Páginas

miércoles, 30 de noviembre de 2016

CSIF, sindicato mayoritario, considera que el macroconcurso garantiza los puestos de trabajo en esta empresa española

CSIF, sindicato mayoritario, considera que el macroconcurso garantiza los puestos de trabajo en esta empresa española
CSIF felicita a los trabajadores de Talgo porque su futuro no peligra tras adjudicarse el concurso de los nuevos AVE
29 de Noviembre de 2016

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSIF), sindicato más representativo en las administraciones públicas y con presencia creciente en el sector privado, ha felicitado públicamente a los trabajadores de Talgo tras haberse adjudicado esta compañía española el concurso para la construcción de los nuevos AVE, lo que supondrá una inversión de 768 millones de euros y por el que Renfe comprará hasta 30 trenes a esta empresa.

CSIF felicita a Renfe por haber confiado este contrato a una empresa española como Talgo, ya que garantiza el futuro de la totalidad de su plantilla, cuya continuidad estaba en entredicho ante la posibilidad de que se adjudicara este macroconcurso a otra empresa. Talgo se ha impuesto a la compañía alemana Siemens, a la francesa Alstom y la también española CAF.

CSIF, como sindicato mayoritario en la sede central de Talgo en Las Matas (suyos son 22 de los 26 delegados sindicales), visitó recientemente estas instalaciones como muestra de apoyo de nuestra organización a la plantilla ante la incertidumbre de la adjudicación del contrato. Así, el pasado mes de octubre, una delegación encabezada por el presidente de la unión autonómica del sindicato en Madrid, Manuel González Molina, visitó la fábrica de Las Matas, en la que trabajan nada menos que 812 personas (da empleo a más de 7.000).

González Molina, también presidente de CSIF Entidades Públicas Estatales (CSIF EPE), comprobó de primera mano las distintas tareas que realizan los trabajadores en esta fábrica de Talgo, empresa española líder a nivel mundial en la fabricación de trenes para el servicio de viajeros de largo recorrido, alta velocidad y muy alta velocidad. Tal y como le explicaron los delegados de CSIF en esta compañía, actualmente circulan en servicio comercial casi 100 trenes de alta y muy alta velocidad fabricados por Talgo y se encuentran en fase de fabricación las últimas unidades de un lote de 36 nuevos trenes de muy alta velocidad.

En esta planta industrial se ubica también la Presidencia y todos los órganos corporativos de la compañía que conforman el centro de gestión y decisión a nivel mundial. En esta misma localización está el departamento de I+D+i, así como la oficina de Desarrollo Técnico e Ingeniería donde se diseñan y lanzan, mundialmente, todos los productos que se fabrican en Talgo.

También se integra en esta planta la principal fábrica de trenes, máquinas y bienes de equipo para mantenimiento, así como el centro de acción comercial, tanto interior como exterior, para la entrega doméstica o exportación de productos acabados, de servicios de apoyo técnico posventa y los de mantenimiento integral de las distintas series de trenes actualmente en servicio comercial.

Desde aquí, además de atender al mercado español, se han exportado trenes, otros productos y servicios, tanto de posventa como de mantenimiento integral, a países tales como Alemania, Estados Unidos, Rusia, Kazajstán, Uzbekistán, Arabia, etc., entre otros.

BOLETINES 30/11/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
30/11/2016
CONCELLO DE  NIGRÁN
LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS PROCESO SELECTIVO PRAZA OFICIAL POLICÍA (2014.04PS) ANUNCIO
Asunto: Proceso cobertura dunha praza de oficial da policía local, polo procedemento de concurso-oposición promoción interna, con carácter de funcionario de carreira
Expte. nº: 2014/04 ps
En relación á convocatoria do proceso para a selección dunha praza de Oficial de Policía Local con carácter de funcionario de carreira e de conformidade co establecido nas bases da convocatoria aprobadas mediante resolución de data 22/02/2016 e publicadas no BOPPO núm. 42 de 02/03/2016, esta Alcaldía-Presidencia mediante decreto de data 18/11/2016 resolve aprobar e elevar a seguinte lista de admitidos definitiva, dado que dos aspirantes presentados non resulta ninguén excluído provisionalmente.
O que se fai público para xeral coñecemento.
A) LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS:
APELIDOS E NOME
1
DE LA PEÑA COSTA, TEODORO
2
GONZALEZ CASTRO, MANUEL DAVID
3
NOVAS FERNANDEZ, JOSE MANUEL
4
PARCERO PAZ, MANUEL
SEGUNDO.—O Tribunal Cualificador quedará integrado polos seguintes membros:
Presidente/a:D. José Manuel Vázquez Varela como titular e D. Manuel Alonso Comesaña, como suplente.
Vogais titulares:
— D. Modesto Solla Sanz
— D. Manuel Aguado Taboada
— D. Ramón Pérez Rodríguez
— Dona Mª Ángles Garrido Domínguez
Vogais suplentes:
— D. Enrique García silva
— D. Francisco J. Álvarez Ferreira
— D. José Luis Olazabal Ibars
— D. Lois Casas Curro
Secretaria: Dna. Susana Durán Martínez como titular e Dna. Aurora De Castro Valverde como suplente.
O Tribunal reunirase previamente a efectos de valoración de méritos da fase concurso, de ser posible o día 02/12/2016.
A pertenza dos anteriores membros a este órgano de selección será sempre a título individual, non podendo ostentarse ésta en representación ou por conta de ninguén. Así mesmo estarase ao establecido segundo o Decreto 243/2008, de 16 de outubro, en relacion co art. 34 da Lei 4/2007, de coordinación de policía locais de Galicia e coas modificacións devenidas do establecido no Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o Texto Refundido de la Lei do Estatuto Básico do Empregado Público e demais normativa aplicable a esta materia.
TERCEIRO.—A data prevista para a realización do primeiro exercicio (test) será o vindeiro día 12 de decembro de 2016 (luns) as 12:30 horas no Auditorio Municipal do Concello. Os aspirantes deberán vir provistos do Carné de Identidade en vigor (DNI).
CUARTO.—Publicar a presente resolución no BOPPO e no taboleiro de anuncios do Concello para o xeral coñecemento.
QUINTO.—Indicar que esta resolución pon fin á vía administrativa polo que contra a mesma cabe interpoñer potestativamente RECURSO DE REPOSICION, no prazo dun mes, ante o mismo órgano que a dictou, ou interpoñer directamente RECURSO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO ante o correspondente Xulgado do Contencioso-Administrativo ou Sala do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, segun a distribución de competencias que se conten na lei 29/1998 do 13 de xullo, no prazo de dous meses a contar dende a notificación. Todo sin prexuizo de que poida exercitar, no seu caso, calquera outro recurso que estime procedente.

CONCELLO DE  RODEIRO
EDICTO DE APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO XERAL DO CONCELLO PARA O EXERCICIO DE 2016 E D I C T O
Aprobado inicialmente polo Pleno do Concello, na sesión extraordinaria celebrada o día 26 de novembro de 2016, o orzamento xeral para o exercicio económico de 2016, a plantilla de persoal e a relación de postos de traballo para o devandito exercicio, en cumprimento do disposto no artigo 169.1 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo o que se aproba o texto refundido da Lei reguladora das Facendas Locais, e disposicións concordantes, exponse ao público na Secretaría do Concello polo prazo de quince días hábiles – que empezará a contarse dende o seguinte ao da inserción do presente edicto no Boletín Oficial da Provincia – a fin de que durante o mesmo poidan formularse as reclamacións que sexan pertinentes, dirixidas ao Sr. alcalde-presidente do Concello.

BOE                             Descripción: boe    
30/11/2016
MINISTERIO DE AGRICULTURA Y PESCA, ALIMENTACIÓN Y MEDIO AMBIENTE
Funcionarios de los Subgrupos A1, A2, C1 y C2
Resolución de 25 de noviembre de 2016, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso específico para la provisión de puestos de trabajo. PDF (BOE-A-2016-11308 - 88 págs. - 2.005 KB)  Otros formatos

Funcionarios de los Subgrupos A2, C1, C2 y Grupo E
Resolución de 25 de noviembre de 2016, de la Subsecretaría, por la que se convoca concurso general para la provisión de puestos de trabajo. PDF (BOE-A-2016-11309 - 64 págs. - 1.322 KB)  Otros formatos

COMUNIDAD AUTÓNOMA DE CATALUÑA
Cuerpo de Gestión Procesal y Administrativa de la Administración de Justicia
Resolución de 16 de noviembre de 2016, del Departamento de Justicia, por la que se convoca concurso específico para la provisión de puestos de trabajo como consecuencia de la implantación de la oficina judicial en Santa Coloma de Gramenet. PDF (BOE-A-2016-11310 - 17 págs. - 351 KB)  Otros formatos




DOG                              Descripción: dog
30/11/2016
Consellería de Facenda





BOPPO PONTEVEDRA 30/11/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
30/11/2016
CONCELLO DE  NIGRÁN
LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS PROCESO SELECTIVO PRAZA OFICIAL POLICÍA (2014.04PS) ANUNCIO
Asunto: Proceso cobertura dunha praza de oficial da policía local, polo procedemento de concurso-oposición promoción interna, con carácter de funcionario de carreira
Expte. nº: 2014/04 ps
En relación á convocatoria do proceso para a selección dunha praza de Oficial de Policía Local con carácter de funcionario de carreira e de conformidade co establecido nas bases da convocatoria aprobadas mediante resolución de data 22/02/2016 e publicadas no BOPPO núm. 42 de 02/03/2016, esta Alcaldía-Presidencia mediante decreto de data 18/11/2016 resolve aprobar e elevar a seguinte lista de admitidos definitiva, dado que dos aspirantes presentados non resulta ninguén excluído provisionalmente.
O que se fai público para xeral coñecemento.
A) LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS:
APELIDOS E NOME
1
DE LA PEÑA COSTA, TEODORO
2
GONZALEZ CASTRO, MANUEL DAVID
3
NOVAS FERNANDEZ, JOSE MANUEL
4
PARCERO PAZ, MANUEL
SEGUNDO.—O Tribunal Cualificador quedará integrado polos seguintes membros:
Presidente/a:D. José Manuel Vázquez Varela como titular e D. Manuel Alonso Comesaña, como suplente.
Vogais titulares:
— D. Modesto Solla Sanz
— D. Manuel Aguado Taboada
— D. Ramón Pérez Rodríguez
— Dona Mª Ángles Garrido Domínguez
Vogais suplentes:
— D. Enrique García silva
— D. Francisco J. Álvarez Ferreira
— D. José Luis Olazabal Ibars
— D. Lois Casas Curro
Secretaria: Dna. Susana Durán Martínez como titular e Dna. Aurora De Castro Valverde como suplente.
O Tribunal reunirase previamente a efectos de valoración de méritos da fase concurso, de ser posible o día 02/12/2016.
A pertenza dos anteriores membros a este órgano de selección será sempre a título individual, non podendo ostentarse ésta en representación ou por conta de ninguén. Así mesmo estarase ao establecido segundo o Decreto 243/2008, de 16 de outubro, en relacion co art. 34 da Lei 4/2007, de coordinación de policía locais de Galicia e coas modificacións devenidas do establecido no Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, polo que se aproba o Texto Refundido de la Lei do Estatuto Básico do Empregado Público e demais normativa aplicable a esta materia.
TERCEIRO.—A data prevista para a realización do primeiro exercicio (test) será o vindeiro día 12 de decembro de 2016 (luns) as 12:30 horas no Auditorio Municipal do Concello. Os aspirantes deberán vir provistos do Carné de Identidade en vigor (DNI).
CUARTO.—Publicar a presente resolución no BOPPO e no taboleiro de anuncios do Concello para o xeral coñecemento.
QUINTO.—Indicar que esta resolución pon fin á vía administrativa polo que contra a mesma cabe interpoñer potestativamente RECURSO DE REPOSICION, no prazo dun mes, ante o mismo órgano que a dictou, ou interpoñer directamente RECURSO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO ante o correspondente Xulgado do Contencioso-Administrativo ou Sala do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, segun a distribución de competencias que se conten na lei 29/1998 do 13 de xullo, no prazo de dous meses a contar dende a notificación. Todo sin prexuizo de que poida exercitar, no seu caso, calquera outro recurso que estime procedente.

CONCELLO DE  RODEIRO
EDICTO DE APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO XERAL DO CONCELLO PARA O EXERCICIO DE 2016 E D I C T O
Aprobado inicialmente polo Pleno do Concello, na sesión extraordinaria celebrada o día 26 de novembro de 2016, o orzamento xeral para o exercicio económico de 2016, a plantilla de persoal e a relación de postos de traballo para o devandito exercicio, en cumprimento do disposto no artigo 169.1 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo o que se aproba o texto refundido da Lei reguladora das Facendas Locais, e disposicións concordantes, exponse ao público na Secretaría do Concello polo prazo de quince días hábiles – que empezará a contarse dende o seguinte ao da inserción do presente edicto no Boletín Oficial da Provincia – a fin de que durante o mesmo poidan formularse as reclamacións que sexan pertinentes, dirixidas ao Sr. alcalde-presidente do Concello.

martes, 29 de noviembre de 2016

NEWS SEMANAIS DO 16 AO 25 DE NOVEMBRO

NEWS SEMANAIS
28 de Noviembre de 2016

DO 16 AO 25 DE NOVEMBRO


1.Recoñecemento do tempo do servizo militar ou equivalente para o cómputo de trienios para o persoal laboral do V convenio colectivo da Xunta de Galicia
2.CSIF gana la primera sentencia en Galicia que declara incapacidad temporal derivada de accidente de trabajo por sensibilidad química múltiple
3.CSIF informa: sentencia do TSX de Madrid declara a prestación por maternidade exenta do IRPF
4.CSIF reclama un acuerdo de legislatura que permita recuperar el poder adquisitivo y devolver el 5% de los salarios que se rebajó en 2010
5.Modificación da relación de postos de traballo no Instituto Galego de Seguridade e Saúde Laboral – ISSGA
6.Novas destacadas nas web de CSI-F Nacional e CSI-F Autonómico
7.A Axencia Española de Protección de Datos (AEPD) publica unha guía para fomentar a reutilización da información do sector público con garantías para os cidadáns
8.Novas dos procesos selectivos na Administración Xeral da Xunta
9.Probas de constatación da cualificación inicial para o exercicio da actividade de condutor profesional de vehículos de transporte de mercadorías ou de viaxeiros por estrada
10.Ofertas públicas de emprego na Administración Xeral do Estado
11.Ofertas públicas de emprego nas Entidades Locais de Galicia
12.Outras novas
13.The Weekly Press
14.Súmate ao #compromiso25N

Sentencia pionera de CSIF. La justicia reconoce el derecho de los funcionarios a cobrar un trienio durante la baja médica

Sentencia pionera de CSIF. La justicia reconoce el derecho de los funcionarios a cobrar un trienio durante la baja médica
CSIF aplaude el fallo porque permite que los funcionarios en situación de Incapacidad Temporal reclamen los atrasos al incorporarse a su puesto de trabajo
28 de Noviembre de 2016

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSIF), sindicato más representativo en las administraciones públicas y con presencia creciente en el sector privado, ha logrado una sentencia pionera que reconoce el derecho de los funcionarios a cobrar un trienio durante la baja médica, frente al criterio que siguen algunas administraciones, amparándose en el Decreto de Recortes 20/2012.
En concreto, la sentencia, del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG), ha reconocido a un funcionario de prisiones su derecho a percibir en la nómina la cantidad correspondiente al trienio perfeccionado (actulizado a su antigüedad) aunque se encuentre en situación de Incapacidad Temporal (IT). Este fallo abre la puerta a otros empleados públicos para que reclamen los trienios con efecto retroactivo una vez que se han incorporado a su puesto de trabajo.
El recurrente es funcionario del cuerpo de ayudantes de Instituciones Penitenciarias, con 27 años de antigüedad, que estuvo tres meses de baja por enfermedad, concretamente desde el 13 de octubre de 2015, hasta el 19 de enero de 2016. En el transcurso de su baja, el funcionario cumplió su noveno trienio en la Administración, pero no se le fue abonado.
El TSXG ha dado la razón al recurrente al considerar que el pago del trienio es una retribución cuya finalidad es compensar al funcionario como consecuencia de la prestación continuada de servicios a la Administración, incorporándose a la nómina de dicho empleado público con carácter permanente a partir del momento en que se perfecciona, “de manera que su percepción no puede quedar afectada por una situación episódica eventual” como es la Incapacidad Temporal.
Según el fallo conseguido por la asesoría jurídica de CSI-F Ourense, “si bien puede entenderse que mientras dure la situación de IT no se perciba la cantidad correspondiente al trienio perfeccionado, no existe norma ni razón alguna que impida que, una vez llegado el alta, tenga el funcionario derecho a que se le abonen los atrasos”.
CSIF celebra esta sentencia ya que anula la actuación habitual de la Administración que no abona los trienios con efecto retroactivo en el caso de empleados públicos en situación de IT, “lo que supone un ahorro importante para las administraciones en toda España pero que va en contra totalmente de los derechos de los trabajadores del sector público”.

Para el sindicato, la Administración debe, a raíz de esta sentencia, aplicar el pago de las retribuciones del trienio en casos de IT de manera automática, una vez que los empleados públicos se encuentren de alta, sin necesidad de que los mismos tengan que acudir a la Justicia por el coste económico que ello supone y que a veces no compensa porque las cantidades reclamadas no son muy altas.

BOLETINES 29/11/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
29/11/2016
CONCELLO DE  VIGO
MODIFICACIÓN PUNTUAL DA VIXENTE RPT, CÓDIGO 89, "SUBXEFE SERVIZO EXTINCIÓN INCENDIOS E SALVAMENTO"
MODIFICACIÓN PUNTUAL DA VIXENTE RELACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO
A Xunta de Goberno Local, en sesión extraordinaria e urxente celebrada o venres 11/11/2016, adoptou o seguinte acordo de modificación puntual da vixente Relación de Postos de Traballo:
— Expediente administrativo nº 28773/220: modificación puntual da vixente RPT, código 89 “Subxefe do Servizo de Extinción de Incendios e Salvamento”
En cumprimento do preceptuado no artigo 202 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, o devandito expediente exponse ao público na Área de Recursos Humanos e Formación deste Concello durante o período de 20 días hábiles, aos efectos de presentación de alegacións.
No suposto de non presentarse reclamacións durante dito prazo, considerarase definitivamente aprobado, nos termos da normativa citada. O cal se fai público aos efectos indicados. Vigo, data segundo sinatura electrónica. O Concelleiro-Delegado da Área de Xestión Municipal.—Javier Pardo Espiñeira

CONCELLO DE  A GUARDA
BASES DE SELECCIÓN PARA A PROVISIÓN CON CARÁCTER DE INTERINIDADE DUN/DUNHA SECRETARIO/A ANUNCIO
O Sr. Alcalde de A Guarda aprobou por Resolución da Alcaldía de data 11 de novembro de 2016 as bases reguladoras da convocatoria pública para a provisión con carácter interino dunha praza de secretario/a interino/a do Concello da Guarda, cuio texto literal é o seguinte:
BASES POLAS QUE SE REXE A CONVOCATORIA PÚBLICA
PARA A PROVISIÓN CON CARÁCTER INTERINO DUN POSTO DE SECRETARIO
DO CONCELLO DE A GUARDA
ENTIDADE LOCAL MENOR DE PAZOS DE REIS (TUI)
APROBACIÓN INICIAL ORZAMENTO XERAL 2017
Aprobado inicialmente pola Xunta Veciñal, o presuposto para o exercicio económico do 2017, en cumprimento do disposto no artigo 169.1 do RDL 2/2004 do 5 de marzo, e disposicións concordantes, exponse ó público, polo prazo de quince días hábiles, que comezarán a contar dende o seguinte ó da inserción do presente edicto no “Boletín Oficial” da provincia, ó obxecto de que durante o mesmo se poidan face-las reclamacións e suxerencias que se consideren oportunas, as que deberán ser dirixidas ó Presidente desta Entidade.



BOE                             Descripción: boe    
29/11/2016
MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA Impuestos
Orden HFP/1822/2016, de 24 de noviembre, por la que se introducen determinadas modificaciones técnicas en los diseños físicos y lógicos de los modelos de declaración informativa nºs. 165, 170, 193, 194, 196, 280 y 282 aprobados, respectivamente, por Orden HAP/2455/2013, de 27 de diciembre, Orden EHA/97/2010, de 25 de enero, Orden EHA/3377/2011, de 1 de diciembre, Orden de 18 de enero de 1999, Orden EHA/3300/2008, de 7 de noviembre, Orden HAP/2118/2015, de 9 de octubre y Orden HAP/296/2016, de 2 de marzo. PDF (BOE-A-2016-11251 - 13 págs. - 395 KB)  Otros formatos

Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas e Impuesto sobre el Valor Añadido
Orden HFP/1823/2016, de 25 de noviembre, por la que se desarrollan para el año 2017 el método de estimación objetiva del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas y el régimen especial simplificado del Impuesto sobre el Valor Añadido. PDF (BOE-A-2016-11252 - 91 págs. - 1.664 KB)  Otros formatos

CONSEJO GENERAL DEL PODER JUDICIAL Destinos
Orden de 24 de noviembre de 2016, por la que se destina a los Jueces que se relacionan, como consecuencia del concurso resuelto por Acuerdo de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial. PDF (BOE-A-2016-11253 - 3 págs. - 167 KB) Otros formatos


DOG                              Descripción: dog
29/11/2016

BOPPO PONTEVEDRA 29/11/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
29/11/2016
CONCELLO DE  VIGO
MODIFICACIÓN PUNTUAL DA VIXENTE RPT, CÓDIGO 89, "SUBXEFE SERVIZO EXTINCIÓN INCENDIOS E SALVAMENTO"
MODIFICACIÓN PUNTUAL DA VIXENTE RELACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO
A Xunta de Goberno Local, en sesión extraordinaria e urxente celebrada o venres 11/11/2016, adoptou o seguinte acordo de modificación puntual da vixente Relación de Postos de Traballo:
— Expediente administrativo nº 28773/220: modificación puntual da vixente RPT, código 89 “Subxefe do Servizo de Extinción de Incendios e Salvamento”
En cumprimento do preceptuado no artigo 202 da Lei 2/2015, do 29 de abril, de emprego público de Galicia, o devandito expediente exponse ao público na Área de Recursos Humanos e Formación deste Concello durante o período de 20 días hábiles, aos efectos de presentación de alegacións.
No suposto de non presentarse reclamacións durante dito prazo, considerarase definitivamente aprobado, nos termos da normativa citada. O cal se fai público aos efectos indicados. Vigo, data segundo sinatura electrónica. O Concelleiro-Delegado da Área de Xestión Municipal.—Javier Pardo Espiñeira

CONCELLO DE  A GUARDA
BASES DE SELECCIÓN PARA A PROVISIÓN CON CARÁCTER DE INTERINIDADE DUN/DUNHA SECRETARIO/A ANUNCIO
O Sr. Alcalde de A Guarda aprobou por Resolución da Alcaldía de data 11 de novembro de 2016 as bases reguladoras da convocatoria pública para a provisión con carácter interino dunha praza de secretario/a interino/a do Concello da Guarda, cuio texto literal é o seguinte:
BASES POLAS QUE SE REXE A CONVOCATORIA PÚBLICA
PARA A PROVISIÓN CON CARÁCTER INTERINO DUN POSTO DE SECRETARIO
DO CONCELLO DE A GUARDA
ENTIDADE LOCAL MENOR DE PAZOS DE REIS (TUI)
APROBACIÓN INICIAL ORZAMENTO XERAL 2017
Aprobado inicialmente pola Xunta Veciñal, o presuposto para o exercicio económico do 2017, en cumprimento do disposto no artigo 169.1 do RDL 2/2004 do 5 de marzo, e disposicións concordantes, exponse ó público, polo prazo de quince días hábiles, que comezarán a contar dende o seguinte ó da inserción do presente edicto no “Boletín Oficial” da provincia, ó obxecto de que durante o mesmo se poidan face-las reclamacións e suxerencias que se consideren oportunas, as que deberán ser dirixidas ó Presidente desta Entidade.

lunes, 28 de noviembre de 2016

25N La Administración del Estado tiene pendiente el protocolo de protección por Violencia de Género y la movilidad entre CC.AA y Ayuntamientos

25N La Administración del Estado tiene pendiente el protocolo de protección por Violencia de Género y la movilidad entre CC.AA y Ayuntamientos
CSIF valora la iniciativa por el Pacto de Estado promovida en al Congreso de los Diputados y espera que se devuelva este tema a la primera línea del debate político

La Administración General del Estado tiene pendiente desarrollar un protocolo de protección y la movilidad entre administraciones

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios celebra la iniciativa aprobada por el Congreso de los Diputados por la que se insta al Gobierno a promover un pacto de Estado en materia de lucha contra la violencia de género, con el voto de todos los partidos, incluido el PP. CSIF considera vital que las diferentes formaciones devuelvan la lucha contra la violencia de género al primer plano del debate social y político, tal y como ocurrió en el pasado, cuando se empezaron a promulgaron normativa y incrementar los recursos a todos los niveles.

Dicho esto, en el ámbito de la Administración General del Estado, ámbito en el que CSIF es sindicato mayoritario, queda mucho trabajo por hacer. A falta de un mes para que se cumpla la vigencia del II Plan de Igualdad, solo se ha ejecutado un 29 por ciento de las medidas, entre las que se encuentran las dirigidas de manera específica contra la violencia de género, tal y como ha constatado CSIF.
En un informe de cumplimiento, facilitado a este sindicato, el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas reconoce que aún no existe un protocolo de protección específico para las mujeres en este ámbito, ni siquiera es posible la movilidad entre administraciones para empleadas públicas.
El Gobierno, por tanto, tiene pendiente elaborar y difundir un protocolo de actuaciones dirigidas a la prevención y tratamiento de situaciones de especial protección que afecten a las empleadas públicas víctimas de violencia de género, en el ámbito de la Administración General del Estado.

Asimismo, está pendiente elaborar un Real Decreto que regule el protocolo de actuación de la Administración General del Estado en el supuesto de acoso sexual y acoso por razón de sexo. Por su parte, las Unidades de Igualdad de los diferentes ministerios aún no se han desarrollado reglamentariamente, carecen de recursos y no están coordinadas.

El Gobierno también se comprometió a velar para que el desarrollo de la carrera profesional de las víctimas de violencia de género no se vea afectada por factores relacionados con la movilidad de la víctima o por aquellas licencias, ausencias o permisos que deriven de dichas situaciones, en todo caso se garantizará que dichas circunstancias no conlleven merma retributiva. Pues bien, esto también está pendiente.
MANIFIESTO 25-D
Con motivo de la celebración del próximo 25 de Noviembre (Día Internacional contra esta lacra social), CSIF considera que las Administraciones Públicas deben de estar en la vanguardia para promover este pacto de Estado. El manifiesto de CSIF para este año plantea este decálogo:
1. Recordemos a las víctimas por su nombre no por la cifra, NO SON CIFRAS, SON VIDAS.
2. Empaticemos con las víctimas, PONTE EN SU PIEL.
3. Extendamos el compromiso de CSIF y CEP en nuestro entorno laboral. ALIMENTA EL #COMPROMISO25N.
4.- Reclamemos al nuevo Gobierno un PACTO DE ESTADO Y SOCIAL CONTRA LA VIOLENCIA. DE GÉNERO.
5.- Hagamos una gran coalición, una gran unidad política, sindical y ciudadana, en todos los ámbitos: gobiernos, administración, partidos, sindicatos, organizaciones sociales, medios de comunicación… que eleve el este rechazo social a la categoría máxima,SUMAR NUESTRAS FUERZAS.
6.- Reclamemos que las políticas de igualdad y el valor de la mujer deben ser una pieza fundamental en las PRIORIDADES SOCIALES Y EDUCATIVAS de los diferentes gobiernos, INCREMENTO DE LA INVERSIÓN PRESUPUESTARIA.
7.- Exijamos que se incorporen medidas de sensibilización, detección y protección a las víctimas en el ámbito laboral mediante el desarrollo de los Planes de Igualdad, SENSIBILIZACIÓN Y PROTECCIÓN.
8. Realicemos seguimiento de las víctimas, que nos permita evaluar los resultados de las medidas implantadas, sus derechos no pueden ser invisibilizados, PERDIDA DE RETRIBUCIONES, DIFICULTADES PARA CONCILIAR, PERDIDA DE PROMOCIÓN PROFESIONAL.
9. Reclamemos PROTOCOLOS DE MOVILIDAD para empleadas públicas víctimas de violencia de género en el sector público y privado, que garanticen su seguridad y su adaptación a la vida normal y la reserva de un cupo de las plazas de la administración para ser cubiertas por las mujeres víctimas de violencia de género y beneficios fiscales.

10. Asignación suficiente de recursos humanos y materiales a las Unidades de Familia y Mujer (UFAM) de la Policía Nacional, tanto en los equipos de investigación de delitos de violencia de género como en aquellos dedicados a la protección y acompañamiento de las víctimas. Resulta vital, en este sentido, reducir la ratio de mujeres protegidas por policía, que ahora supera las 47 mujeres por agente, según la media nacional.

BOLETINES 28/11/2016

BOPPO PONTEVEDRA  Descripción: bop pontevedra
28/11/2016
DEPUTACIÓN PROVINCIAL
CORRECCIÓN DE ERRO, CONVOCATORIA POSTO DE DIRECTOR DE MOBILIDADE
CONVOCATORIA POSTO DE DIRECTOR DE MOBILIDADE
Advertido un erro nas bases da convocatoria do posto de director de Mobilidade, publicadas no boletín Oficial da Provincia nº 226, de data 25 de novembro de 2016, o abeiro do establecido no artigo 109.2 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, procedese a súa rectificación, no senso que na base primeira, último parágrafo
Onde di:
“Segundo se establece na relación de postos de traballo de persoal directivo, publicada no Boletín Oficial da Provincia de 30 de decembro de 2015, a provisión do referido posto está reservada a persoal funcionario e laboral fixo das Administracións Públicas”.
Debe dicir:
“Segundo se establece no regulamento orgánico da Deputación de Pontevedra, a provisión do referido posto está reservada ás persoas que reúnan as condicións sinaladas na base segunda”.

APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO XERAL DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA PARA O EXERCICIO DE 2017
O Pleno da Deputación de Pontevedra, na sesión ordinaria do 25 de novembro de 2016, acordou a aprobación inicial do Orzamento xeral da Deputación para o exercicio de 2017, que comprende:
• O orzamento da Deputación de Pontevedra, por importe de 152.382.200,00 euros
• O orzamento da Fundación Escola Universitaria de Enfermería, por importe de 498.241,00 euros
• O orzamento do Consorcio Provincial de Pontevedra para a Prestación do Servizo contra Incendios e Salvamento, por importe de 3.285.600,00 euros
• O orzamento do Consorcio contra Incendios e Salvamento das comarcas de Deza e Tabeirós-Terra de Montes, por importe de 831.030,00 euros
• O Orzamento xeral consolidado, tanto en ingresos coma en gastos, por importe de 155.444.192,00 euros
• As bases de execución do Orzamento xeral da Deputación, e as específicas da Fundación Escola Universitaria de Enfermería e as do Consorcio Provincial de Pontevedra para a Prestación do Servizo contra Incendios e Salvamento e do Consorcio contra Incendios e Salvamento das comarcas de Deza e Tabeirós-Terra de Montes
• O organigrama da Deputación, o da Fundación Escola Universitaria de Enfermería e os do Consorcio Provincial de Pontevedra para a Prestación do Servizo contra Incendios e Salvamento e do Consorcio contra Incendios e Salvamento das comarcas de Deza e Tabeirós-Terra de Montes
• Os cadros de persoal funcionario, as relacións de postos de traballo e os cadros de persoal laboral e eventual da Deputación de Pontevedra, da Fundación Escola Universitaria de Enfermería, e do Consorcio Provincial de Pontevedra para a Prestación do Servizo contra Incendios e Salvamento e do Consorcio contra Incendios e Salvamento das comarcas de Deza e Tabeirós-Terra de Montes
• O anexo de investimentos para o exercicio 2017
• O Plan (marco) orzamentario a medio prazo 2017-2020
• O límite de gasto non financeiro para o período 2017-2020
Estes orzamentos, en conformidade co establecido no artigo 112 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, e o artigo 169 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais, quedan expostos ao público, para os efectos de reclamacións, por un período de quince días, no Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio da Deputación de Pontevedra.
O que se fai público para o seu coñecemento e demais efectos.

CONCELLO DE  MEAÑO
CONVOCATORIA PARA A FORMACIÓN DUNHA BOLSA DE EMPREGO PARA CUBRIR, EN RÉXIME DE INTERINIDADE, UNHA PRAZA DE OPERARIO.
A Xunta de Goberno Local, en sesión de data 14 de novembro de 2016 acordou aprobar as bases que regulan a convocatoria para a formación dunha bolsa de emprego para cubrir, en réxime de interinidade, unha praza de operario pertenente ao Grupo: E.
O procedemento de selección é mediante o sistema de concurso-oposición.
O período de presentación de instancias será de 20 días naturais a contar dende o seguinte ao da publicación deste anuncio de convocatoria no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.
As bases íntegras publicaranse na páxina web do Concello de Meaño (www.concellodemeano.com) e tamén está a disposición dos/as interesados/as nas oficinas municipais.

MANCOMUNIDADE DE CONCELLOS DO MORRAZO
CONTA XERAL 2015 DA MANCOMUNIDADE DE CONCELLOS DO MORRAZO ANUNCIO
En cumprimento de canto dispón o artigo 212 do Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais, aprobado por Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, e unha vez sometida a informe da Comisión Especial de Contas en data 10 de novembro de 2016, exponse ao público a conta xeral da MANCOMUNIDADE DE CONCELLOS DO MORRAZO correspondente ao exercicio 2015, por un prazo de quince días, durante os cales e oito máis quen se estimen interesados poderán presentar reclamacións, reparos ou observacións que teñan por convenientes.

APROBACIÓN DEFINITIVA DO ORZAMENTO XERAL DA MANCOMUNIDADE DE CONCELLOS DO MORRAZO PARA O EXERCICIO 2016.
A Asemblea da mancomunidade, en sesión celebrada o pasado día 28 de marzo de 2016 aprobou, con carácter inicial, o Orzamento Xeral da Corporación para o exercicio 2016, polo importe global de 3.813.792,67 euros.
Devandito expediente permaneceu exposto ao público durante quince días hábiles, nas dependencias da Intervención Municipal, publicándose anuncio no Boletín Oficial da Provincia número 66 de 7 de abril de 2016.
Durante o período de exposición pública indicado, que se iniciou o día 8 de abril de 2016.e rematou o 26 de abril de 2016.presentouse con data 22 de abril de 2016 unha reclamación contra a aprobación do citado expediente, unha vez informadas as mesma pola Intervención e pola Comisión de Contas da entidade en sesión de dez de novembro actual procedeuse a rexeitar a mesma mediante o acordo da Asemblea celebrado o día 17 de novembro de 2016, aprobando, con carácter definitivo, o Orzamento Xeral da Mancomunidade dos Concellos do Morrazo para o exercicio 2016,
En consecuencia, e de conformidade co establecido no artigo 20.3 do referido R.D. 500/90 e 169.3 do Texto Refundido da Lei Reguladora das Facendas Locais, faise pública a aprobación definitiva do expediente de Orzamento Xeral desta entidade, para exercicio 2016, cuxo resumo por capítulos é o seguinte:


BOE                             Descripción: boe    
28/11/2016
MINISTERIO DE JUSTICIA COMUNIDAD AUTÓNOMA DEL PAÍS VASCO COMUNIDAD AUTÓNOMA DE CATALUÑA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE ANDALUCÍA COMUNITAT VALENCIANA COMUNIDAD AUTÓNOMA DE CANARIAS Destinos
Orden JUS/1819/2016, de 28 de octubre, por la que se resuelve el concurso, convocado por Orden JUS/814/2016, de 18 de abril, en los Institutos de Medicina Legal y Ciencias Forenses y Agrupaciones de Forensías. PDF (BOE-A-2016-11198 - 2 págs. - 182 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA Destinos
Resolución de 21 de noviembre de 2016, de la Dirección General de la Función Pública, por la que se resuelve el concurso de traslados de personal laboral, convocado por Resolución de 21 de abril de 2016.

MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA Cuerpo de Agentes del Servicio de Vigilancia Aduanera
Resolución de 22 de noviembre de 2016, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se publica la relación definitiva de aprobados del proceso selectivo para ingreso, por el sistema general de acceso libre y promoción interna, en el Cuerpo de Agentes del Servicio de Vigilancia Aduanera, especialidades de Investigación y Marítima. PDF (BOE-A-2016-11227 - 10 págs. - 415 KB) 

MINISTERIO DEL INTERIOR Cuerpo Nacional de Policía
Resolución de 22 de noviembre de 2016, de la Dirección General de la Policía, por la que se publica la relación provisional de admitidos y excluidos del concurso para proveer plazas de Facultativos y Técnicos del Cuerpo Nacional de Policía, convocado por Resolución de 28 de julio de 2016. PDF (BOE-A-2016-11228 - 14 págs. - 922 KB)  Otros formatos

MINISTERIO DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL Cuerpo de Gestión de la Administración de la Seguridad Social
Orden ESS/1821/2016, de 16 de noviembre, por la que se publica la relación definitiva de aprobados en el proceso selectivo para ingreso, por promoción interna, en el Cuerpo de Gestión de la Administración de la Seguridad Social, convocado por Orden ESS/2411/2015, de 6 de noviembre. PDF (BOE-A-2016-11229 - 3 págs. - 218 KB)  Otros formatos

CONSEJO DE SEGURIDAD NUCLEAR Cuerpo de Seguridad Nuclear y Protección Radiológica
Resolución de 14 de noviembre 2016, del Consejo de Seguridad Nuclear, por la que se aprueba la relación provisional de admitidos y excluidos y se anuncia fecha y lugar de celebración del primer ejercicio del proceso selectivo para el ingreso en la Escala Superior del Cuerpo de Seguridad Nuclear y Protección Radiológica, convocado por Resolución de 14 de septiembre de 2016. PDF (BOE-A-2016-11230 - 3 págs. - 181 KB)  Otros formatos

COMUNIDAD AUTÓNOMA DE GALICIA Cuerpo de Médicos Forenses
Resolución de 28 de octubre de 2016, de la Dirección General de Justicia, de la Consejería de Presidencia, Administraciones Públicas y Justicia, por la que se declara desierto el concurso de traslado, convocado por Resolución de 18 de abril de 2016, en el Instituto de Medicina Legal de Galicia. PDF (BOE-A-2016-11231 - 1 pág. - 149 KB)   Otros formatos

COMUNIDAD AUTÓNOMA DEL PRINCIPADO DE ASTURIAS Cuerpo de Médicos Forenses
Resolución de 28 de octubre de 2016, de la Consejería de Presidencia y Participación Ciudadana, por la que se declara desierto el concurso de traslado, convocado por Resolución de 18 de abril de 2016, en el Instituto de Medicina Legal de Asturias. PDF (BOE-A-2016-11232 - 2 págs. - 156 KB)  Otros formatos

Resolución de 11 de noviembre de 2016, del Ayuntamiento de Vilagarcía de Arousa (Pontevedra), referente a la convocatoria para proveer una plaza. En el «Boletín Oficial de la Provincia de Pontevedra», número 197, del 14 de octubre de 2016, se han publicado íntegramente las bases que han de regir la convocatoria para proveer: Una plaza de Oficial de la Policía Local, perteneciente a la escala de Administración Especial, subescala de Servicios Especiales, clase escala Básica y categoría de Oficial, mediante el sistema de concurso-oposición, en turno de promoción interna. El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días naturales, a contar desde el siguiente al de la publicación de este anuncio en el «Boletín Oficial del Estado». Los sucesivos anuncios referentes a esta convocatoria, cuando procedan de conformidad con las bases, se harán públicos en el tablón de anuncios del Ayuntamiento y en su caso, en el Boletín Oficial de la Provincia.



DOG                              Descripción: dog
28/11/2016
Academia Galega de Seguridade Pública

DEPUTACIÓN PROVINCIAL DA CORUÑA
ANUNCIO da aprobación da oferta pública de emprego correspondente ao ano 2016.
A Xunta de Goberno, nas sesións ordinarias dos días 18 de marzo e 14 de outubro de 2016, adoptou, entre outros, o seguinte:
Aprobación da oferta de emprego público correspondente ao ano 2016, que é a que a seguir se relaciona:
Funcionariado de carreira
Grupo/subgrupo
Clasificación
Prazas
Denominación
Adscrición
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de danza
Conservatorio de Danza
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: latín
IES Puga Ramón
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: lingua castelá
IES Puga Ramón
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: lingua galega
IES Puga Ramón
A/A2
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as de grao medio
2
Profesor/a técnico FP
Especialidade: artes gráficas
IES Calvo Sotelo
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
2
Profesor/a de música-pianista
Conservatorio de Danza
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: tecnoloxía
IES Puga Ramón
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: xeografía
IES Puga Ramón
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: francés
IES Puga Ramón
A/A1
Escala administración especial, subescala técnica, clase técnicos/as superiores
1
Profesor/a de secundaria
Especialidade: debuxo
IES Puga Ramón
Total de prazas
12


O que se fai público para xeral coñecemento.

DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE
ANUNCIO de modificación das bases reguladoras do concurso ordinario para a provisión de diversos postos de traballo da relación de postos de traballo.
Con data do 2 de setembro de 2016 (corrección de erros do BOP do 16 de setembro), publicáronse no Boletín Oficial da provincia as bases reguladoras do concurso ordinario para a provisión de diversos postos de traballo da relación de postos de traballo da Deputación Provincial de Ourense. Posteriormente, e con data do 21 de setembro de 2016, o Diario Oficial de Galicia publicou o anuncio correspondente ás devanditas bases.
Con data do 5 de outubro de 2016, no seo da Mesa Xeral de Negociación da Deputación, deuse conta do estado de tramitación dos concursos ordinarios, así como de diferentes propostas presentadas co obxectivo de modificar a convocatoria realizada.
Do que se trata fundamentalmente é de retirar da convocatoria determinados postos de chóferes, condutores de maquinaria e operarios de recolla de lixo para nun futuro realizar unha modificación dos requisitos de acceso aos postos de traballo no relativo ás categorías profesionais. Á vista das propostas realizadas, e logo de ser analizadas pola Dirección Xeral de Recursos Humanos, considérase conveniente realizar esa modificación da convocatoria, consistente en retirar do concurso convocado unha serie de postos de traballo e, posteriormente, modificar a relación de postos de traballo na parte de categorías profesionais que acceden a cada un dos postos convocados.
En consecuencia, procedemos a deixar sen efecto a convocatoria do concurso ordinario para a provisión de diversos postos de traballo na relación de postos de traballo da Deputación Provincial de Ourense publicada no Boletín Oficial da provincia do 2 de setembro (corrección de erros do 16 de setembro de 2016), así como no Diario Oficial de Galicia do 21 de setembro e efectuar unha nova convocatoria conforme as bases reguladoras do concurso ordinario para a provisión dos postos de traballo aprobadas por Resolución do 6 de outubro de 2016.
No BOP de Ourense do 24 de outubro de 2016 publicáronse íntegras as bases da nova convocatoria mediante concurso ordinario, para a provisión de diversos postos de traballo na RPT da Deputación Provincial de Ourense.
Os postos que se convocan son os seguintes:
– Un (1) posto de oficial de administración do Servizo de Recursos Humanos, Formación e Réxime Interior.
– Un (1) posto de capataz da brigada de conservación e mantemento.
– Tres (3) postos de operario da brigada de conservación e mantemento.
– Un (1) posto de xestor de formación do Negociado de Formación.
– Un (1) posto de auxiliar de oficina do Gabinete de Prevención de Riscos Laborais.
– Un (1) posto de auxiliar de oficina do Negociado de Subministracións e Servizos.
– Un (1) posto de oficial de administración do Negociado de Concursos.
– Un (1) posto de oficial de administración do Negociado de Arquivo.
– Un (1) posto de auxiliar de arquivo do Negociado de Arquivo.
– Un (1) posto de xefe do Negociado de Publicacións.
– Un (1) posto de auxiliar de servizos do Negociado de Publicacións.
– Un (1) posto de técnico de fiscalización da xestión orzamentaria e contable da Área de Facenda-Intervención.
– Un (1) posto de oficial de control de entidades dependentes da Área de Facenda-Intervención.
– Un (1) posto de auxiliar de oficina da Sección de Ingresos Xerais.
– Un (1) posto de oficial de administración da Sección de Gastos.
– Un (1) posto de oficial de administración do Negociado de Xestión Tributaria.
– Un (1) posto de xefe do equipo de mecánica do Taller de Maquinaria.
– Un (1) posto de chapista do Taller de Maquinaria.
– Un (1) posto de axudante de taller do Taller de Maquinaria.
– Un (1) posto de operario de báscula portátil e aparellos de medición do Equipo de Estudos de Tráfico e Seguridade Viaria.
– Un (1) posto de vixilante de liñas da Sección de Conservación e Explotación.
– Un (1) posto de legoeiro de apoio do Negociado de Vixilancia de Obras nº 1.
– Un (1) posto de capataz da Brigada de Regas Especias.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Regas Especiais.
– Un (1) posto de oficial de brigada da Brigada de Regas do Carballiño-O Ribeiro.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Regas do Carballiño-O Ribeiro.
– Un (1) posto de capataz da Brigada de Regas da zona Noroeste.
– Dous (2) postos de legoeiro da Brigada de Regas de Ourense.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Obras de Muros de Ourense.
– Dous (2) postos de legoeiro da Brigada de Obras de Fábrica Norte.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Obras de Fábrica Oeste 1.
– Un (1) posto de capataz da Brigada de Obras de Fábrica Oeste 2.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Obras de Fábrica Oeste 2.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada Volante.
– Un (1) posto de xefe do Equipo de Retén de Emerxencias Zona 1.
– Un (1) posto de oficial do Equipo de Retén de Emerxencias Zona 1.
– Dous (2) postos de legoeiro da Brigada de Regas de Valdeorras.
– Dous (2) postos de legoeiro da Brigada de Regas de Viana.
– Dous (2) postos de legoeiro da Brigada de Regas de Terra de Trives.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Regas da Limia.
– Un (1) posto de legoeiro da Brigada de Obras de Fábrica Sur 2.
– Un (1) posto de xefe do Equipo de Retén de Emerxencias Zona 2.
– Un (1) posto de oficial do Equipo de Retén de Emerxencias Zona 2.
– Un (1) posto de axudante de supervisión do Negociado de Inspección de Obras.
– Dous (2) postos de legoeiro de apoio do Negociado de Topografía e Delineación.
– Un (1) posto de capataz de maquinaria de RSU do Negociado de Servizos Intermunicipais.
– Catro (4) postos de chófer-operario de recolla de lixo do Equipo de Recollida Selectiva.
– Un (1) posto de chófer-operario de recolla de lixo do Equipo de Cooperación e Unidades de Xestión.
– Dous (2) postos de operario lavacontedores do Equipo de Cooperación e Unidades de Xestión.
– Nove (9) postos de chófer-operario de recolla de lixo do Equipo de Relevos.
– Un (1) posto de capataz de zonas verdes do Negociado de Zonas Verdes.
– Dous (2) postos de operario de zonas verdes do Negociado de Zonas Verdes.
– Un (1) posto de técnico asesor de avaliación ambiental do Negociado de Avaliación e Calidade Ambiental.
– Un (1) posto de operario do centro de recollida de animais abandonados da Limia da Rede de Centros de Recollida de Animais Abandonados.
– Dous (2) postos de operario do centro de recollida de animais abandonados do Carballiño da Rede de Centros de Recollida de Animais Abandonados.
– Dous (2) postos de operario do centro de recollida de animais abandonados da Baixa Limia da Rede de Centros de Recollida de Animais Abandonados.
– Dous (2) postos de operario do centro de recollida de animais abandonados de Valdeorras da Rede de Centros de Recollida de Animais Abandonados.
– Un (1) posto de peón agrícola da granxa de Armariz.
– Tres (3) postos de porteiro-operario de servizos varios do Equipo de Portaría e Limpeza do Centro Cultural Marcos Valcárcel.
– Un (1) posto de rexente do Teatro Principal.
– Un (1) posto de auxiliar de oficina do Teatro Principal.
– Un (1) posto de porteiro da Escola de Gaitas.
– Un (1) posto de encargado do Centro de Cultura Popular Xaquín Lorenzo Fernández.
– Catro (4) postos de operario de servizos varios do Servizo de Deportes.
– Un (1) posto de xefe do Negociado de Transparencia e Información Cidadá.
– Un (1) posto de auxiliar de oficina do Negociado de Transparencia e Información Cidadá.
– Un (1) posto de auxiliar de oficina do Gabinete de Presidencia.
– Un (1) posto de oficial de administración do Parque Móbil e de Maquinaria.
– Un (1) posto de axudante de maquinaria do Parque de Maquinaria.
As solicitudes presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación durante o prazo dos 15 días naturais seguintes ao da publicación do anuncio da convocatoria no BOE, en modelo oficial que se facilitará no Negociado de Control e Administración do Servizo de Recursos Humanos. Así mesmo, poderán presentarse na forma que determina o artigo 16 da Lei 39/2015.
A Deputación facilitará copia das bases e modelo oficial de solicitudes nas oficinas do Rexistro Xeral, rúa do Progreso, 32 (Ourense) e tamén desde a páxina web
www.depourense.es
Os sucesivos anuncios relativos a esta convocatoria publicaranse exclusivamente no taboleiro provincial de edictos en todo caso, na páxina web www.depourense.es, e no BOP de Ourense cando proceda de conformidade coas bases do procedemento.
Publícase isto de conformidade co disposto no artigo 233.3 da Lei 5/1997, da Administración local de Galicia.