017, publicado no B.O.P. nº 58, do 23 de marzo de 2017, considérase definitivamente aprobado, a efectos e en cumprimento do disposto no Real Decreto Lexislativo 2/2004 polo que se aproba o Texto Refundido da Lei 39/1988, de 28 de decembro, faise público que dito orzamento ascende, tanto en ingresos coma en gastos, á cantidade de OITOCENTOS TRINTA E UN MIL TRINTA euros con CORENTA E CINCO céntimos (831.030,45.- €), de acordo co seguinte detalle:

PADROADO MUNICIPAL MONTE SANTA TEGRA
BASES SELECCIÓN PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUNHA PRAZA DE GUÍA TURÍSTICO PARA O PADROADO MONTE SANTA TREGA
PRIMEIRA. OBXECTO
O obxecto das presentes Bases é a contratación laboral temporal por obra o servicio dunha praza de guía turístico (grupo B) para o Padroado Monte Santa Trega, cunha duración de 6 meses a xornada de 37,5 horas/semanais, de luns a domingo, co horario que se determine polo responsable municipal. As funcións serán as de atender a oficina de información turística do Monte, ofrecer o servizo de visitas guiadas polo Monte Santa Trega, atendendo especialmente a citania e demáis restos arqueolóxicos, atender, se fose preciso, e guiar visitantes no MASAT, así como organizar actividades de divulgación relacionadas co Monte Santa Trega. Retribucións: 952,55 euros de salario bruto mensual.

jueves, 27 de abril de 2017

CSIF y la Confederación Española de Policía y organizan una conferencia sobre delitos económicos y corrupción

CSIF y la Confederación Española de Policía y organizan una conferencia sobre delitos económicos y corrupción
Entre los ponentes estará el Fiscal anticorrupción de Baleares, Pedro Horrach Arrom
26 de Abril de 2017

Las conferencias se celebrarán hoy y mañana, 27 de abril de 2017, en la Delegación de Economía y Hacienda, donde se explicarán técnicas relacionadas con estas investigaciones. También se verá el enfoque policial durante la investigación de los diferentes delitos de tipo económico. Los ponentes han participado en asuntos tan relevantes como, Noos, Palma Arena, Impía( Minerval) entre otros.
El acto será presentado por el Comisario, Jefe de la Brigada Provincial de Policía Judicial, José Luis Santafé Arnedo.
  • Ilustrísimo Señor, D. Pedro HORRACH ARROM (Fiscal Anticorrupción de las Islas Baleares)
  • Sra. Inspectora María Julia VAZQUEZ PIÑEIRO (Inspectora, Jefe del Grupo de Delincuencia Económica y delitos tecnológicos)
  • Sr. inspector Jorge MIGUEL RODRIGUEZ (Inspector del Grupo de Delincuencia Económica y delitos tecnológicos)
  • Sr. Policía Fernando BONET COSTA (Policía, Máster MBA en ESIC y ex–asesor fiscal y contable)
Durante las conferencias se participarán las siguientes charlas y ponencias:
  • Sociedades mercantiles y contabilidad en la investigación policial”. Ponente: Fernando BONET COSTA
  • Delitos económicos: modalidades y enfoque policial”. Ponentes: María Julia VÁZQUEZ PIÑEIRO y Jorge MIGUEL RODRIGUEZ.
  • “Delitos de corrupción: Diligencias Informativas y Judiciales de Fiscalía” Ponente: Pedro HORRACH ARROM
La clausura correrá a cargo de:
  • Sr. Miguel BORRA IZQUIERDO (Presidente Nacional del CSI-F)
  • Sr. Antonio LABRADO MANZANO (Secretario general de la CEP)
Al acto de clausura asistirán autoridades vinculadas a la administración general y mandos de la Policía Nacional.­­­­

Ficheros Adjuntos:

CSIF reclama una subida superior al 1% y cláusula de revisión salarial a final de año para los empleados públicos

CSIF reclama una subida superior al 1% y cláusula de revisión salarial a final de año para los empleados públicos
Comisión de Presupuestos del Congreso: El sindicato emplaza a Hacienda a revisar al alza el Presupuesto, como pide la oposición, y Aa autorizar la jornada de 35 horas
25 de Abril de 2017

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSIF), sindicato más representativo en las administraciones públicas y con presencia creciente en el sector privado, defiende la necesidad de revisar al alza la subida del 1 por ciento planteada por el Gobierno para el colectivo de empleados públicos y una cláusula de revisión salarial a final de año, con el fin de no perder poder adquisitivo en el presente ejercicio (teniendo en cuenta las previsiones del IPC).
Además, tal y como han pedido grupos de la oposición, en la Comisión de Presupuestos del Congreso celebrada esta mañana, CSIF ha intensificado la interlocución para que el Gobierno autorice la posibilidad de que las comunidades autónomas pacten con los sindicatos la jornada laboral de 35 horas, con la derogación del decreto de recortes de 2010.
Estas cuestiones están siendo abordadas por CSIF en una ronda de contactos con los diferentes grupos parlamentarios, junto a la eliminación de recortes todavía vigentes como los descuentos en la nómina por baja médica.

En este sentido, el sindicato emplaza al Ministerio de Hacienda a modificar los Presupuestos. CSIF espera que el Gobierno, cuando previsiblemente llegue el trámite de enmiendas parciales, modifique la subida de los empleados públicos para compensar la pérdida del poder adquisitivo previa a los recortes realizados desde que comenzó la crisis.

BOLETINES 27/04/2017

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
27/04/2017
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO PARA 1 PRAZA DE OFICIAL DE IMPRENTA.RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL. PROCESO SELECTIVO
1 praza de oficial de imprenta
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO
O deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de Persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Na páxina web e nos taboleiros de anuncios desta Deputación publicouse a Resolución do 6 de abril de 2017 pola que se fixo pública a relación provisional de persoas admitidas e excluídas no proceso selectivo convocado para cubrir interinamente unha praza de oficial de imprenta vacante no cadro de persoal funcionario da Deputación de Pontevedra.
De acordo co disposto nas bases sexta e sétima da convocatoria e no artigo 20 do Real decreto 364/95, de 20 de marzo,

APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO PARA 4 PRAZAS DE OFICIAIS DE INFRAESTRUTURAS E SERVIZOS RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL PROCESO SELECTIVO
4 prazas de oficiais de infraestruturas e servizos
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO
O deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de Persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Na páxina web e nos taboleiros de anuncios desta Deputación publicouse a Resolución de 6 de abril de 2017 pola que se fixo pública a relación provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas ao proceso selectivo convocado para cubrir interinamente catro prazas de oficiais de infraestruturas e servizos vacantes no cadro de persoal funcionario da Deputación de Pontevedra.
De acordo co disposto nas bases sexta e sétima da convocatoria e no artigo 20 do Real decreto 364/95, de 20 de marzo,

APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO PARA 2 PRAZAS DE CONDUTORA OU CONDUTOR RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL PROCESO SELECTIVO
2 prazas de condutora ou condutor
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO
O deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Na páxina web e nos taboleiros de anuncios desta Deputación publicouse a Resolución de 6 de abril de 2017, pola que se fixo pública a relación provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas ao proceso selectivo convocado para cubrir interinamente dúas prazas de condutora ou condutor vacantes no cadro de persoal funcionario da Deputación de Pontevedra.
De acordo co disposto nas bases sexta e sétima da convocatoria e no artigo 20 do Real decreto 364/1995, de 20 de marzo,

CONCELLO DE  PONTEVEDRA
MODIFICACIÓN DO DECRETO DO ALCALDE DE 13.06.2015 DE FIXACIÓN DE ÁREAS DE GOBERNO, CONCELLEIROS RESPONSABLES DAS DISTINTAS ÁREAS E DELEGACIÓNS ESPECIAIS. SUBSTITUCIÓN DE VICENTE LEGÍSIMA GARCÍA NOS SUPOSTOS DE AUSENCIA.
O 18.04.2017 ditouse o seguinte:
“Por Decreto da Alcaldía de data 13.06.2015 se fixaron as áreas de goberno, se designaron os concelleiros responsables de área y se efectuaron delegacións especiais.
No devandito Decreto se estableceu a área de persoal, réxime interior e patrimonio e se designou como concelleiro responsable a Vicente Legísima García.
A día de hoxe faise necesario realizar una modificación do citado decreto para os efectos de substituír ao concelleiro Vicente Legísima García nos supostos de ausencia.
Considerando que os artigos 124 da Lei 7/1985, reguladora de bases de réxime local, artigo 61.3 da Lei 5/1997, de administración local de Galicia, artigos 43 a 45 e 114 a 118 do Regulamento de organización, funcionamento e réxime xurídico de Entidades Locais, así como os artigos 8 e ss. e 26 e ss. do Regulamento orgánico do goberno e da administración deste concello, relativos ao réxime xurídico das delegacións, fixación das áreas de goberno, concelleiros de goberno e delegados , esta Alcaldía, en exercicio das atribucións que lle confiren os citados artigos,
DECRETA:
Primeiro.—Designar a concelleira María Carmen Da Silva Méndez, nos supostos de vacante, ausencia ou enfermidade do concelleiro Vicente Legísima García, como concelleira de goberno responsable da área persoal, réxime interior e patrimonio, co ámbito funcional establecido no decreto de 13.06.2015.
Segundo.—As delegacións sinaladas no apartado anterior rexerase polas condicións establecidas no decreto de 13.06.2015 fixando as áreas de goberno, concelleiros responsables das distintas áreas e delegacións especiais.
Terceiro.—Notifíquese a presente resolución aos señores concelleiros interesados, dese conta ó Pleno da Corporación na primeira sesión que celebre, e publíquese no Boletín Oficial da Provincia, todo elo sen prexuízo da súa efectividade dende a súa aceptación.”
O que se comunica para xeral coñecemento.

CONCELLO DE  A ESTRADA
APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO MUNICIPAL PARA 2017
Aprobados inicialmente na sesión plenaria do 20 de abril de 2017 o orzamento municipal, plantilla e adscrición de postos de traballo para o exercicio 2017, quedan expostos ao público na Intervención municipal para que, durante o prazo de quince días, os interesados poidan examinalos e presentar reclamacións ante o Pleno, cos efectos establecidos no artigo 169.1 do Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, aprobado polo R. Decreto Lexislativo 2/2004.

CONCELLO DE  PAZOS DE BORBÉN
CONTRATACIÓN DUNHA PRAZA DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO DE SERVIZOS SOCIAIS. ANUNCIO DA CONTRATACIÓN DUNHA PRAZA DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO DE SERVIZOS SOCIAIS, POR CONCURSO:
Por decreto da Alcaldía do 30 de marzo de 2017, adoptouse a seguinte resolución:
“Vista a proposta do tribunal cualificador para a contratación laboral dunha praza de “Auxiliar administrativo de servizos sociais”, en réxime temporal.
De conformidade coas bases aprobadas e de acordo co artigo 21.1.h) da Lei 7/1985, de 2 de abril, de bases do réxime local, esta Alcaldía no uso das atribucións do seu cargo, resolve:
1º.—Aprobar a proposta do tribunal respecto da contratación da seguinte candidata e proceder a súa contratación:
— María Dolores Vila Fabello, DNI 44453554M, denominación da praza: Auxiliar administrativo de servizos sociais, por un período de nove meses (dende o 1/04/2017 ó 31/12/2017), a tempo parcial (xornada: 4 horas, 20 horas semanais), grupo de cotización: 7, co seguinte salario:
— Salario bruto, incluída prorrata pagas ext. e indemnización fin contrato: 530,84 euros
— Seguridade Social a cargo da empresa: 164,90 euros
— TOTAL: 695,74 euros
2º.—Notificar a presente resolución á candidata proposta para a formalización do correspondente contrato, requiríndolle a documentación acreditativa das condicións de capacidade e requisitos esixidos na convocatoria.”
O que se fai público, de conformidade co disposto no artigo 20 do Regulamento xeral de ingreso do persoal ao servizo da administración xeral do Estado e de provisión de postos de traballo e promoción profesional dos funcionarios civís da administración xeral do Estado, aprobado polo Real Decreto 364/1995, do 10 de marzo.
Contra a presente resolución, que pon fin á vía administrativa, pódese interpor alternativamente ou recurso de reposición potestativo, no prazo dun mes a contar dende o día seguinte á publicación do presente anuncio, ante o alcalde deste Concello de Pazos de Borbén, de conformidade cos artigos 123 e 124 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, ou recurso contencioso-administrativo, ante o Xulgado do Contencioso-Administrativo de Vigo, no prazo de dous meses, a contar dende o día seguinte á publicación do presente anuncio, de conformidade co artigo 46 da Lei 29/1998, do 13 de xullo, da Xurisdición Contencioso-Administrativa. Si optásese por interpor o recurso de reposición potestativo non poderá interpor recurso contencioso-administrativo ata que aquel sexa resolto expresamente ou se produciu a súa desestimación por silencio. Todo iso sen prexuízo de que poidan interpor calquera outro recurso que puidesen estimar máis conveniente ao seu dereito.

DOG                              Descripción: dog
27/04/2017
Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Axencia Galega de Sangue, Órganos e Tecidos
RESOLUCIÓN do 7 de abril de 2017 pola que se actualizan os membros dos tribunais do proceso selectivo para cubrir postos de traballo mediante contratación laboral fixa, convocado pola Resolución do 20 de xaneiro de 2015. 19690 Descargar PDF


BOE                             Descripción: boe    
27/04/2017
MINISTERIO DE FOMENTO Destinos
Resolución de 24 de abril de 2017, de la Subsecretaría, por la que se resuelve el concurso específico, convocado por Resolución de 9 de febrero de 2017. PDF (BOE-A-2017-4584 - 6 págs. - 289 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE DEFENSA Escala Facultativa Superior de la Guardia Civil
Resolución 160/38095/2017, de 20 de abril, de la Jefatura de Enseñanza de la Guardia Civil, por la que se publica la relación de aspirantes excluidos definitivos de la convocatoria de las pruebas selectivas para el ingreso en los centros docentes de formación para la incorporación a la Escala Facultativa Superior de la Guardia Civil. PDF (BOE-A-2017-4593 - 1 pág. - 154 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DEL INTERIOR Funcionarios de los Subgrupos A2, C1 y C2
Resolución de 5 de abril de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso general para la provisión de puestos de trabajo en la Dirección General de la Policía. PDF (BOE-A-2017-4594 - 38 págs. - 804 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL Funcionarios de los Subgrupos C1, C2 y Grupo E
Resolución de 20 de abril de 2017, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso para la provisión de puestos de trabajo. PDF (BOE-A-2017-4595 - 33 págs. - 904 KB)  Otros formatos



BOPPO PONTEVEDRA 27/04/2017

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
27/04/2017
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO PARA 1 PRAZA DE OFICIAL DE IMPRENTA.RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL. PROCESO SELECTIVO
1 praza de oficial de imprenta
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO
O deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de Persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Na páxina web e nos taboleiros de anuncios desta Deputación publicouse a Resolución do 6 de abril de 2017 pola que se fixo pública a relación provisional de persoas admitidas e excluídas no proceso selectivo convocado para cubrir interinamente unha praza de oficial de imprenta vacante no cadro de persoal funcionario da Deputación de Pontevedra.
De acordo co disposto nas bases sexta e sétima da convocatoria e no artigo 20 do Real decreto 364/95, de 20 de marzo,

APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO PARA 4 PRAZAS DE OFICIAIS DE INFRAESTRUTURAS E SERVIZOS RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL PROCESO SELECTIVO
4 prazas de oficiais de infraestruturas e servizos
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO
O deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de Persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Na páxina web e nos taboleiros de anuncios desta Deputación publicouse a Resolución de 6 de abril de 2017 pola que se fixo pública a relación provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas ao proceso selectivo convocado para cubrir interinamente catro prazas de oficiais de infraestruturas e servizos vacantes no cadro de persoal funcionario da Deputación de Pontevedra.
De acordo co disposto nas bases sexta e sétima da convocatoria e no artigo 20 do Real decreto 364/95, de 20 de marzo,

APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO PARA 2 PRAZAS DE CONDUTORA OU CONDUTOR RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL PROCESO SELECTIVO
2 prazas de condutora ou condutor
APROBACIÓN DA RELACIÓN DEFINITIVA, DESIGNACIÓN DO TRIBUNAL E DATAS DA SÚA CONSTITUCIÓN E REALIZACIÓN DO PRIMEIRO EXERCICIO
O deputado, en virtude das competencias delegadas da Presidencia en materia de persoal, dita a seguinte
RESOLUCIÓN:
“Na páxina web e nos taboleiros de anuncios desta Deputación publicouse a Resolución de 6 de abril de 2017, pola que se fixo pública a relación provisional de persoas aspirantes admitidas e excluídas ao proceso selectivo convocado para cubrir interinamente dúas prazas de condutora ou condutor vacantes no cadro de persoal funcionario da Deputación de Pontevedra.
De acordo co disposto nas bases sexta e sétima da convocatoria e no artigo 20 do Real decreto 364/1995, de 20 de marzo,

CONCELLO DE  PONTEVEDRA
MODIFICACIÓN DO DECRETO DO ALCALDE DE 13.06.2015 DE FIXACIÓN DE ÁREAS DE GOBERNO, CONCELLEIROS RESPONSABLES DAS DISTINTAS ÁREAS E DELEGACIÓNS ESPECIAIS. SUBSTITUCIÓN DE VICENTE LEGÍSIMA GARCÍA NOS SUPOSTOS DE AUSENCIA.
O 18.04.2017 ditouse o seguinte:
“Por Decreto da Alcaldía de data 13.06.2015 se fixaron as áreas de goberno, se designaron os concelleiros responsables de área y se efectuaron delegacións especiais.
No devandito Decreto se estableceu a área de persoal, réxime interior e patrimonio e se designou como concelleiro responsable a Vicente Legísima García.
A día de hoxe faise necesario realizar una modificación do citado decreto para os efectos de substituír ao concelleiro Vicente Legísima García nos supostos de ausencia.
Considerando que os artigos 124 da Lei 7/1985, reguladora de bases de réxime local, artigo 61.3 da Lei 5/1997, de administración local de Galicia, artigos 43 a 45 e 114 a 118 do Regulamento de organización, funcionamento e réxime xurídico de Entidades Locais, así como os artigos 8 e ss. e 26 e ss. do Regulamento orgánico do goberno e da administración deste concello, relativos ao réxime xurídico das delegacións, fixación das áreas de goberno, concelleiros de goberno e delegados , esta Alcaldía, en exercicio das atribucións que lle confiren os citados artigos,
DECRETA:
Primeiro.—Designar a concelleira María Carmen Da Silva Méndez, nos supostos de vacante, ausencia ou enfermidade do concelleiro Vicente Legísima García, como concelleira de goberno responsable da área persoal, réxime interior e patrimonio, co ámbito funcional establecido no decreto de 13.06.2015.
Segundo.—As delegacións sinaladas no apartado anterior rexerase polas condicións establecidas no decreto de 13.06.2015 fixando as áreas de goberno, concelleiros responsables das distintas áreas e delegacións especiais.
Terceiro.—Notifíquese a presente resolución aos señores concelleiros interesados, dese conta ó Pleno da Corporación na primeira sesión que celebre, e publíquese no Boletín Oficial da Provincia, todo elo sen prexuízo da súa efectividade dende a súa aceptación.”
O que se comunica para xeral coñecemento.

CONCELLO DE  A ESTRADA
APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO MUNICIPAL PARA 2017
Aprobados inicialmente na sesión plenaria do 20 de abril de 2017 o orzamento municipal, plantilla e adscrición de postos de traballo para o exercicio 2017, quedan expostos ao público na Intervención municipal para que, durante o prazo de quince días, os interesados poidan examinalos e presentar reclamacións ante o Pleno, cos efectos establecidos no artigo 169.1 do Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, aprobado polo R. Decreto Lexislativo 2/2004.

CONCELLO DE  PAZOS DE BORBÉN
CONTRATACIÓN DUNHA PRAZA DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO DE SERVIZOS SOCIAIS. ANUNCIO DA CONTRATACIÓN DUNHA PRAZA DE AUXILIAR ADMINISTRATIVO DE SERVIZOS SOCIAIS, POR CONCURSO:
Por decreto da Alcaldía do 30 de marzo de 2017, adoptouse a seguinte resolución:
“Vista a proposta do tribunal cualificador para a contratación laboral dunha praza de “Auxiliar administrativo de servizos sociais”, en réxime temporal.
De conformidade coas bases aprobadas e de acordo co artigo 21.1.h) da Lei 7/1985, de 2 de abril, de bases do réxime local, esta Alcaldía no uso das atribucións do seu cargo, resolve:
1º.—Aprobar a proposta do tribunal respecto da contratación da seguinte candidata e proceder a súa contratación:
— María Dolores Vila Fabello, DNI 44453554M, denominación da praza: Auxiliar administrativo de servizos sociais, por un período de nove meses (dende o 1/04/2017 ó 31/12/2017), a tempo parcial (xornada: 4 horas, 20 horas semanais), grupo de cotización: 7, co seguinte salario:
— Salario bruto, incluída prorrata pagas ext. e indemnización fin contrato: 530,84 euros
— Seguridade Social a cargo da empresa: 164,90 euros
— TOTAL: 695,74 euros
2º.—Notificar a presente resolución á candidata proposta para a formalización do correspondente contrato, requiríndolle a documentación acreditativa das condicións de capacidade e requisitos esixidos na convocatoria.”
O que se fai público, de conformidade co disposto no artigo 20 do Regulamento xeral de ingreso do persoal ao servizo da administración xeral do Estado e de provisión de postos de traballo e promoción profesional dos funcionarios civís da administración xeral do Estado, aprobado polo Real Decreto 364/1995, do 10 de marzo.
Contra a presente resolución, que pon fin á vía administrativa, pódese interpor alternativamente ou recurso de reposición potestativo, no prazo dun mes a contar dende o día seguinte á publicación do presente anuncio, ante o alcalde deste Concello de Pazos de Borbén, de conformidade cos artigos 123 e 124 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, ou recurso contencioso-administrativo, ante o Xulgado do Contencioso-Administrativo de Vigo, no prazo de dous meses, a contar dende o día seguinte á publicación do presente anuncio, de conformidade co artigo 46 da Lei 29/1998, do 13 de xullo, da Xurisdición Contencioso-Administrativa. Si optásese por interpor o recurso de reposición potestativo non poderá interpor recurso contencioso-administrativo ata que aquel sexa resolto expresamente ou se produciu a súa desestimación por silencio. Todo iso sen prexuízo de que poidan interpor calquera outro recurso que puidesen estimar máis conveniente ao seu dereito.